Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - Suzuki sprinter

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1070 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - Suzuki sprinter
Pagina 2 van 24
Spring naar pagina: 1, 2, 3, ... 22, 23, 24Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 21400 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Sypie_Honda 8-5-2008 22:17 Print reply

Posts: 13830
LVS, mario verkaik...
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
Frysk 9-5-2008 0:06 Print reply

Posts: 34928
wel andere tank erop denks ?
 
giggitybyte
Uncle BLAM 9-5-2008 1:20 Print reply

Posts: 1025
ik zag net de laatste foto ... en krak zei het subframe ??

dat subframe is niet bestand tegen de krachten die een vering normaal opvangt, vaak vormt zich ook roest in de buisjes en in mijn geval was het zo dat het subframe enkele roest gaatjes bevatte na het zandstralen ..




( die ik vakkundig dicht heb weten te lassen )
 
een BF teller is sneller
Christian-tsx 10-5-2008 1:19 Print reply
Posts: 856
bekijk de nieuwe foto's maar. morgen komen er veren op. gewoon van mt. 34 cm denk ik.

ik heb van veen tuning gemailt. of ze m'n cilinder wouden tunen. is een mallossi 70cc cilinder.

edit: banden krijg ik dinsdag binnen. wegbanden 17'' van puch maxi. mooie smalle banden.

woensdag c4 lagers binnen. blok reviseer ik dan direct.

en moet binnenkort een goede berekening voor een opmaat hebben. heb via de search een exelbestand gevonden, waar de berekeningen te vinden zijn. zijn dit goede berekeningen?? of is het aan te raden om een paar euro te dokken en kant en klare maten krijgen.

Dit bericht is gewijzigd door Christian-tsx op 10-5-2008 om 1:23 uur.
 
Convergence 10-5-2008 1:26 Print reply

Posts: 2192
ziet er niet echt stevig uit maar ja
 
Project 2010 zie project Snowhite
Henk-88 10-5-2008 2:41 Print reply

Posts: 26703
Hmm, die clip-ons.. zou beter zijn om die beugeltjes ff weg te leggen en er mooi passende blokjes voor in de plaats te doen
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
Royal Club 10-5-2008 9:41 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Christian-tsx
bekijk de nieuwe foto's maar. morgen komen er veren op. gewoon van mt. 34 cm denk ik.

ik heb van veen tuning gemailt. of ze m'n cilinder wouden tunen. is een mallossi 70cc cilinder.

edit: banden krijg ik dinsdag binnen. wegbanden 17'' van puch maxi. mooie smalle banden.

woensdag c4 lagers binnen. blok reviseer ik dan direct.

en moet binnenkort een goede berekening voor een opmaat hebben. heb via de search een exelbestand gevonden, waar de berekeningen te vinden zijn. zijn dit goede berekeningen?? of is het aan te raden om een paar euro te dokken en kant en klare maten krijgen.

Dit bericht is gewijzigd door Christian-tsx op 10-5-2008 om 1:23 uur.


wat is het toch met iedereen en c4 lagers?
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Frysk 10-5-2008 10:29 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


wat is het toch met iedereen en c4 lagers?


inderdaad, slijt alleen maar harder en je hebt het echt totaal niet nodig, tenzij je een Honda RC110 hebt ... maar dat is een ander verhaal
 
giggitybyte
Christian-tsx 10-5-2008 16:17 Print reply
Posts: 856
oftewel, ik kan ook gewoon c3 lagers erin doen? hoor zo vaak hier dat ik c4 moet gebruiken met zo'n setup, maar dat is dus nie zo.
 
Royal Club 10-5-2008 16:18 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Christian-tsx
oftewel, ik kan ook gewoon c3 lagers erin doen? hoor zo vaak hier dat ik c4 moet gebruiken met zo'n setup, maar dat is dus nie zo.

van wie hoor je dat dan.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Banaan 10-5-2008 16:20 Print reply

Posts: 5725
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Christian-tsx
oftewel, ik kan ook gewoon c3 lagers erin doen? hoor zo vaak hier dat ik c4 moet gebruiken met zo'n setup, maar dat is dus nie zo.


dat is echt niet zo, c3 is goed zat.
 
Christian-tsx 10-5-2008 16:21 Print reply
Posts: 856
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]

van wie hoor je dat dan.



weet ik veel wie dat zegt, maar wordt vaker hier gezegd, dat c4 beter is met snel spul eronder.

de brommerzaak hier in de buurt adviseert het ook met 70cc c4 lagers te gebruiken.

en wat zit er orgineel in een suzuki blok?
 
Christian-tsx 10-5-2008 16:24 Print reply
Posts: 856
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: puch70cc15mm
[...]


dat is echt niet zo, c3 is goed zat.



en is het een ramp om er wel c4 in te doen? heb ze namelijk al besteld.


 
Viertakt 10-5-2008 16:38 Print reply

Posts: 3586
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Christian-tsx
[...]



en is het een ramp om er wel c4 in te doen? heb ze namelijk al besteld.




Slijt harder, langer warm rijden.

C4 presteerd eigenlijk pas goed boven de 16k toeren.
 
Viertakt uber alles.
Royal Club 10-5-2008 17:31 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Christian-tsx
[...]



weet ik veel wie dat zegt, maar wordt vaker hier gezegd, dat c4 beter is met snel spul eronder.

de brommerzaak hier in de buurt adviseert het ook met 70cc c4 lagers te gebruiken.

en wat zit er orgineel in een suzuki blok?


ik heb het hier nog nooit zien staan eerlijk gezegd.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten

Dit topic is 21400 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 24
Spring naar pagina: 1, 2, 3, ... 22, 23, 24Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved