kenny77 |
15-12-2008 22:40 |
 Posts: 29286 |
|
|
|
|
yamahadt1986 |
16-12-2008 14:42 |
Posts: 1713 |
|
|
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart! |
|
kenny77 |
16-12-2008 18:22 |
 Posts: 29286 |
Hier is een leuk DT blokje, Derbi (?) cilinder, roterende inlaat, leuke uitlaat.
Hellaas is de foto een beetje heel erg klein.
Maar zo'n blokje moest je eigenlijk onder je sprinter maken.
|
|
|
|
dirktimmer |
16-12-2008 18:42 |
 Posts: 1737 |
Ja dat was het blok toen ik hem gemonteerd had  jij hebt datzelfde blokje nu (en uitlaat)
|
|
|
|
yamahadt1986 |
16-12-2008 21:16 |
Posts: 1713 |
lijkt me wel dat het erg hard gaat zon blokje
maar ik vind dat wel veel werk en hou niet zo van op die manier snel gaan het zou leuker zijn een oude cillinder van vroeger er op te bouwen inplaats van een derbi cilinder of zo.
maar ziet er wel leuk uit.
en wat bedoel je dirk met jij hebt dat zelfde blokje nu en uitlaat??
had jij dat blok dan ofzo???
|
|
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart! |
|
Dirk_yz |
4-1-2009 21:41 |
 Posts: 313 |
ey
hij had dat blok en uitlaat ja  precies hetzelfde als dat jij nu hebt. als ik me niet vergis had hij er ook een hpi op toen! had ie op een rd zitten heb er zelf ook een rondje op gereden! trok aardig goed door iig
het word wel een tof ding!
|
|
|
|
yamahadt1986 |
4-1-2009 21:48 |
Posts: 1713 |
oke leuk was hij toen goed afgestelt??
|
|
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart! |
|
Dirk_yz |
4-1-2009 21:55 |
 Posts: 313 |
ja gewoon originele 20mm cab, zit volgens mij ook andere gasnaald en nog wat dingen, die niet hetzelfde zijn als de meeste 20mm mikuni carburateuren. maar hij had die hpi bij een brommerzaak laten afstellen met zo'n geraden meter en weetikwat. dus het zat wel goed
is het bij jouw niet zo dan?
|
|
|
|
yamahadt1986 |
4-1-2009 21:57 |
Posts: 1713 |
wat ??
ik heb alleen het blk gekocht. dus zonder ontsteking.
met 20mm carberateur en die cillinder enzo en opmaat uitlaat.
|
|
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart! |
|
Dirk_yz |
4-1-2009 22:00 |
 Posts: 313 |
ja dat kan dat hij die hpi eraf heb gehaalt doen. hpi had ie nieuw en die dingen kosten 200 euro gloofik. dus kan het wel begrijpen dat hij die eraf heb gehaalt wss.
heb jij gwoon een contactpunte onsteking? of een electrische dtr onsteking? die met contactpunten is altijd knoeien om af te stellen vind ik:s
|
|
|
|
yamahadt1986 |
4-1-2009 22:03 |
Posts: 1713 |
die onsteking is tijdelijk maar het zijn wel contactpunten maar stond al goed afgestelt heb namelijk een keer een dt50mx gekocht en was nog nooit aan gesleutelt dus mooi makkelijk en met afstellen heb ik nooi een probleem gehad.
|
|
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart! |
|
stevoo |
13-1-2009 16:45 |
 Posts: 689 |
dtr onsteking is wel makkelijker  of yz80 binnen rotor scoren dat is helemaal leuk
|
|
MembraaNN beunhaas!! |
|
yamahadt1986 |
18-1-2009 13:49 |
Posts: 1713 |
ik ga er eerst gewoon een contactpunten ontsteking opzetten en dan inderdaad een rotor van een yz
|
|
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart! |
|
kenny77 |
18-1-2009 13:57 |
 Posts: 29286 |
zo dus?
Dit is op mijn blokje, misschien zet ik die er wel zomers op.
Ik heb ook het membraam gemaakt zoals jij en Markrd hebben, met de 2 extra gaten erin.
Werkt supper, met mijn 20mm carb, trekt veel beter door en maakt 1000 toeren meer (oor de rest niks verandert)  (zie je ook dat het normaale membraam behoorlijk begrensd.)
Ik zal dadelijk wel even foto'tjes neer zetten.
|
|
|
|
markRD |
18-1-2009 13:59 |
|