Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - ombouw DTR tot TZ racer [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 895 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - ombouw DTR tot TZ racer [Algemene v...
Pagina 10 van 10
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10Vorige pagina
Dit topic is 7496 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

kenny77 4-4-2009 15:02 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: yamahadt1986
[...]



bedankt

het is gewoon een minder snelle versie van mijn cilinder lijkt het wel want alle poorten zijn allemaal net iets kleiner minder hoog enz.

mare tip:
laat hem uithonen en een nieuwe zuiger er in en koop een keer een yz50 blokje en dan heb je echt een snelle 50cc
zou ik doen hoor


carters heb, en de rest van de spullen ook. (alleen geen kop)
Mar ga hem niet maken kost te veel.
(en ik wil geen 50cc meer. )
 
yamahadt1986 4-4-2009 15:14 Print reply
Posts: 1713
zo rond de 150 euro toch een blok rivisie met cilinder enz er bij.

dat betaal ik er voor
 
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart!
kenny77 4-4-2009 15:16 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: yamahadt1986
zo rond de 150 euro toch een blok rivisie met cilinder enz er bij.

dat betaal ik er voor


keering set heb ik laatst op de limbomeeting gekregen, lagers voor 4 16euro (voor skf via mijn vaders werk)

zuiger 44mm heb ik nog nieuwe, hoon beurtje 25 euro.

Dan nog een kop zoeken.
Maargoed misschien ooit.


 
yamahadt1986 4-4-2009 15:26 Print reply
Posts: 1713
ik zou het zonde vinden alles wat ik heb liggen kwa motorische gedeelten maak ik compleet.
ik zeg altijd hobby mag wat kosten
 
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart!
kenny77 4-4-2009 15:31 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: yamahadt1986
ik zou het zonde vinden alles wat ik heb liggen kwa motorische gedeelten maak ik compleet.
ik zeg altijd hobby mag wat kosten


dan was ik heel wat centjes armer.

(maar wel een stuk of 15 blokken rijker )

Maar waarschijnlijk gaat me de snelheid daarvan toch tegen vallen, ik vind het 95cc blok al een traag.
(misschien na een tune beurtje. )

Maar onder de rd wil ik de originele carters behouden , want die heeft nog het zelfde nummer als het frame.

En ik ben nu krap bij kas, omdat ik voor het motorrijbewijs aan het sparen ben).

owja en net een boete gekregen van 65 euro, omdat deze snelheids maniak wel 54km/h reed.
(na correctie)
 
yamahadt1986 4-4-2009 15:46 Print reply
Posts: 1713
ja dat zal vast wel maar ik ben ook niet zo rijk meer hoor:(

kijk als je dan 15 blokken heel hebt wat maakt het dan uit ook leuk wel overdreven veel dan maar toch.

met een 50cc haal je de 100km/h ook wel hoor maar het rijd gewoon anders bij 50cc moet je vlink jagen in de toeren bij je 95cc niet.
als je die cilinder gaat tune is dat wel gaaf maar ik weet niet wat de levensduur er dan wel zo veel van beter is want autisa cilinders kennende lopen ze dan al gouw vast doe het dan maar met een mallosi.

ja dat snap ik.
maar daar pakken ze je niet zomaar op hoor de politie want dat gebeurt pas als je iemand voor de klote heb gereden.

ik heb trouwens bij al mijn brommers de orginele carters bij behalve bij mijn TZ racer.
en als ik dat 70cc blokje heb is het ook anders maar voor de rest heb ik alle frame en blokken bij elkaar.
dat wil niet zeggen dat ze rijden hoor.

dat is wel kut ja maar heb ik geen last meer van ik heb namelijk mijn dtmx weer in orginele staat nu hij loopt met wind me en plat liggen net 55km/h en daar letten de juten echt niet op
 
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart!

Dit topic is 7496 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 10 van 10
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved