Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - SBK sprint project [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1228 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - SBK sprint project [Algemene vragen...
Pagina 2 van 11
Spring naar pagina: 1, 2, 3, ... 9, 10, 11Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 6312 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

xps80sm 10-8-2008 21:33 Print reply

Posts: 873
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: apriliars2004sbk
[...]

met xsh max tuned bedoel ik maximaal getuned:P
zijn naam is marco

www.xsh-tuning.nl

ik heb de cilinder dus pro race special laten tunen en de carters pro race


je hebt hoop ik toch wel blok en cilinder tegelijk opgestuurd? :P
 
please come rate my project:)
xps80sm 10-8-2008 21:34 Print reply

Posts: 873

btw waarom een rs om te sprinten en niet gewoon een scooter?
 
please come rate my project:)
Tombrom 10-8-2008 21:53 Print reply

Posts: 15925
jammer van mrd bak
 
grasmaaier89 10-8-2008 21:55 Print reply

Posts: 14412
vet dingetje, jammer dat de rotor telkens alles verkloot
 
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon
apriliars2004sbk 12-8-2008 2:01 Print reply

Posts: 107
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: markRD
Geweldig mooi!!! Een video is erg welkom!

Tog ben ik benieuwd wat de tuner bij jou allemaal gedaan heeft, kun je een paar voorbeeldjes geven?!

Voor de rest, succes met het vervolg!

uitlaatpoort opschonen

uitlaatpoort afwerken

spoelpoorten afwerken en ontbramen

bevels aanbrengen

zuiger afwerken

veranderen timing uitlaatpoort

veranderen vorm uitlaatpoort

uitlaatschacht schoonmaken en egaliseren

spoelpoort inlaatflow verbeteren

gelijkleggen spoelpoorttiming

hemd aanpassen

spoelpoort windows gelijkleggen

spoelpoort kanalen schoonmaken en egaliseren

zuiger maximaal aanpassen

uitlaatpoort extreem glad maken

spoelpoorttiming aanpassen

aanpassen uitlaatkanaal op uitlaatflens



dit heb ik van de site afgeplukt zoals ik al eerder zei in de tuning ben ik nog niet echt thuis dus dat laat ik aan een expert over
 
de wereld was eerst plat, maar toen god ontdekte dat rs rijden cool was maakte hij hem rond om zo voor eeuwig te kunnen rijden
apriliars2004sbk 12-8-2008 2:02 Print reply

Posts: 107
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: xps80sm
[...]


je hebt hoop ik toch wel blok en cilinder tegelijk opgestuurd? :P

uiteraard
 
de wereld was eerst plat, maar toen god ontdekte dat rs rijden cool was maakte hij hem rond om zo voor eeuwig te kunnen rijden
apriliars2004sbk 12-8-2008 2:08 Print reply

Posts: 107
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: xps80sm

btw waarom een rs om te sprinten en niet gewoon een scooter?

heb een complete speed 7t zip gehad met 22+ pk's en een sr viper met evo lc waar ook wel veel potentie in zat





en toch kom ik uit bij me rs en als dit blokje klaar is,bouw ik misschien wel langzaam aan al een nieuw blokje op met een paar cc's meer
 
de wereld was eerst plat, maar toen god ontdekte dat rs rijden cool was maakte hij hem rond om zo voor eeuwig te kunnen rijden
apriliars2004sbk 12-8-2008 2:09 Print reply

Posts: 107
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tombrom
jammer van mrd bak

wat vind je er jammer aan?
 
de wereld was eerst plat, maar toen god ontdekte dat rs rijden cool was maakte hij hem rond om zo voor eeuwig te kunnen rijden
apriliars2004sbk 12-8-2008 2:10 Print reply

Posts: 107
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: grasmaaier89
vet dingetje, jammer dat de rotor telkens alles verkloot

ik heb een vermoeden dat het door een krukaslager komt wat kapot is o.i.d. dus ik ben alweer bezig om het blokje te splitsen
 
de wereld was eerst plat, maar toen god ontdekte dat rs rijden cool was maakte hij hem rond om zo voor eeuwig te kunnen rijden
markRD 13-8-2008 20:32 Print reply

Posts: 1181
Misschien nu maar gewoon SKF lagers kopen

En verders! Die slicks erom leggen en knallen! Merk je verschil tussen de verhoudingen van de Metrakit bak en de orginele bak?!
 
Tombrom 13-8-2008 20:39 Print reply

Posts: 15925
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: apriliars2004sbk
[...]

wat vind je er jammer aan?


dat de mrd kut vertand is
 
xps80sm 13-8-2008 20:59 Print reply

Posts: 873
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: apriliars2004sbk
[...]

heb een complete speed 7t zip gehad met 22+ pk's en een sr viper met evo lc waar ook wel veel potentie in zat





en toch kom ik uit bij me rs en als dit blokje klaar is,bouw ik misschien wel langzaam aan al een nieuw blokje op met een paar cc's meer


bij mij precies andersom :P
 
please come rate my project:)
apriliars2004sbk 13-8-2008 21:00 Print reply

Posts: 107
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: markRD
Misschien nu maar gewoon SKF lagers kopen

En verders! Die slicks erom leggen en knallen! Merk je verschil tussen de verhoudingen van de Metrakit bak en de orginele bak?!

metrakit lagers zijn van skf
en de eerste versnelling van de metrakit is langer
 
de wereld was eerst plat, maar toen god ontdekte dat rs rijden cool was maakte hij hem rond om zo voor eeuwig te kunnen rijden
apriliars2004sbk 13-8-2008 21:01 Print reply

Posts: 107
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tombrom
[...]


dat de mrd kut vertand is

ik vind hem altijd nog relaxter schakelen dan de originele bak deed
 
de wereld was eerst plat, maar toen god ontdekte dat rs rijden cool was maakte hij hem rond om zo voor eeuwig te kunnen rijden
xps80sm 13-8-2008 21:02 Print reply

Posts: 873
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: apriliars2004sbk
[...]

metrakit lagers zijn van skf
en de eerste versnelling van de metrakit is langer


laatste geloof ik ook iig haal je er wel degelijk voordeel uit heb m er ook in zitten
 
please come rate my project:)

Dit topic is 6312 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 11
Spring naar pagina: 1, 2, 3, ... 9, 10, 11Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved