Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Project - Topic - joel's senda blok
|
Pagina 2 van 4
|
Dit topic is 2784 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Joel_koningslust |
9-9-2008 14:24 |
Posts: 14514 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: - Kevin -
[...]
Dat is ook een optie, alhoewel 5 plaats al ruim voldoende is hoor.
das nog makkelijker
ik ga eerst de krukas+cilinder proberen pas te maken. dan ga ik pas kijken naar die andere dingen
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
- Kevin - |
9-9-2008 14:38 |
|
Joel_koningslust |
9-9-2008 14:40 |
Posts: 14514 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: - Kevin -
[...]
Je moet het jezelf niet moeilijker maken dan het al is
Dit bericht is gewijzigd door - Kevin - op 9-9-2008 om 14:38 uur.
dat klopt ja
momenteel ist al moeilijk genoeg door wat meetfoutjes van mij
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
- Kevin - |
9-9-2008 14:41 |
Posts: 8086 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
dat klopt ja
momenteel ist al moeilijk genoeg door wat meetfoutjes van mij
Het gezegde luidt: meten is weten :P. Meetfouten maken is niet zo handig inderdaad .
|
|
|
|
Joel_koningslust |
9-9-2008 14:42 |
Posts: 14514 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: - Kevin -
[...]
Het gezegde luidt: meten is weten :P. Meetfouten maken is niet zo handig inderdaad .
hopelijk kan ik het nog oplossen. anders moet ik toch voor een compromis gaan kiezen
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
Joel_koningslust |
10-9-2008 21:57 |
Posts: 14514 |
vandaag carters binnen gehad
dus direct wat gaan passen en meten, hier de foto's
de onderdeeltjes liggen klaar om het een en het ander te passen en meten
dus wat meetgerei mag niet ontbreken ( t is btw niet alle maja )
de krukas kan er qua diameter goed in. lekker dicht voor een grote carterdruk. er hoeft alleen een stukje weggefreest te worden voor de grotere drijfstang
hier zit mn meetfoutje ofja, meet fout nog ff kijken wat ik hiermee ga doen, ik heb ervaringen met krukassen afdraaien, maar er moet aan elke kant ruim 6mm vanaf. hoe denken jullie hierover? graag alleen antwoorden als je weet wat je zegt, geen loze antwoorden
mn powervalve plannetje ook naar de maan dus, ik zag een haarscheurtje, begon wat te porren en opeens het hele ding doormidden
tips of op/aanmerkingen zijn zeer welkom
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
Banaan |
10-9-2008 21:59 |
|
Joel_koningslust |
10-9-2008 22:01 |
Posts: 14514 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Banaan
MIJN cartertjes
juist, bedankt btw voor de snelle service
puch.chopper ook hartelijk bedankt voor de goede service, als het goed is zijn jou spullen nu ergens tussen panningen en hulst
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
jan-dx11 |
10-9-2008 22:01 |
Posts: 4931 |
kun je je karter niet wat uifrzen voor je kruk??
|
|
Er zijn meerdere wegen die naar de hoeren leiden. |
|
rubbert |
10-9-2008 22:03 |
|
Banaan |
10-9-2008 22:05 |
Posts: 5725 |
hoe dik zijn je krukaswangen?
|
|
|
|
Joel_koningslust |
10-9-2008 22:05 |
Posts: 14514 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: rubbert
tip: fix een vatsoenlijk blok, niet zo'n gebeund ding
alles wordt opnieuw gespoten enzovoort natuurlijk
@dx11: t carter is vrijwel niks uit te frezen omdat de want daar al vrij dun is. ik zat eerst te denken aan een opvulplaat voor ertussen, maar dan past de versnellingsbak enz niet meer
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
Joel_koningslust |
10-9-2008 22:06 |
Posts: 14514 |
oja, mn krukas is 55 dik volgends mij. en de plaats in het blok 42
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
- Kevin - |
10-9-2008 22:08 |
Posts: 8086 |
Hij heeft ze eindelijk binnen !! Kom je morgen nog in de krant, of werden ze gewoon netjes "normaal" bezorgd . Wel kut van je powervalve plan. Kan je geen andere aanschaffen zonder haarscheurtjes. Zo zie je maar, iets wat op het eerste oog niet veel kwaad kan, had veel meer schade aan kunnen richten, wees "blij" dat het nu gebeurt.
Quote: Oorspronkelijk gepost door: rubbert
tip: fix een vatsoenlijk blok, niet zo'n gebeund ding
Fatsoenlijk, maar wat is er mis met dit blok, je ziet alleen de carters en die zien er toch goed uit, ze moeten toch aangepast worden, de rest wordt allemaal gereviseerd / vervangen.
Dus leg uit.
|
|
|
|
Joel_koningslust |
10-9-2008 22:11 |
Posts: 14514 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: - Kevin -
Hij heeft ze eindelijk binnen !! Kom je morgen nog in de krant, of werden ze gewoon netjes "normaal" bezorgd . Wel kut van je powervalve plan. Kan je geen andere aanschaffen zonder haarscheurtjes. Zo zie je maar, iets wat op het eerste oog niet veel kwaad kan, had veel meer schade aan kunnen richten, wees "blij" dat het nu gebeurt.
[...]
Fatsoenlijk, maar wat is er mis met dit blok, je ziet alleen de carters en die zien er toch goed uit, ze moeten toch aangepast worden, de rest wordt allemaal gereviseerd / vervangen.
Dus leg uit.
ik ging ff werken, toen ik n uurtje later thuiskwam lagen er 2 pakketjes voor de garagedeur dus een overval plegen was niet meer nodig
en die powervalve, het is moeilijk om voor dat type yz blok onderdelen te krijgen, vooral onderdelen als de powervalve ( die snel breken bij dit type ) zijn bijna niet te krijgen. dus ik moet of iets namaken of gewoon met een vaste bus gaan werken
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
Dit topic is 2784 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 2 van 4
|
|