Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Project - Topic - Koekie's Ombouw Project [Algemene v...
|
Pagina 2 van 10
|
Dit topic is 7431 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Joel_koningslust |
15-9-2008 19:45 |
Posts: 14514 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: koekie
k zie t wel
vind het wel een waanzinnig vet idee
is ook vet
maar maak het dan zo dat je auto meer publiek trekt dan je bbq omdat je auto gaar en lelijk is
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
koekie - Administrator |
15-9-2008 19:46 |
Posts: 12588 |
Mja dat snap ik, maar in mijn geval trekken ze allebij wel, want mijn kadett is niet gaar..
|
|
Haaks de hoek om! |
|
ikkejw |
13-10-2008 17:29 |
Posts: 9886 |
omfg, ga dan in die manta rijden, ipv je kadett om te bouwen tot wannabe-manta
|
|
Preserve nature - Always wear a helmet |
|
koekie - Administrator |
13-10-2008 17:30 |
Posts: 12588 |
Wannabe manta?
Ga je is verdiepen in auto's ofzo
|
|
Haaks de hoek om! |
|
BIET |
13-10-2008 17:32 |
Posts: 22355 |
Vette shit hor
|
|
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel! |
|
koekie - Administrator |
13-10-2008 18:08 |
Posts: 12588 |
Joh, oude opels zijn altijd vet
|
|
Haaks de hoek om! |
|
koekie - Administrator |
16-10-2008 23:44 |
Posts: 12588 |
Vanavond schuur opgeruimd, extra verlichting opgehangen, en kadett binnen gezet.
Morgenmiddag beginnen met het kaalplukken van de kadett, gevolgd door de manta.
|
|
Haaks de hoek om! |
|
koekie - Administrator |
20-10-2008 17:21 |
Posts: 12588 |
Kadett is inmiddels redelijk uit elkaar gehaald.
Alles is los, alleen de motor hoeft nog maar opgetakeld te worden.
Vanavond, of anders woensdag avond even doen
|
|
Haaks de hoek om! |
|
Sypie_Honda |
20-10-2008 17:30 |
Posts: 13830 |
ik snap het ook niet echt hoor
waarom ga je niet gewoon in die manta rijden?
|
|
wat niet kan is nog niet uitgevonden. |
|
crossgek - Forum en Sales Moderator |
20-10-2008 17:31 |
Posts: 10560 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
ik snap het ook niet echt hoor
waarom ga je niet gewoon in die manta rijden?
omdat een c-kadett veel toffer is als een b manta.
je bent wel duidelijk andere wielen nodig btw..
Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 20-10-2008 om 17:38 uur.
|
|
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning |
|
koekie - Administrator |
20-10-2008 17:49 |
Posts: 12588 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
ik snap het ook niet echt hoor
waarom ga je niet gewoon in die manta rijden?
omdat die manta verschrikkelijk rot is, en die kadett gerestaureerd
+ manta is geen oldtimer, en stuk minder oldskool..
Quote: Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]
omdat een c-kadett veel toffer is als een b manta.
je bent wel duidelijk andere wielen nodig btw..
Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 20-10-2008 om 17:38 uur.
Heb andere wielen.. Moet ze alleen nog uit laten lassen. (SR-velgen)
Dit bericht is gewijzigd door koekie op 20-10-2008 om 17:52 uur.
|
|
Haaks de hoek om! |
|
Martijn II - Forum en Sales Moderator |
20-10-2008 17:53 |
Posts: 9841 |
is vast al gevraagd, maar voor zover ik weet moet je wel even contact opnemen met de rdw als je meer dan 30% vermogenswinst hebt.
Sowieso als je een ander blok eringooit trouwens... eigenlijk zou ik zelfs door moeten geven aan de rdw dat er bij mij een ander (maar toch origineel) blok inhangt.
of ga je het illegaal doen allemaal? zoals iedereen het doet?
|
|
Too cool for school! |
|
koekie - Administrator |
20-10-2008 17:55 |
Posts: 12588 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Martijn II
is vast al gevraagd, maar voor zover ik weet moet je wel even contact opnemen met de rdw als je meer dan 30% vermogenswinst hebt.
Sowieso als je een ander blok eringooit trouwens... eigenlijk zou ik zelfs door moeten geven aan de rdw dat er bij mij een ander (maar toch origineel) blok inhangt.
of ga je het illegaal doen allemaal? zoals iedereen het doet?
ik dacht dat het tot 40% vermogenswinst was, mits het bij 4 cilinders blijft...
Verder denk ik wel dat ik hem als 2l op kenteken ga zetten, want dat kan wel gewoon ( coupe uitvoering is er namelijk ook in 2l geweest!)
Maar dat is allemaal voor een later stadium
|
|
Haaks de hoek om! |
|
- Kevin - |
20-10-2008 18:27 |
Posts: 8086 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: koekie
ik dacht dat het tot 40% vermogenswinst was, mits het bij 4 cilinders blijft...
Verder denk ik wel dat ik hem als 2l op kenteken ga zetten, want dat kan wel gewoon ( coupe uitvoering is er namelijk ook in 2l geweest!)
Maar dat is allemaal voor een later stadium
Eerst maar eens ringmeeting klaar maken, het was namelijk erg gezellig en ik weet nu precies hoe je moet rijden . De volgende keer ga jij mee Koekster.
Mooi dat het al aardig opschiet, begin november verwacht ik groen monster met piepende banden op een bepaald parkeerterrein .
|
|
|
|
koekie - Administrator |
20-10-2008 18:28 |
Posts: 12588 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: - Kevin -
[...]
Eerst maar eens ringmeeting klaar maken, het was namelijk erg gezellig en ik weet nu precies hoe je moet rijden . De volgende keer ga jij mee Koekster.
Mooi dat het al aardig opschiet, begin november verwacht ik groen monster met piepende banden op een bepaald parkeerterrein .
Die parkeerplaats is fucking vervloekt zeg ik je..
CIH motoren gaan daar spontaan tikken..
Dit jaar moet het project nog af zijn ja..
Volgende week kan ik een 1.6 achter-as ophalen, helemaal compleet en keihard *jeuhhhh!!*
|
|
Haaks de hoek om! |
|
Dit topic is 7431 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 2 van 10
|
|