Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - "evil activities",opvolger van "smutzkanone" [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1078 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - "evil activities",opvolger van "smu...
Pagina 28 van 30
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 27, 28, 29, 30Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 22971 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Arjanus 1-3-2011 18:56 Print reply

Posts: 9073
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
[...]


Het kan best man
Het is heus niet dat ik een of andere aap ben die er geen flauw benul van heeft.

Maar het mag niet meer van paps. Ik deed te lang over het rijbewijs, en het geld is nu een beetje op.
En de auto word nu ook meer gebruikt (Stage 25km heen en terug, Trainen 65km, heen en terug)

Misschien ooit, als ik geld heb, en de auto voor erbij is



je ben een aap die er geen flauw benul van heeft, geloof mij nou maar

even een turbo erop knallen zodat hij wat pittiger bovenin wordt, gewoon kletspraat, niks anders
 
lieber nurburgring als ehering
70malossi 1-3-2011 19:06 Print reply
Posts: 4176
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
[...]


Het kan best man
Het is heus niet dat ik een of andere aap ben die er geen flauw benul van heeft.

Maar het mag niet meer van paps. Ik deed te lang over het rijbewijs, en het geld is nu een beetje op.
En de auto word nu ook meer gebruikt (Stage 25km heen en terug, Trainen 65km, heen en terug)

Misschien ooit, als ik geld heb, en de auto voor erbij is


oke, niet-aap.
Hoe ga je je druk controleren?
interne of externe WG?
Hoe bereken je je injector grote?of komen er extra injectors?

 
Om leen te quoten : Die subaru spaait m hard jong
JB1 1-3-2011 20:01 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 70malossi
[...]


oke, niet-aap.
Hoe ga je je druk controleren?
interne of externe WG?
Hoe bereken je je injector grote?of komen er extra injectors?



Dat komt allemaal als de auto buiten actieve werking word gesteld, geen zin om dat nu allemaal uit te gaan zoeken.

Oke, stiekem zoek ik wel een relatief makkelijk kitje
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Leen 1-3-2011 20:14 Print reply

Posts: 26877
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Arjanus
[...]



je ben een aap die er geen flauw benul van heeft, geloof mij nou maar

even een turbo erop knallen zodat hij wat pittiger bovenin wordt, gewoon kletspraat, niks anders



wat zei je over mn moeder?!
 
Kurzel 1-3-2011 20:14 Print reply

Posts: 2369
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
[...]


Dat komt allemaal als de auto buiten actieve werking word gesteld, geen zin om dat nu allemaal uit te gaan zoeken.

Oke, stiekem zoek ik wel een relatief makkelijk kitje

Een relatief makkelijk kitje

De turbo zelf erop zetten kan iedere mongool die bouten los en vast kan draaien.. het werk eromheen is waar de complicaties komen..

Maar dat staat niet op het kitje vermeld natuurlijk
 
][ Yamaha YZF R6 ][ Mazda 323Coupé ][
-Bart-92- 1-3-2011 20:15 Print reply

Posts: 226
Vette Subaru

en vet nice project.
 
15-3-2011 : Rijbewijs B gehaald :D 28-11-2011 A gehaald :D
JB1 1-3-2011 20:22 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kurzel
[...]

Een relatief makkelijk kitje

De turbo zelf erop zetten kan iedere mongool die bouten los en vast kan draaien.. het werk eromheen is waar de complicaties komen..

Maar dat staat niet op het kitje vermeld natuurlijk


Ne pas de shit sherlock.

Zo ver was ik ook al
Maar die complicaties is natuurlijk ook gewoon lekker knooien.
En daar houd ik wel van, goede leermeester.

Met relatief makkelijk kitje doelde ik niet op montagewerk, dat is altijd wel te doen, ik doelde vooral op het spul wat er rondom zit.
Makkelijk instrumenten aansluiten om de boel in de gaten te houden etc.

Komt misschien ooit wel, als de golf uit actieve dienst is
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Kurzel 1-3-2011 20:28 Print reply

Posts: 2369
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
[...]


Ne pas de shit sherlock.

Zo ver was ik ook al
Maar die complicaties is natuurlijk ook gewoon lekker knooien.
En daar houd ik wel van, goede leermeester.

Met relatief makkelijk kitje doelde ik niet op montagewerk, dat is altijd wel te doen, ik doelde vooral op het spul wat er rondom zit.
Makkelijk instrumenten aansluiten om de boel in de gaten te houden etc.

Komt misschien ooit wel, als de golf uit actieve dienst is

geen poep jonge...

Maar die complicaties zouden toch wel een heel strenge leermeester zijn als ze je blok in de soep draaien...

Wat bedoel je met instrumenten om de boel in de gaten te houden?
Olietemp, Oliedruk, Turbodruk?
 
][ Yamaha YZF R6 ][ Mazda 323Coupé ][
JB1 1-3-2011 20:31 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kurzel
[...]

geen poep jonge...

Maar die complicaties zouden toch wel een heel strenge leermeester zijn als ze je blok in de soep draaien...

Wat bedoel je met instrumenten om de boel in de gaten te houden?
Olietemp, Oliedruk, Turbodruk?


Uhu, druk, temperatuurmeter voor de olie zit standaard er al in.

Blok is goed overzichtelijk, en er is voldoende ruimte verder voor het spul.

En er hoeft geen 5 miljard miljoen PK uit te komen hoor
En het is nog steeds onder voorbehoud
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Kurzel 1-3-2011 20:33 Print reply

Posts: 2369
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
[...]


Uhu, druk, temperatuurmeter voor de olie zit standaard er al in.

Blok is goed overzichtelijk, en er is voldoende ruimte verder voor het spul.

En er hoeft geen 5 miljard miljoen PK uit te komen hoor
En het is nog steeds onder voorbehoud

dan wachten we in spanning af!
 
][ Yamaha YZF R6 ][ Mazda 323Coupé ][
JB1 1-3-2011 20:34 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kurzel
[...]

dan wachten we in spanning af!


Tof

Tot die tijd kunnen we dit in de gaten houden
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
70malossi 1-3-2011 20:36 Print reply
Posts: 4176
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
[...]


Uhu, druk, temperatuurmeter voor de olie zit standaard er al in.

Blok is goed overzichtelijk, en er is voldoende ruimte verder voor het spul.

En er hoeft geen 5 miljard miljoen PK uit te komen hoor
En het is nog steeds onder voorbehoud


boostmeter en wideband afr is een must, knocksensor eigenlijk ook,en egt meter is ook mooi meegenomen.
 
Om leen te quoten : Die subaru spaait m hard jong
JB1 1-3-2011 20:47 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 70malossi
[...]


boostmeter en wideband afr is een must, knocksensor eigenlijk ook,en egt meter is ook mooi meegenomen.


Oke, zat al te denken aan een pingelsensor, afr is een goeie tip trouwens , bedankt.

Boostmeter is gewoon tof om te zien, die staat er zowiezo bij.

Spul is behoorlijk universeel neem ik aan?
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
70malossi 1-3-2011 20:53 Print reply
Posts: 4176
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
[...]


Oke, zat al te denken aan een pingelsensor, afr is een goeie tip trouwens , bedankt.

Boostmeter is gewoon tof om te zien, die staat er zowiezo bij.

Spul is behoorlijk universeel neem ik aan?


Dta wel,maar goedkoop is duurkoop.
A omdat ze snel kapot gaan,en B omdat je de staat van je motor ermee ziet.
Een fatsoenlijke nauwkeurige turbo druk meter gaat vanaf 80 euro.
WIDEBANF afr vanaf een 150,-
EGT ook vanaf een 150,-
Beetje knocksensor kost dik 200 euro,

Met alle sensoren en aansluitingen erbij zit je kwa meters tegen de 1000 euro.
Dat is geen post om op te bezuinigen.

 
Om leen te quoten : Die subaru spaait m hard jong
Kurzel 1-3-2011 20:56 Print reply

Posts: 2369
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 70malossi
[...]


Dta wel,maar goedkoop is duurkoop.
A omdat ze snel kapot gaan,en B omdat je de staat van je motor ermee ziet.
Een fatsoenlijke nauwkeurige turbo druk meter gaat vanaf 80 euro.
WIDEBANF afr vanaf een 150,-
EGT ook vanaf een 150,-
Beetje knocksensor kost dik 200 euro,

Met alle sensoren en aansluitingen erbij zit je kwa meters tegen de 1000 euro.
Dat is geen post om op te bezuinigen.


Maar op een auto van 500 eypo waarschijnlijk toch teveel van het goede.
 
][ Yamaha YZF R6 ][ Mazda 323Coupé ][

Dit topic is 22971 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 28 van 30
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 27, 28, 29, 30Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved