Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - gpr 2001 opknappen [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1148 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - gpr 2001 opknappen [Algemene vragen...
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 2135 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

derbiilove 15-5-2009 11:46 Print reply
Posts: 88
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gprnick
[...]


ik moet zeggen ik dacht dat dit een project van niks werd omdat je zo weinig fotos had en dingen liet weten, maar word egt zeker vet

nu nog geile setup:P


ja, je hebt gelijk, maar ik heb nou eenmaal een eigen huishouden te runnen, fulltime baan, vriendin, boot die klaar moest voor t seizoen en nog andere dingen.
Dus kom ik er helaas wel eens niet aan toe om de info te updaten of te voorzien van foto's...
Zal t proberen een beetje bij te houden...

 
derbiilove 5-6-2009 14:10 Print reply
Posts: 88
Helaas vandaag met het in elkaar zetten van het blok, per ongeluk mijn koppelingstrommel vernield, WIE HEEFT ER NOG EEN LIGGEN?
graag een pm of mailtje of whatever, wil graag het blok afmaken.

 
2SLOW4ME 5-6-2009 14:26 Print reply

Posts: 1944
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: derbiilove
Helaas vandaag met het in elkaar zetten van het blok, per ongeluk mijn koppelingstrommel vernield, WIE HEEFT ER NOG EEN LIGGEN?
graag een pm of mailtje of whatever, wil graag het blok afmaken.



kun je ff een foto neerzetten van hoe je hem vernield hebt?

Want ik heb ook ondertusse al 10 dkm gereden met 2 missende tandjes
 
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do..
Gary - Forum en Gallery Moderator 5-6-2009 14:39 Print reply

Posts: 12846
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: derbiilove
Helaas vandaag met het in elkaar zetten van het blok, per ongeluk mijn koppelingstrommel vernield, WIE HEEFT ER NOG EEN LIGGEN?
graag een pm of mailtje of whatever, wil graag het blok afmaken.



Even een sales aanmaken .

 
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen.....
derbiilove 5-6-2009 19:11 Print reply
Posts: 88
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 2SLOW4ME
[...]


kun je ff een foto neerzetten van hoe je hem vernield hebt?

Want ik heb ook ondertusse al 10 dkm gereden met 2 missende tandjes



er is helaas 1 van de 5 bussen in de trommel afgebroken (die waar je de schroef van de veer in draait) hier kan je dus niet mee rijden want kan 1 schroef niet aandraaien.
 
derbiilove 10-6-2009 19:37 Print reply
Posts: 88
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: derbiilove
Helaas vandaag met het in elkaar zetten van het blok, per ongeluk mijn koppelingstrommel vernield, WIE HEEFT ER NOG EEN LIGGEN?
graag een pm of mailtje of whatever, wil graag het blok afmaken.



Aangezien nergens te krijgen, een gloednieuwe besteld bij easyparts.
meteen ook nieuwe oliepompdeksel, ontstekingsdeksel en luchtfilter.
hoop dat dit morgen binnen is, dan kan ik het laatste gedeelte van het blok afmaken (koppeling monteren) en dan kan ie gespoten worden.
hopelijk vrijdag ook nieuwe pics!!
 
Joel_koningslust 4-7-2009 18:44 Print reply

Posts: 14514
gelukkig laat je alles coaten. is wel nodig met die zeelucht daaro
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
derbiilove 29-9-2009 19:32 Print reply
Posts: 88
HELAAS, HELAAS
wegens te weinig tijd en meerdere lopende projecten.
Is de gpr nu te koop...
is inmiddels verder opgebouwd dan de laatste fotos
(blok staat in frame, tellerbak, clip ons, kabelboom,)
tevens nog divers nieuw spul aangekocht.
(ketting, pakkingset cil, remolie, vbakolie etc)
ALles wat opgebouwd is, is (bijna) NIEUW
info via mail:
marcotimmers @ quicknet.nl
 

Dit topic is 2135 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved