Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - Honda CR 125 opknappen [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 705 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - Honda CR 125 opknappen [Algemene vr...
Pagina 3 van 12
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 15256 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Elco 10-11-2008 17:08 Print reply
Posts: 4527


peugeot 406?


naja
ziet er leuk uit, beter maak je het netjes, zodat je het weer kan aftrappen
 
Sypie_Honda 10-11-2008 17:22 Print reply

Posts: 13830
renault laguna

 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
kenny77 15-11-2008 13:05 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
carters in de motip engine paint

afbeelding

beetje donkere foto, maar het is wel een hele verbetering.


Ziet er netjes uit.
 
Joel_koningslust 15-11-2008 13:10 Print reply

Posts: 14514
nou zie ik op elke van je foto's een setjes carters staan waar ik steeds weer benieuwd naar ben waar ze van zijn

die grijze linksachter op de werkbank. van een oude engelse kopklepper ofzo?
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Markjo 15-11-2008 14:36 Print reply

Posts: 1061
He syp!

van welk jaar issie eigenlijk?
heb je de krukas nog los liggen? Zou jij anders de diameter van de wangen voor mij op kunnen meten?

Weet je ook de slag van dat apparaat?

wat een vragen
 
iemand wat te draaien/frezen/stralen? -->PM! groeten Mark. check m'n projecten
jan-dx11 15-11-2008 15:33 Print reply

Posts: 4931
bouwjaar 1991 toch??
 
Er zijn meerdere wegen die naar de hoeren leiden.
Sypie_Honda 15-11-2008 18:35 Print reply

Posts: 13830
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
nou zie ik op elke van je foto's een setjes carters staan waar ik steeds weer benieuwd naar ben waar ze van zijn

die grijze linksachter op de werkbank. van een oude engelse kopklepper ofzo?


jah is een blok van een BSA Goldstar, project van mijn vader. verder weet ik er ook vrij weinig vanaf hoor.
ja ik weet dat hij 2 onderliggende nokkenassen heeft. had ik nog nooit gezien bij een 1 cilinder.
maar voor dat dat ding klaar is loopt ie wss al achter een rollator

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Markjo
He syp!

van welk jaar issie eigenlijk?
heb je de krukas nog los liggen? Zou jij anders de diameter van de wangen voor mij op kunnen meten?

Weet je ook de slag van dat apparaat?

wat een vragen


he mark,

hij is van 1991.
heb de krukas hier nog liggen.
de diameter van 1 wang is 23.3 mm als ik ze beide meet kom ik uit op 55 mm

de slag is 54.5 mm, echt vet dat staat gewoon op de carters . zouden ze bij elke motorfiets of brommer moeten doen.



verder heb ik ook weer wat onderdelen binnen gekregen. onder andere de gerepareerde cilinder + zuiger.







ziet er zeer netjes uit. ben er erg tevreden mee.

hij is geseald bij ATM in oirschot. ze hebben eerst de spijl opgelast (was de zuiger in gehapt) en toen weer geboord en de wand aangebracht.

ook is de cilinder helemaal gepareld en gevlakt van de bovenkant. ook hebben ze de spijl netjes terug gelegt!

was btw goedkoper als powerseal. maar echt wel een aanrader als je het mij vraagt.

 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
thunderbird - Forum en Sales Moderator 15-11-2008 18:39 Print reply

Posts: 7728
indd, heb mijne ook bij atm laten doen. is bij mij in het dorp
 
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé!
Sypie_Honda 15-11-2008 18:42 Print reply

Posts: 13830
hehe leip.

heb toch het idee dat al die tunings en motorfiets zaken toch wat meer in het westen van het land zit
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
-simon- 15-11-2008 18:51 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
hehe leip.

heb toch het idee dat al die tunings en motorfiets zaken toch wat meer in het westen van het land zit


en ik het idee dat de goedkope crossbrommers in het noorden staan.

maar wat kost dat nou een nieuwe wand erin laten zetten? want ik heb hier paar derbi cilinders liggen die ook wel een nieuwe kunnen gebruiken.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
thunderbird - Forum en Sales Moderator 15-11-2008 18:55 Print reply

Posts: 7728
ik was 134,5 euro kwijt voor nieuw wandje, 49 voor laswerk (spijltje lassen) en dan nog 81 euro voor 'n wössner zuigertje. dit zijn de inclusief prijzen
 
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé!
-simon- 15-11-2008 18:56 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: thunderbird
ik was 134,5 euro kwijt voor nieuw wandje, 49 voor laswerk (spijltje lassen) en dan nog 81 euro voor 'n wössner zuigertje. dit zijn de inclusief prijzen


voor je motor?
dan zal voor brommer mss nog wel beetje goedkoper zijn.?
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
thunderbird - Forum en Sales Moderator 15-11-2008 18:56 Print reply

Posts: 7728
ja dat is voor een 125 indd
ben trouwens benieuwd of ze voor sypie hetzelfde hebben gerekend?

Dit bericht is gewijzigd door thunderbird op 15-11-2008 om 18:56 uur.
 
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé!
Sypie_Honda 15-11-2008 19:28 Print reply

Posts: 13830
nee ik heb 194 betaald voor de wand
en 60 voor het lassen + boren.

maar ik heb het via de crosszaak gedaan. hij moet dus ook nog wat winst hebben.

maar vind het verschil eig best groot, volgende keer zelf maar even regelen.
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
-simon- 15-11-2008 19:31 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
nee ik heb 194 betaald voor de wand
en 60 voor het lassen + boren.

maar ik heb het via de crosszaak gedaan. hij moet dus ook nog wat winst hebben.

maar vind het verschil eig best groot, volgende keer zelf maar even regelen.


en dan nog een zuiger erbij lijkt me?
anders heb je het wel goedkoop.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed

Dit topic is 15256 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 12
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved