Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - yamaha dt50mx restauratie [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1070 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - yamaha dt50mx restauratie [Algemene...
Pagina 2 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 4488 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

yamahadt1986 4-1-2009 20:02 Print reply
Posts: 1713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -Bassie-
[...]


waarom werk je de kleppen van het membraam niet gewoon netjes af


omdat dan het carbon kapot gaat scheuren.

Dit bericht is gewijzigd door yamahadt1986 op 4-1-2009 om 20:03 uur.
 
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart!
Joel_koningslust 4-1-2009 20:08 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: yamahadt1986
[...]


omdat dan het carbon kapot gaat scheuren.

Dit bericht is gewijzigd door yamahadt1986 op 4-1-2009 om 20:03 uur.



als je het goed doet niet
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
yamahadt1986 4-1-2009 20:15 Print reply
Posts: 1713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]



als je het goed doet niet


ja ik snap wat je bedoelt maar je kan het maar een keer goed doen dit was me laatste carbon kleppen die andere had ik al verkloot
 
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart!
Joel_koningslust 4-1-2009 20:18 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: yamahadt1986
[...]


ja ik snap wat je bedoelt maar je kan het maar een keer goed doen dit was me laatste carbon kleppen die andere had ik al verkloot


je moet ze gewoon ruim uitknippen en dan met schuurpapier afwerken. dan scheuren ze niet
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
yamahadt1986 4-1-2009 20:19 Print reply
Posts: 1713
hep ik al geprobeert maar dan gaan die carbonnen vezels ravelen
 
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart!
-Bassie- 4-1-2009 20:24 Print reply

Posts: 6617
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: yamahadt1986
hep ik al geprobeert maar dan gaan die carbonnen vezels ravelen


en ik heb het met name over je membraamhuis.

want die gaten zien er ook echt niet uit.
 
The way of life is just like the car you drive its good or bad
yamahadt1986 4-1-2009 20:29 Print reply
Posts: 1713
dat weet ik maar dat komt nog want mijn mooie frezje was versleten dus dat vreest niet meer.
 
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart!
kenny77 4-1-2009 21:53 Print reply

Posts: 29286
Leuk die cilinder en membraam.
Nu nog fluitpoorten en dan is die helmaal af.
 
yamahadt1986 4-1-2009 21:56 Print reply
Posts: 1713
fluitpoorten gaat denk ik net niet lukken moet nog effe kijken hoe ik dat precies ga doen en effe goed meten enzo en beter gereedschap halen.
 
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart!
kenny77 4-1-2009 22:18 Print reply

Posts: 29286
Ja is wel moeilijk ja, als je alleen een rechte frees hebt.
Ik heb het ook gedaan, bij mijn 60cc maar daarbij ging die door de wand.
 
crossgek - Forum en Sales Moderator 4-1-2009 22:54 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Ja is wel moeilijk ja, als je alleen een rechte frees hebt.
Ik heb het ook gedaan, bij mijn 60cc maar daarbij ging die door de wand.


fluitpoorten moeten ook door de wand ?

 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
kenny77 4-1-2009 23:00 Print reply

Posts: 29286
Hij kwam buiten de wand van de cilinder.
Zit dus een gat in de cilinder.

Hier de foto's : http://www.brommerforum.nl/showtopic/53869/2
 
yamahadt1986 6-1-2009 17:23 Print reply
Posts: 1713
ja klopt maar met gietijzer las elecrtode moet het lukken om de buitenkant van de uitlaartpoort te verbreden.
 
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart!
yamahadt1986 22-1-2009 21:13 Print reply
Posts: 1713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]


je moet ze gewoon ruim uitknippen en dan met schuurpapier afwerken. dan scheuren ze niet



ik heb het met een klein slijptollentje gedaan op de dremel werkte opzich perfect
 
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart!
Santa Cruz 22-1-2009 21:36 Print reply

Posts: 716
laat je cilinder nog eens boren naar 43mm ofzow. geeft je nog eens 10cc extra en is je cilder terug vlak
 
2takt of 4takt? Supermotard!

Dit topic is 4488 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved