Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - Honda sprint blok [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1086 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - Honda sprint blok [Algemene vragen]
Pagina 1 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Volgende pagina >
Dit topic is 4410 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

sabar 21-10-2008 20:20 Print topicpost
Posts: 320
Welkom bij mijn project 'Honda sprint blok'.

Dit topic is bedoeld voor algemene vragen over dit project. Je kunt vragen eventueel ook via de inbox stellen.
 

ktmstyled 21-10-2008 20:24 Print reply
Posts: 1806
ff n vraagje hoe ga de inlaat maken?

bedoel dus de carb aan t blok of aan de cilinder?

Dit bericht is gewijzigd door ktmstyled op 21-10-2008 om 20:24 uur.
 
going sideways!
Derbi-Olaf 21-10-2008 20:24 Print reply

Posts: 14999
word wel wat !
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
jan-dx11 21-10-2008 20:24 Print reply

Posts: 4931
ow, wordt dit ook een verkeerdomcilinderblok?? dus met de cab aan de uitlaat kant?? zie ik steeds vaker.

Of zat hij gewoon verkeerdom voor de foto??

 
Er zijn meerdere wegen die naar de hoeren leiden.
mb-rider 21-10-2008 20:24 Print reply

Posts: 453
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ktmstyled
ff n vraagje hoe ga de inlaat maken?

wou precies het zelfde zeggge .

maar gaat de cilinder er met de uitlaatpoort naar het achterwiel op ?
 
Derbi-Olaf 21-10-2008 20:24 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jan-dx11
ow, wordt dit ook een verkeerdomcilinderblok?? dus met de cab aan de uitlaat kant?? zie ik steeds vaker.

Of zat hij gewoon verkeerdom voor de foto??


lees.
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
sabar 21-10-2008 20:24 Print reply
Posts: 320
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ktmstyled
ff n vraagje hoe ga de inlaat maken?


Die komt gewoon uit in de krukasholte, daar gaan we volgende week mee bezig, dan zul je de fotos wel zien
 
sabar 21-10-2008 20:26 Print reply
Posts: 320
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jan-dx11
ow, wordt dit ook een verkeerdomcilinderblok?? dus met de cab aan de uitlaat kant?? zie ik steeds vaker.

Of zat hij gewoon verkeerdom voor de foto??



Gewoon de cilinder 180 graden draaien is makkelijker, de tapeinden/spoelpoorten moeten tog verplaatst worden :P
 
mb-rider 21-10-2008 20:30 Print reply

Posts: 453
waarom ben je voor de 48mm airsal gegaan?
 
ronaldt 21-10-2008 20:31 Print reply

Posts: 2735
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mb-rider
waarom ben je voor de 48mm airsal gegaan?


heeftie gesponsord gekregen.
 
<Lees goed na je geen woorden overgeslagen hebt.>
sabar 21-10-2008 20:32 Print reply
Posts: 320
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mb-rider
waarom ben je voor de 48mm airsal gegaan?


Omdat dit mij een nette cilinder leek, het is trouwens een 50 mm.

De cilinder word toch bewerkt, dus ik hoef geen malossi ofzo erop te gooien, want dat zou jammer geld zijn, en deze cilinder werd mij aangeraden.
 
BIET 21-10-2008 20:33 Print reply

Posts: 22355
Interessante plannen heb je met de omgekeerde cil. Ben benieuwd hoe interessant het vermogen is zo. Gaat cil inhoud straks ook @ 80cc uitkomen of hoe zit het? Beter koop je wel ff een fatsoenljke carb btw...
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
mb-rider 21-10-2008 20:35 Print reply

Posts: 453
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ronaldje dt50x
[...]


heeftie gesponsord gekregen.


owke :P dan zeg je geen "nee" haha.
de uitlaatbocht wordt wel lastig omdat straks de carberateur in de weg zit..
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: sabar
[...]


Omdat dit mij een nette cilinder leek, het is trouwens een 50 mm.

De cilinder word toch bewerkt, dus ik hoef geen malossi ofzo erop te gooien, want dat zou jammer geld zijn, en deze cilinder werd mij aangeraden.


dacht dat de airsal cilinders voor derbi 48mm waren.. zal wel jij hebt hem ik nie

Dit bericht is gewijzigd door mb-rider op 21-10-2008 om 20:37 uur.
 
sabar 21-10-2008 20:35 Print reply
Posts: 320
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
Interessante plannen heb je met de omgekeerde cil. Ben benieuwd hoe interessant het vermogen is zo. Gaat cil inhoud straks ook @ 80cc uitkomen of hoe zit het? Beter koop je wel ff een fatsoenljke carb btw...


Mischien dat ik er paar cc naast komt te zitten, dit is trouwens een fijne carburateur hoor en als ik hier niet alles mee uitkrijg heb ik nog wel wat op zolder liggen.
 
sabar 21-10-2008 20:36 Print reply
Posts: 320
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mb-rider
[...]


owke :P dan zeg je geen "nee" haha.
de uitlaatbocht wordt wel lastig omdat straks de carberateur in de weg zit..



Als je goed kijkt en leest zie je dat ik de cilinder 180 graden heb gedraait, ik heb geen eens een bocht in de pijp zitten
 
BIET 21-10-2008 20:36 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: sabar
[...]


Mischien dat ik er paar cc naast komt te zitten, dit is trouwens een fijne carburateur hoor en als ik hier niet alles mee uitkrijg heb ik nog wel wat op zolder liggen.

Stage 6 carbs zijn echt eersteklas troep . Waarom geen 28mm eigenlijk?
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!

Dit topic is 4410 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved