Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - Yamaha brommer 'opknappen' [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1090 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - Yamaha brommer 'opknappen' [Algemen...
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1027 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Smitje 6-8-2006 23:14 Print topicpost
Posts: 23
Welkom bij mijn project 'Yamaha brommer 'opknappen''.

Dit topic is bedoeld voor algemene vragen over dit project. Je kunt vragen eventueel ook via de inbox stellen.
 

tsxj oran 6-8-2006 23:25 Print reply

Posts: 6498
foto's zijn dood
 
oud
Smitje 6-8-2006 23:35 Print reply
Posts: 23
nu niet meer btw ben hier nieuw dus...
 
Red-dragon 6-8-2006 23:42 Print reply

Posts: 1486
Het is volgens mij een Yamaha DT..

Dit bericht is gewijzigd door Mtx-power op 6-8-2006 om 23:42 uur.
 
Fly like an Eagle...
Smitje 6-8-2006 23:43 Print reply
Posts: 23
Ja dat dacht ik ook, maar kan ook dt50mx zijn?
 
Red-dragon 6-8-2006 23:45 Print reply

Posts: 1486
Dat zou ik niet weten, zoveel verstand heb ik niet van soorten DT's maar er zijn vast mensen die je dat kunnen vertellen.
 
Fly like an Eagle...
gtc-sander 6-8-2006 23:46 Print reply

Posts: 1384
dt50r
 
I'm the man!
Smitje 6-8-2006 23:47 Print reply
Posts: 23
Heel er bedankt sanr
 
mesii 7-8-2006 14:09 Print reply

Posts: 1542
mooi dtr-tje, kheb er zelf ook één, wat ben je er allemaal mee van plan? Heb je wel alle onderdelen?
 
broek uit op je hoofd, en broek uit op je hoofd!
Hells Hobbit 7-8-2006 15:09 Print reply

Posts: 1793
het is geen dt50mx, maar een dtr 50

je carburateur is zeer hoogst waarschijnlijk een 16mm
 
Harold 7-8-2006 16:05 Print reply

Posts: 1052
Het spruitstuk lijkt meer op een gewoon origineel 12mm spruitstuk.
tminste voor zover ik weet zijn er geen 16mm opschuifspruitstukken voor een dt.

Maar daarom kan het nog wel een 16mm carb zijn, maar dat zou dan niet veel effect hebben.

Verder suc6 met opknappen, is i cker waard: mooi model


(btw, heeft zo'n ding wel een 'nl' keur???)
 
Smitje 7-8-2006 18:31 Print reply
Posts: 23
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mil
mooi dtr-tje, kheb er zelf ook één, wat ben je er allemaal mee van plan? Heb je wel alle onderdelen?


Op het moment heb ik wel alle onderdelen, maar het zou kunnen zijn dat ie nog niet (goed) loopt. (heb em nog niet gestart).
Vanavond komt jonge kijke die me gaat helpen, waarschijnlijk is accu ook leeg.
ook zag ik dat ie wat lekte uit het blok, dit lijkt me niet goed. Even kijken of dat makkelijk te verhelpen is. anders schaf ik gewoon ander blok em misschien ook ander cilinder aan, omdat deze ook lek zou zijn.
 
Smitje 7-8-2006 18:34 Print reply
Posts: 23
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Harold
Het spruitstuk lijkt meer op een gewoon origineel 12mm spruitstuk.
tminste voor zover ik weet zijn er geen 16mm opschuifspruitstukken voor een dt.

Maar daarom kan het nog wel een 16mm carb zijn, maar dat zou dan niet veel effect hebben.

Verder suc6 met opknappen, is i cker waard: mooi model


(btw, heeft zo'n ding wel een 'nl' keur???)


NL-keur? dat ik em nl kan verzekeren ofzo? (ben niet zo bekend met deze dingen). ik weet dat ie wel goed is, dus niet gejat oid. vorige eigenaar had em ook keur verzekert.
Over de carburateur: op het dinkie staat iet met 14 dus kan 14mm zijn? tis verder wel een Dell' orto.
 
Harold 7-8-2006 19:53 Print reply

Posts: 1052
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Smitje
[...]


NL-keur? dat ik em nl kan verzekeren ofzo? (ben niet zo bekend met deze dingen). ik weet dat ie wel goed is, dus niet gejat oid. vorige eigenaar had em ook keur verzekert.
Over de carburateur: op het dinkie staat iet met 14 dus kan 14mm zijn? tis verder wel een Dell' orto.


Wanneer je er mee de weg op wilt moet er na zoveel oktober een kenteken opzitten... en voor dat kenteken moet je hem laten schouwen en dat kan alleen als er en NL tekentje in het balhoofd staat. Als dat niet zo is, is het wat moeilijker om er een kenteken op te krijgen.

Even zoeken op het forum en je bent helemaal op de hoogte zou er wel ff naar kijken als ik jou was (da kan iigv geen kwaad) of je moet er niet mee de weg op willen... dat kan natuurlijk ook nog.
 
tuningboy-4ever 7-8-2006 19:55 Print reply
Posts: 142
tzal ne mx zijn , want heb hier twee dt's staan en die zijn ori , maar dat zijn wel oude , weet niet of er verschil op zit tussen nieuwe niet -mx-en ?
 
Smitje 7-8-2006 19:58 Print reply
Posts: 23
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Harold
[...]


Wanneer je er mee de weg op wilt moet er na zoveel oktober een kenteken opzitten... en voor dat kenteken moet je hem laten schouwen en dat kan alleen als er en NL tekentje in het balhoofd staat. Als dat niet zo is, is het wat moeilijker om er een kenteken op te krijgen.

Even zoeken op het forum en je bent helemaal op de hoogte zou er wel ff naar kijken als ik jou was (da kan iigv geen kwaad) of je moet er niet mee de weg op willen... dat kan natuurlijk ook nog.


Ja stata wel een NL tekentje op. En d'r was toch een site waar je nummer kon invoerem om te zien of ie wel goed is...?
 

Dit topic is 1027 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved