motor draaide na inspectie een aanpassingen netjes tik en tjierp vrij,en geen lekkasge meer
veroorzaker van t getjierp : scheur in de kunstof distributiekap achter de krukaspoulie,dus uit zicht,maar de riem en een geleiderol liepen er op aan.
Lekkage was bij de uitlaat nokkenas aan de rechterkant,zat net iets te weinig pakking/kit tussen (mag maar heel weinig omdat er een oliekanaal vlak naast zit)
tik was de aanslag van de distrispanner.dat is een losse alu bracket,en daar zat een braampje aan waardoor de distrispanner zich niet kon `zetten`.
Gister is er de nieuwe ecu opgezet met een inloop mapping.
nieuwe velgen zijn gemonteerd.
nieuw onderstel is gemonteerd
22mm swaybar met endlinksis gemonteerd
rijd goed nu,maar dat stugge is wel ff wennen.
fuelcut is nu ingesteld op 0,6 bar,en over 400 km gaat ie de bank op en komt er een maximaal haalbrae mapping in op 1,6 bar.
Moet nog een inlaat temp sensor in en dan kunnen we knallen.
|