Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - Eigenbouw projectje [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 747 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - Eigenbouw projectje [Algemene vrage...
Pagina 17 van 21
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 22471 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Gary - Forum en Gallery Moderator 10-6-2009 22:58 Print reply

Posts: 12846
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: maup
[...]


zoiets ja... als je je 3d model gaat renderen, maakt de pc van de 3d een 2d plaatje. In deze afbeelding zitten vaak allemaal effecten als licht, achtergrond, weerspiegeling en materiaal. Ik geloof dat een printscreen maken theoretisch gezien ook renderen is maar dit word vaak niet bedoeld

Dit bericht is gewijzigd door maup op 10-6-2009 om 22:51 uur.


Tussen renderen en een printscreen zit in Solid Works een gigantisch verschil .
 
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen.....
buldogo2 11-6-2009 9:46 Print reply

Posts: 2101
Klopt allemaal als een bus , Alleen is bij mij het ongerenderde beeld al een heel stuk mooier als bij de meeste vanwegen realview. Toch blijft renderen mooier.
 
Born to ride
Gary - Forum en Gallery Moderator 11-6-2009 9:55 Print reply

Posts: 12846
Buiten dat het een hoop tijd scheelt .
 
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen.....
kenny77 11-6-2009 9:57 Print reply

Posts: 29286
Echt heel mooi getekend!

Ik ben ook een beetje begonnen met 3D tekenen via school , maar ik heb nog een lange weg te gaan.
 
buldogo2 11-6-2009 10:26 Print reply

Posts: 2101
Klopt idd, rendere kost mega veel tijd, zeker bij complexe tekeningen.

Al het begin is moeilijk...gewoon veel oefenen dan kom je er wel .
 
Born to ride
Jozeff - Forum en Sales Moderator 11-6-2009 12:51 Print reply

Posts: 10835
hnmm, ik exporteer meestal gewoon in pdf of een afbeelding-bestand.

mooier als wat op het scherm staat kan dat pakket op het werk toch niet.
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
buldogo2 11-6-2009 14:32 Print reply

Posts: 2101
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jozeff
hnmm, ik exporteer meestal gewoon in pdf of een afbeelding-bestand.

mooier als wat op het scherm staat kan dat pakket op het werk toch niet.


Is normaal ook goed genoeg, heel dat rendere is wel leuk...maar is meer bedoeld voor comercieele doeleinde. Je hebt het hele gebeure niet nodig om en tek te snappen namelijk
 
Born to ride
buldogo2 16-6-2009 21:19 Print reply

Posts: 2101
Ben weer wat verder...schakel als positie is ook bepaald. (en is idd niet conventioneel).







Laatste is even vluchtig met vrij standaart instellinge gerenderd (moest toch werke).

Zit nu alleen te kijken hoe ik het dus aan moet gaan pakken met de verschoven uitgaande as waar de achterbrug ophanging als het waren omheen komt, denk dat ik eerst een gedeelte van de brug moet ontwerpen om een plaats te bepalen ed. en dan zie ik ook gelijk hoeveel ruimte ik er voor heb...

Verder moet ik nog altijd een krukas en cilinder bank hebben ven een tzr 250 om echt verder te kunnen met de rest van het carter .
 
Born to ride
Maup 16-6-2009 21:27 Print reply

Posts: 4353
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gary
[...]


Tussen renderen en een printscreen zit in Solid Works een gigantisch verschil .


daarom zeg ik ook theoretisch ik weet wel wat renderen is, alleen de definitie is: "`Renderen` is het genereren van een digitale afbeelding uit een driedimensionaal model met behulp van de computer."
en that's exactly wat je pc doet als je je 3d model op je beeldscherm ziet

verder, zekers strak project, echt knap hoe je alles natekent.
 
Vertrouwen is goed, controle is beter.
harryhouthakker 16-6-2009 21:30 Print reply

Posts: 270
zo jij bent echt heel goed in dat computer ontwerpen.
hoe lang doe je over zoiets ?

Dit bericht is gewijzigd door harryhouthakker op 16-6-2009 om 21:31 uur.
 
tis zo.. en niet anders !
BIET 16-6-2009 21:32 Print reply

Posts: 22355
Tof project dit
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
buldogo2 16-6-2009 21:34 Print reply

Posts: 2101
Het na tekenen steld niet zo heel erg veel voor, Het ontwerpen van die kassette bak ed waar ik nu mee bezig ben is het echte werk.

Ik denk dat het nateken werk bij elkaar iets van 40 tot 60u in zit.

En ontwerpen nu al iets van 40u...
 
Born to ride
Maup 16-6-2009 21:35 Print reply

Posts: 4353
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: buldogo2
Het na tekenen steld niet zo heel erg veel voor, Het ontwerpen van die kassette bak ed waar ik nu mee bezig ben is het echte werk.

Ik denk dat het nateken werk bij elkaar iets van 40 tot 60u in zit.

En ontwerpen nu al iets van 40u...


dat valt dan nog mee jah, hoe heb jij het geleerd als ik vragen mag? Op school of gewoon thuis heel veel geoefend en tutorials gevolgd enzo?
 
Vertrouwen is goed, controle is beter.
buldogo2 16-6-2009 21:40 Print reply

Posts: 2101
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: maup
[...]


dat valt dan nog mee jah, hoe heb jij het geleerd als ik vragen mag? Op school of gewoon thuis heel veel geoefend en tutorials gevolgd enzo?



Thuis veel geoefent met dingetjes na tekenen en simpele dingen ontwerpen. Beetje tuterails ed. en goed boek gekocht van sw waar ik echt veeeeel uit haal!!

Da was de basis, en heb ook nog een half jaar stage gelopen op een teken kamer, ze werkte daar dan wel niet met sollidworks maar met inventor...margoed lijkt er veel op
 
Born to ride
Vets_Tom 16-6-2009 21:55 Print reply

Posts: 297
ziet er al goed uit

Zelf teken ik de dingen grofweg zodat ik een idee heb wat ik moet doen om het aan tepassen. Maar wat jij doet is kunst
 
Wat zet jou brommer apart van de anderen?

Dit topic is 22471 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 17 van 21
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved