Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Project - Topic - Koekie's Ombouw Project [Algemene v...
|
Pagina 10 van 10
|
Dit topic is 7414 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Markjo |
26-1-2009 21:45 |
Posts: 1061 |
mooi projeccie
maar beter had je een spagettie gekocht ipv die bleehhhr groep A (is 65mm toch?) zijn er al genoeg mee van de weg gehaald
je zou nog een ori 16V pijp aan kunnen passen of een andere spagettie verlassen. is wel te doen imo.
is iig beter dan zo'n gietijzeren spruit
tipje: is de computer al gechipt? bij mij scheelt 't een bult, vooral de toerenbegrenzer 1000rpm omhoog (is wel bij 16V).
succes ermee!
ennehh haastige spoed...
|
|
iemand wat te draaien/frezen/stralen? -->PM! groeten Mark. check m'n projecten |
|
Leen |
26-1-2009 21:46 |
|
Markjo |
26-1-2009 22:16 |
Posts: 1061 |
zit toch gewoon een elektronische injectie in?
dit is toch gewoon een 1,8/2,0L GSI?
luchtmassa meter is iig wel 'tzelfde als zo'n blok uit een E Kadett, daar zit een toerenbegrenzer in.
en bij ons scheelde een gietijzeren spruit met 4-2-1 van een 16V 3 a 4pktjes en pakte ook beter op.
|
|
iemand wat te draaien/frezen/stralen? -->PM! groeten Mark. check m'n projecten |
|
Leen |
26-1-2009 22:18 |
Posts: 26877 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Markjo
zit toch gewoon een elektronische injectie in?
dit is toch gewoon een 1,8/2,0L GSI?
luchtmassa meter is iig wel 'tzelfde als zo'n blok uit een E Kadett, daar zit een toerenbegrenzer in.
en bij ons scheelde een gietijzeren spruit met 4-2-1 van een 16V 3 a 4pktjes en pakte ook beter op.
nee, geen 1.8/2.0l gsi.
dat is een ohc die jij bedoelt, dit is de antieke (en veel toffere) CIH
met L-Jtronic injectie, kan je precies niks aan chippen.
|
|
|
|
koekie - Administrator |
26-1-2009 22:21 |
Posts: 12588 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Leen
[...]
nee, geen 1.8/2.0l gsi.
dat is een ohc die jij bedoelt, dit is de antieke (en veel toffere) CIH
met L-Jtronic injectie, kan je precies niks aan chippen.
En zo is het maar net!
|
|
Haaks de hoek om! |
|
Markjo |
26-1-2009 22:26 |
Posts: 1061 |
ahhh ik zit nog eens naar die foto te kijken en ik mis de nokkenas al
oldscool rocks laat dat voorop staan,
maar als ik (zoveel) moeite voor zoiets zou doen. Zou ik er toch wel flink op vooruit willen gaan.
maar iig: keep up the good work
|
|
iemand wat te draaien/frezen/stralen? -->PM! groeten Mark. check m'n projecten |
|
koekie - Administrator |
26-1-2009 22:27 |
Posts: 12588 |
|
|
Haaks de hoek om! |
|
Markjo |
26-1-2009 22:32 |
Posts: 1061 |
ja ok dat geef ik je mee, maar dat is nog niet veel absoluut gezien
no hard feelings hoor
|
|
iemand wat te draaien/frezen/stralen? -->PM! groeten Mark. check m'n projecten |
|
Leen |
26-1-2009 22:34 |
Posts: 26877 |
blokje aanpakken kan altijd nog, als de basis er maar is.
en daar istie nu mee bezig.
|
|
|
|
koekie - Administrator |
26-1-2009 22:34 |
Posts: 12588 |
|
|
Haaks de hoek om! |
|
Markjo |
26-1-2009 22:35 |
Posts: 1061 |
precies,
't is iig wel tof dat je zo'n lijk rijdend houd
|
|
iemand wat te draaien/frezen/stralen? -->PM! groeten Mark. check m'n projecten |
|
koekie - Administrator |
12-8-2009 9:53 |
Posts: 12588 |
ja, rijden doet ie zeker.. Hij rijd al 11000 km probleemloos, dus project is afgerond lijkt me..
Op naar de manta 400 met 16v Turbo..
|
|
Haaks de hoek om! |
|
Dit topic is 7414 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 10 van 10
|
|