Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - ombouw quad [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 597 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - ombouw quad [Algemene vragen]
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1277 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

supermotardgrashoek 12-8-2006 22:30 Print topicpost
Posts: 81
Welkom bij mijn project 'ombouw quad'.

Dit topic is bedoeld voor algemene vragen over dit project. Je kunt vragen eventueel ook via de inbox stellen.
 

spinechiller 13-8-2006 11:21 Print reply

Posts: 509
best gaaf geworden, maar gebruik je die trommelremmen ook echt. want ik zie geen kabel?
 
honda cr project...
supermotardgrashoek 13-8-2006 11:39 Print reply
Posts: 81
het heeft nooit goed gefunctioneerd, die remmen voor.
alleen de achterrem deed het goed, nu nog steeds, ik sluit die voorremmen ook niet meer aan.

vandaag plaats ik nieuwe foto's
 
.KT.m.t5 13-8-2006 11:45 Print reply
Posts: 961
zou ik wel doen had ik eerst ook had ik alleen voorrem op me quad. Ik kom er met een gangetje van 80 aangereden achter iemand aan ook op de quad remt die ineens en draait die af, ik vol op de voorreem halve stoppie gemaakt, en een achterrem alleen slipt best snel dus zou em voor ook aansluiten
 
?
Erik 39 13-8-2006 11:50 Print reply

Posts: 15088
Spatbordjes achter zijn mooi afgezaagd zo, je word er alleen niet schoner van!
 
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl
.KT.m.t5 13-8-2006 11:51 Print reply
Posts: 961
gewoon erafgeschroeft volgensmij
 
?
Erik 39 13-8-2006 14:19 Print reply

Posts: 15088
Stond iets van 'afzagen' in main oid

Beschrijving project
Nou tijdje terug dus ongeluk gehad, voorbumper helemaal krom, en alle voorkappen naar de klote...
dus dacht dan maar opnieuw stylen, kappen achter beetje opnieuw gezaagd.



Dit bericht is gewijzigd door Erik 39 op 13-8-2006 om 14:19 uur.
 
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl
BSTS 14-8-2006 11:41 Print reply

Posts: 4241
ik vind het allemaal een beetje slordig.
het blok kan wel wat nieuwe slang klemmen en bouten en moeren gebruiken.

roest, maakt hem slordig.

ps. je had wel ff de moeite kunnen nemen om de kappen beetje schoon te maken.

en de banden dat ziet er niet uit, maar ik zag dat je nieuwen had besteld dus het komt mischien nog goed
 
sprintjah
De Schout 14-8-2006 12:53 Print reply
Posts: 5327
hoe kom je derbij dat je een 80cc blok hebt? is toch gewoon 50 blokje met 70 (67cc) malossi?
 
tune tweak fiddle bang bummer
christianos 14-8-2006 13:06 Print reply

Posts: 20445
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: De Schout
hoe kom je derbij dat je een 80cc blok hebt? is toch gewoon 50 blokje met 70 (67cc) malossi?

klopt
 
supermotardgrashoek 14-8-2006 22:48 Print reply
Posts: 81
weet j da zeker, waar zie j da dan aan???
mij is verteld da t n 80cc is
 
supermotardgrashoek 14-8-2006 22:49 Print reply
Posts: 81
maar kappen zijn inderdaad gezaagd, moet nog nieuwe foto's knippen, zijn daarop beetje schoongemaakt, nieuwe stickers en metraanplaat afgewerkt

 
supermotardgrashoek 19-8-2006 13:04 Print reply
Posts: 81
NIEUWE FOTO'S MET NIEUWE ACHTERBANDEN
 
zx7r 19-8-2006 14:24 Print reply

Posts: 3868
wat is metraanplaat
 
supermotardgrashoek 20-8-2006 12:00 Print reply
Posts: 81
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: zx7r
wat is metraanplaat


Zie pagina drie van de foto's daarvan vierde afbeelding,
die plaat over m'n voorkap heen en die plaatjes achter de voetsteuntjes tegen m'n kappen bij de achterwielen zijn van metraanplaat...
 
christianos 20-8-2006 12:04 Print reply

Posts: 20445
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: supermotardgrashoek
weet j da zeker, waar zie j da dan aan???
mij is verteld da t n 80cc is

aand e ciklinder letters
 

Dit topic is 1277 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved