Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - frame tips en opmerkingen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1022 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - frame tips en opmerkingen
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 506 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Joel_koningslust 17-9-2008 19:49 Print topicpost

Posts: 14514
stel hier al je vragen en geef tips over het framegedeelte


ik twijfel nu nog of het echt een pure sprinter word of dat het een beetje een sprint/race ding word. want als ik er ook mee ga racen moet ik ook een verende achterbrug maken en moet het een stuk minder lang en laag worden
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.

Tombrom 17-9-2008 19:57 Print reply

Posts: 15925
is de basis niet een beetje verkeerd zwaar frame?

en 2 projectjes tegelijk ben benieuwd

wat je gaat doen moet je zelf weten mij lijkt het het leukst om een racertje te maken dan kan je af en toe nog eens naar valkenswaard of wat dan ook. anders niet
 
Joel_koningslust 17-9-2008 23:08 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tombrom
is de basis niet een beetje verkeerd zwaar frame?

en 2 projectjes tegelijk ben benieuwd

wat je gaat doen moet je zelf weten mij lijkt het het leukst om een racertje te maken dan kan je af en toe nog eens naar valkenswaard of wat dan ook. anders niet


als het echt een racertje wordt wortie niet alleen voor vw. maar dan ga ik ook enkele wedstrijden sobw mee trainen en bijv zon 3uurs race in belgie rijden.

maar het probleem is. daar mag je geen 125cc rijden. en mijn blok waar ik nu mee bezig ben is dat wel

en daarbij komen er dan wel heel veel kosten ivm goede wielen ( duur ) goede vering ( ook duur ) kuipen enz enz


2 projecten tegelijk klopt niet helemaal, mn ktm is ook nog niet af die heb ik op mijn slaapkamer staan voor als ik me s'avonds verveel en ff wil sleutelen

en dat van dat zware frame klopt ook niet. een gemiddels sprintframe weegt zo rond de 5kg met achterbrug. deze weegt 6 ofzo zonder achterbrug. maar daarvoor krijg ik wel een zeer stijf frame voor terug
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
4takker 30-9-2008 14:08 Print reply

Posts: 2395
ik mach toch hopen dat de weer de orgineele velgen en remmen er op hangt
en niet zo gat bouwen als je testopstelling

niet dat ik iets tegen spaak wienen heb
 
Never drive faster then your guardian angel can fly
Joel_koningslust 2-10-2008 18:35 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 4takker
ik mach toch hopen dat de weer de orgineele velgen en remmen er op hangt
en niet zo gat bouwen als je testopstelling

niet dat ik iets tegen spaak wienen heb



in een sprinter ga je ook echt een set wielen en remmerij in hangen dat zwaarder is dan de rest bij elkaar
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.

Dit topic is 506 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved