Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - Rijklaar maken Yamaha DT [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 976 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - Rijklaar maken Yamaha DT [Algemene ...
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 518 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Qyx 13-10-2008 16:49 Print topicpost

Posts: 195
Welkom bij mijn project 'Rijklaar maken Yamaha DT'.

Dit topic is bedoeld voor algemene vragen over dit project. Je kunt vragen eventueel ook via de inbox stellen.
 

mbrulezzz 13-10-2008 16:53 Print reply

Posts: 2084
fotooooooo's!!!!!!!!

en snel een beetje

edit:

das btr
denk dat deze nog goed valt op te knappen. nog speciale plannen op t reviseren en opnieuw spuiten na? gewoon ori kleuren of had je wat speciaals in ged88?

Dit bericht is gewijzigd door mbrulezzz op 13-10-2008 om 16:58 uur.
 
MB racing
Qyx 13-10-2008 17:04 Print reply

Posts: 195
ik houd de originele kleuren aan, dus zwart met rood, moet alleen nog ff een goede site vinden om de perfecte DT stickers te vinden, dacht nu nog aan deze: http://www.fs1shop.n...4b6f081d8cc43a977811

Verder wil ik er misschien nog polisport handkappen opzetten en een nieuw stuurtje(die is nogal roestig).
 
Teunis 16-10-2008 21:57 Print reply

Posts: 1073
wat ideetjes
qua blok als je m toch opentrekt

- 5 bak
- 3 plaatskoppeling
- toerenteller mechanisme( en evt juist carter)
- dtr ontsteking.
zorg dat je het goed doet dan heb je heel veel plezier met veel km'tjes
 
Qyx 16-10-2008 23:22 Print reply

Posts: 195
bedankt voor de suggesties! een DTR ontsteking zat er trouwens al in.
 
yamaha00 21-10-2008 11:53 Print reply
Posts: 95
Klopt het dat je blok een maand na aankoop al vastgelopen was?

En 5 bak en 3 plaats is zeker een aanrader heb ik afgelopen week er ook in gestopt

Dit bericht is gewijzigd door yamaha00 op 21-10-2008 om 11:54 uur.
 
kenny77 21-10-2008 12:48 Print reply

Posts: 29286
Wat voor een cilinder ga je erop zetten?

Ik verbaasde mij over mijn DT tje gister, toen heb ik rond de 90km/h gehaald.

Ik reed voor een aprilia rxv550 en hij had 90 op de digitale teller staan en toen reed ik nog iets van hem weg.

Dit was overgins wel op zijn goede dag,normaal rijs die rond de 80-85 km/h. (maar de carburateur is dan ook nog niet 100% goed afgesteld)

Met de volgende spullen deze zijn ook niet zo heel duur.

-60cc tje immitatie cilinder met het nummer 2WI aan de zijkant.
(en daar de uitlaatpoort 65% van de booring gebracht,dit wel doen
anders is die een stuk langzamer.)
- 50cc cilinderkop (snelle versie)
- luohao (rond!!!) model uitlaat.
- 5 bak
- de orginele 16mm van een DT80MX (Nummer Y16P)
- DTR ontsteking
- tandwiel verhouding 11/48.

Met deze spullen moet de DT het wel van de toeren hebben, als je rustig laag in de toeren rijd en je krijgt dan wind tegen dan valt die terug.

Het is maar een tip, voor een goedkoop leuk setupje.

Nog succes met de DT.



Edit: ik zie net dat je de orginele cilinder gaat gebruiken.



Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 21-10-2008 om 12:52 uur.
 
Qyx 21-10-2008 20:37 Print reply

Posts: 195
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Wat voor een cilinder ga je erop zetten?

Ik verbaasde mij over mijn DT tje gister, toen heb ik rond de 90km/h gehaald.

Ik reed voor een aprilia rxv550 en hij had 90 op de digitale teller staan en toen reed ik nog iets van hem weg.

Dit was overgins wel op zijn goede dag,normaal rijs die rond de 80-85 km/h. (maar de carburateur is dan ook nog niet 100% goed afgesteld)

Met de volgende spullen deze zijn ook niet zo heel duur.

-60cc tje immitatie cilinder met het nummer 2WI aan de zijkant.
(en daar de uitlaatpoort 65% van de booring gebracht,dit wel doen
anders is die een stuk langzamer.)
- 50cc cilinderkop (snelle versie)
- luohao (rond!!!) model uitlaat.
- 5 bak
- de orginele 16mm van een DT80MX (Nummer Y16P)
- DTR ontsteking
- tandwiel verhouding 11/48.

Met deze spullen moet de DT het wel van de toeren hebben, als je rustig laag in de toeren rijd en je krijgt dan wind tegen dan valt die terug.

Het is maar een tip, voor een goedkoop leuk setupje.

Nog succes met de DT.



Edit: ik zie net dat je de orginele cilinder gaat gebruiken.



Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 21-10-2008 om 12:52 uur.


DTR ontsteking zit er al op.
ik ga hem voor naar school gebruiken, dus ik wil gewoon 50cc houden. ik wil nog wel een snelle uitlaat. hij moet ongeveer 65 gaan lopen(of 70 als het met 50cc te doen is). maar ik wil wel de balans houden tussen top en optrekken. dus ongeveer het originele.

als iemand een goed idee voor de uitlaat heeft, zou dat top zijn
 

Dit topic is 518 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved