Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - 4 kleps cilinderkop [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1068 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - 4 kleps cilinderkop [Algemene vrag...
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1391 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

benellifan 14-5-2008 17:57 Print topicpost
Posts: 1553
Welkom bij mijn project '4 kleps cilinderkop '.

Dit topic is bedoeld voor algemene vragen over dit project. Je kunt vragen eventueel ook via de inbox stellen.
 
CNC en Conventioneel Draai en Frees werk voor een leuke prijs

Vehikel 14-5-2008 18:04 Print reply

Posts: 2903
Vet project!! welk brommer/motor wordt de basis? (of iets anders)
 
Gaat het niet zoals het moet? Dan moet het zoals het gaat!!...
benellifan 14-5-2008 18:05 Print reply
Posts: 1553
basis word mijn oude honda ss50

btw te kop en cilinder worden conisch met elkaar verbonden zodat je geen pakkingen meer hoeft te gebruiken (tip bij loef bromfietsen vandaan)

Dit bericht is gewijzigd door benellifan op 14-5-2008 om 18:06 uur.
 
CNC en Conventioneel Draai en Frees werk voor een leuke prijs
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 14-5-2008 18:07 Print reply

Posts: 17929
waarom koop je geen polini 4 kleps kop? scheelt nogal wat werk
 
d.m. 14-5-2008 18:08 Print reply
Posts: 1390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Thijsse
waarom koop je geen polini 4 kleps kop? scheelt nogal wat werk


is toch veel leuker om het zelf te maken? iedereen kan dingen kopen
 
Derbi Senda X-treme Pro
benellifan 14-5-2008 18:09 Print reply
Posts: 1553
idd dat is het hele idee erachter en niet te vergeten dat je een hele bult ervaring erbij krijgt
 
CNC en Conventioneel Draai en Frees werk voor een leuke prijs
Joel_koningslust 14-5-2008 18:09 Print reply

Posts: 14514
hoe kan je cr250 klepveren gebruiken? das een tweetakt. of gebruik je koppelingsveren als klepveren ofzo?
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
d.m. 14-5-2008 18:10 Print reply
Posts: 1390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: benellifan
idd dat is het hele idee erachter en niet te vergeten dat je een hele bult ervaring erbij krijgt


inderdaad, ik vind het wel echt vet blijf het volgen Heb je nog foto's?
 
Derbi Senda X-treme Pro
benellifan 14-5-2008 18:10 Print reply
Posts: 1553
ik bedoel de 4t(nieuwe type)
 
CNC en Conventioneel Draai en Frees werk voor een leuke prijs
Uncle BLAM 14-5-2008 18:20 Print reply

Posts: 1025
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: benellifan
basis word mijn oude honda ss50

btw te kop en cilinder worden conisch met elkaar verbonden zodat je geen pakkingen meer hoeft te gebruiken (tip bij loef bromfietsen vandaan)

Dit bericht is gewijzigd door benellifan op 14-5-2008 om 18:06 uur.


2cv heeft dat altijd al gehad
voetpakking heeft 'ie ook niet, mss kun je je daar ook nog ff verder in verdiepen

( mooi project btw )

... met twee nokkenassen heb je geen tuimelaars nodig

en hoe kun je standaard nokkenassen gebruiken aangezien ze een inlaat en uitlaat nok hebben die vrij ver van elkaar staan ( ik denk dan aan achter twee inlaat kleppen en voor twee uitlaat kleppen )

Dit bericht is gewijzigd door Uncle BLAM op 14-5-2008 om 18:25 uur.
 
een BF teller is sneller
benellifan 14-5-2008 18:24 Print reply
Posts: 1553
bij loef vertelde ze me dat er een keer een klant van hun was langsgeweest met een blok zonder koppakking etc vandaar
 
CNC en Conventioneel Draai en Frees werk voor een leuke prijs
-simon- 14-5-2008 18:25 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: benellifan
ik bedoel de 4t(nieuwe type)


dat is de crf maja.
vet project. er komen langzaam steeds meer echte projecten volgens mij.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
benellifan 14-5-2008 18:27 Print reply
Posts: 1553
het is btw wel een project waar ik me niet mee haast aangezien dat meestal niet tot goede resultaten leidt als er weer wat bekend ik post ik het vanzelf
 
CNC en Conventioneel Draai en Frees werk voor een leuke prijs
schimmel_injectie 14-5-2008 18:35 Print reply

Posts: 896
eerst foto's en restultaat ipv toffe verhalen en groot praat
 
Er gaat niets boven Groningen . Fryslân ook niet
4takker 14-5-2008 18:39 Print reply

Posts: 2395
het lijkt mij een project dat niet echt gaat lukken om goed te laten lopen.
de nokken assen maken dat gaat je denk ik niet lukken om dat die zo naukeurig zijn om een motor goet te laten lopen als je er daar al iets naast zit je nieuwe nokken assen maken.
en het maken van de kop zelf lijkt mij ook niet zo makkelijk


als je er wel in slaagt dan wil ik het ding wel zien rijden
veel succes met je project

 
Never drive faster then your guardian angel can fly
Joel_koningslust 14-5-2008 18:41 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kawasaki
het lijkt mij een project dat niet echt gaat lukken om goed te laten lopen.
de nokken assen maken dat gaat je denk ik niet lukken om dat die zo naukeurig zijn om een motor goet te laten lopen als je er daar al iets naast zit je nieuwe nokken assen maken.
en het maken van de kop zelf lijkt mij ook niet zo makkelijk


als je er wel in slaagt dan wil ik het ding wel zien rijden
veel succes met je project



als je nou eens leest dan zie je dat hij gewoon bestaande nokkenassen gebruikt

 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.

Dit topic is 1391 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved