Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - lc mhr MT [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 771 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - lc mhr MT [Algemene vragen]
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3580 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

- Kevin - 4-6-2008 22:16 Print reply

Posts: 8086
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx-motard
voor alleen de cilinder koop ik een honda MT8 met kenteken


Nee hoor, dan heb je veel meer ยค nodig .

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
iets minder als 300 oid.




Dat is best prijzig!

Dan staat er nog bij: zeer snelle cilinderkit xD.
 
Frysk 4-6-2008 22:52 Print reply

Posts: 34930
jezus man hang je blok hoger, dit lijkt 10x nergens naar..

en een MBX blok met flink bewerkte cilinder en 28mm icm leuke uitlaat is ook flink snel, plus je houd iig wat koppel over..
 
giggitybyte
rubbert 4-6-2008 23:01 Print reply

Posts: 8825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
jezus man hang je blok hoger, dit lijkt 10x nergens naar..

en een MBX blok met flink bewerkte cilinder en 28mm icm leuke uitlaat is ook flink snel, plus je houd iig wat koppel over..




hahaha, dis geen buikschuiver, maar een blokschuiver
 
Draai- ontwerpwerk?--->PM
- Han - 5-6-2008 14:40 Print reply

Posts: 9667
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
jezus man hang je blok hoger, dit lijkt 10x nergens naar..

en een MBX blok met flink bewerkte cilinder en 28mm icm leuke uitlaat is ook flink snel, plus je houd iig wat koppel over..


http://www.brommerfo...ects/detail_main/963

al gelezen?

dit is gewoon een uurtje werk, en daar zithet ouwe blok eronderuit halen ook bij
 
<10.000 posts
linge-tuning 13-6-2008 18:33 Print reply

Posts: 460
je blokt hangt een centimeter of 15 te laag kel...



 
Erik 39 13-6-2008 18:53 Print reply

Posts: 15088
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: linge-tuning
je blokt hangt een centimeter of 15 te laag kel...




Who ja goeie opmerking man
Dat wist ie nog niet
 
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl
Bart-Derbi 13-6-2008 18:55 Print reply

Posts: 6497
Han, je blok hangt echt te laag man.
niet leuk, nee ik weet het.
 
Royal Club 13-6-2008 18:56 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
jezus man hang je blok hoger, dit lijkt 10x nergens naar..

en een MBX blok met flink bewerkte cilinder en 28mm icm leuke uitlaat is ook flink snel, plus je houd iig wat koppel over..


blaat eens niet zo, je praat alsof het niks is ,terwijl je zelf alles uitbesteed.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
S.Z.O. huug 30-8-2008 13:53 Print reply

Posts: 692


De orginele ophangpunten heb je niks aan want dan hangt het blok net als bij jouw veels te laag. Je zal mischien het blok een stukje naar voren moeten schuiven om hem er goed tussen te krijgen zoals op de foto. maar je bent goed bezig. ben benieuwd wanneer het gaat lopen

 
just keep driving
- Han - 25-9-2008 16:12 Print reply

Posts: 9667
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: S.Z.O. huug
afbeelding

De orginele ophangpunten heb je niks aan want dan hangt het blok net als bij jouw veels te laag. Je zal mischien het blok een stukje naar voren moeten schuiven om hem er goed tussen te krijgen zoals op de foto. maar je bent goed bezig. ben benieuwd wanneer het gaat lopen



dat is mijn oude blok toch?

maar hij hangt al een stuk hoger als op de foto's. Heb er niks aan gedaan omdat ik tegenwoordig 4 derbi's heb
 
<10.000 posts
honda-mbx 25-9-2008 16:58 Print reply

Posts: 1688
je moet zorgen dat het hart van je tandwiel as op 1 lijn ligt met de as van de achterbrug.
dan kom je ook nog uit met je ketting, nu komt dat niet goed..

 
ik vlam je..
Frysk 25-9-2008 16:59 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: S.Z.O. huug
afbeelding

De orginele ophangpunten heb je niks aan want dan hangt het blok net als bij jouw veels te laag. Je zal mischien het blok een stukje naar voren moeten schuiven om hem er goed tussen te krijgen zoals op de foto. maar je bent goed bezig. ben benieuwd wanneer het gaat lopen




waarom zover naar voren toe ?
 
giggitybyte
S.Z.O. huug 4-10-2008 17:30 Print reply

Posts: 692
Hart van de assen ligt op 1 lijn. Was wel ff spannend maar kwam goed.
De reden is dat de orginele ophanging in het midden tever naar voren steekt waardoor de kickstart van het derbi blok ertegen aan kwam en had problemen met de cilinderkop, De slang van je koelvloeistof en de bouzie zaten in de weg.
 
just keep driving
johankreidlerman 3-2-2009 19:12 Print reply

Posts: 3693
warom nu een grasmaaier in het zelfde project
 
Ik wil geen geert, ik wil iets Wilders :P
- Han - 3-2-2009 19:29 Print reply

Posts: 9667
omdat die mt niet doorgaat voorlopig. En de grasmaaier word nogal wat serieuzer aangepakt.

deze kan dicht!
 
<10.000 posts

Dit topic is 3580 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved