Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Project - Topic - Suzuki GS1100 opknapper [Algemene v...
|
Pagina 22 van 26
|
Dit topic is 11711 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Ice Ap rs50 |
3-11-2008 18:30 |
Posts: 7149 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: supermotaaah
[...]
een hayabusa?! :P
neuj
ik hou het nog ff voor mij, ik twijfel nog wat
want het zou ook meteen het eind van de rs betekenen
|
|
GTI - GTD - BMW |
|
Frysk |
3-11-2008 18:45 |
Posts: 34930 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Ice Ap rs50
[...]
neuj
ik hou het nog ff voor mij, ik twijfel nog wat
want het zou ook meteen het eind van de rs betekenen
tsja
wel een 2t racer (L)
|
|
giggitybyte |
|
Ice Ap rs50 |
3-11-2008 19:11 |
Posts: 7149 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]
tsja
wel een 2t racer (L)
nee hoor nu ik een 4 takt heb, wil ik terug wat koppel in me leven
het wordt wel een racer
|
|
GTI - GTD - BMW |
|
Ice Ap rs50 |
4-11-2008 17:23 |
Posts: 7149 |
update'je:
-voorvork veert terug (ff olie op gedaan en terug op druk gezet)
-voorrem remt terug en anti dive werkt
-boutjes zijn aangekomen voor de motor
dit weekend kan ie dus voor de eerste keer rijden, als dat hok wil starten tenminste
|
|
GTI - GTD - BMW |
|
Niek de Wildt |
4-11-2008 17:52 |
Posts: 7168 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Ice Ap rs50
update'je:
-voorvork veert terug (ff olie op gedaan en terug op druk gezet)
-voorrem remt terug en anti dive werkt
-boutjes zijn aangekomen voor de motor
dit weekend kan ie dus voor de eerste keer rijden, als dat hok wil starten tenminste
ben benieuwd, maar het enigste wat ik nog mis is een ander kontje (achterkant zadel) hij is nu dan wel mooi origineel(ig) maar met een caferacer kontje ziet hij er denk ik zo geil uit.
|
|
|
|
Ice Ap rs50 |
4-11-2008 18:47 |
Posts: 7149 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Niek de Wildt
[...]
ben benieuwd, maar het enigste wat ik nog mis is een ander kontje (achterkant zadel) hij is nu dan wel mooi origineel(ig) maar met een caferacer kontje ziet hij er denk ik zo geil uit.
de kont is niet origineel meer, en het zadel tjah
ik ga geen onnodige kosten er meer aan doen.
heb nieuwigheid op het oog.
Dit bericht is gewijzigd door Ice Ap rs50 op 4-11-2008 om 18:50 uur.
waarom een andere motor?
wel, ik was dus van plan een ander blok in deze te leggen, maar achteraf bekeken vond ik dat een slecht plan, aangezien de remmen ook niet echt recente shizzle zijn, en de vering volledig ori. dus ging het me te duur worden.
Daarboven op is dit ding ronduit zwaar, wel heel stabiel, maar veels te zwaar (ruim 260kg).
Dit bericht is gewijzigd door Ice Ap rs50 op 4-11-2008 om 19:05 uur.
|
|
GTI - GTD - BMW |
|
- Kevin - |
4-11-2008 19:46 |
Posts: 8086 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Ice Ap rs50
de kont is niet origineel meer, en het zadel tjah
ik ga geen onnodige kosten er meer aan doen.
heb nieuwigheid op het oog.
afbeelding
Dit bericht is gewijzigd door Ice Ap rs50 op 4-11-2008 om 18:50 uur.
waarom een andere motor?
wel, ik was dus van plan een ander blok in deze te leggen, maar achteraf bekeken vond ik dat een slecht plan, aangezien de remmen ook niet echt recente shizzle zijn, en de vering volledig ori. dus ging het me te duur worden.
Daarboven op is dit ding ronduit zwaar, wel heel stabiel, maar veels te zwaar (ruim 260kg).
Dit bericht is gewijzigd door Ice Ap rs50 op 4-11-2008 om 19:05 uur.
Een SP1 is ook niet bepaald licht hoor, als je een lichte fiets wilt, dan moet je voor een 600 gaan. Mijn Yamaha weegt bijvoorbeeld 182 kg (inclusief olie en brandstof etc).
|
|
|
|
Ice Ap rs50 |
4-11-2008 19:53 |
Posts: 7149 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: - Kevin -
[...]
Een SP1 is ook niet bepaald licht hoor, als je een lichte fiets wilt, dan moet je voor een 600 gaan. Mijn Yamaha weegt bijvoorbeeld 182 kg (inclusief olie en brandstof etc).
een sp1 is droog 200kg ofzo dus ongeveer 220 nat, dat scheelt em al dik 65kg(soes droog is 260kg +3 liter olie en 20liter benzine)
Dit bericht is gewijzigd door Ice Ap rs50 op 4-11-2008 om 19:56 uur.
|
|
GTI - GTD - BMW |
|
- Kevin - |
4-11-2008 20:03 |
Posts: 8086 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Ice Ap rs50
een sp1 is droog 200kg ofzo dus ongeveer 220 nat, dat scheelt em al dik 65kg(soes droog is 260kg +3 liter olie en 20liter benzine)
Dit bericht is gewijzigd door Ice Ap rs50 op 4-11-2008 om 19:56 uur.
Is deze soes niet wat voor je :
Weegt geen drol en tonnen aan pk's .
Als je een lichte fiets met veel pk's wilt is deze soes wel heel erg tof:
Leuke carbon gadgets :
Standaard met pazzo's erop :
Drooggewicht: 169kg (zal nat iets van 185 kg zijn.
Nu het mooiste:
Maximum vermogen 136,1 kW (190 pk)/12.000 t.p.m.
(202 pk met Ram Air)
Dit bericht is gewijzigd door - Kevin - op 4-11-2008 om 20:05 uur.
|
|
|
|
Ice Ap rs50 |
4-11-2008 20:13 |
Posts: 7149 |
|
|
GTI - GTD - BMW |
|
- Kevin - |
4-11-2008 20:14 |
Posts: 8086 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Ice Ap rs50
als je het niet erg vind, zie profile
Nee hoor, prima.
|
|
|
|
Ice Ap rs50 |
6-11-2008 18:15 |
Posts: 7149 |
gisteren ff powerfilters besteld, k&n's waren te duur aangezien ik nog een nieuwe helm nodig heb
hier mijn huidige:
dringend aan vervanging toe dus
|
|
GTI - GTD - BMW |
|
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod |
6-11-2008 18:22 |
Posts: 17929 |
|
|
|
|
Ice Ap rs50 |
7-11-2008 18:02 |
Posts: 7149 |
goed en slecht nieuws vandaag:
goed nieuws: De nokkenassen en kleppendeksel liggen mooi op hun plaats. En de motor maakt oliedruk.
slecht nieuws: één van de carbs lekt benzine, en de motor wil nie starten.
DUS?
ik ben het allemaal beu en ga proffesionele hulp inroepen, volgende week gaat ie dus naar de dealer
|
|
GTI - GTD - BMW |
|
Ice Ap rs50 |
8-11-2008 12:40 |
Posts: 7149 |
Ding heeft vandaag zen eerste plofjes gegeven
|
|
GTI - GTD - BMW |
|
Dit topic is 11711 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 22 van 26
|
|