Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - Zundapp 515-041 duitse Sport-combinette restauratie [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 892 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - Zundapp 515-041 duitse Sport-combin...
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 2124 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

paultros 13-4-2008 21:53 Print topicpost

Posts: 288
Welkom bij mijn project 'Zundapp 515-041 duitse Sport-combinette restauratie'.

Dit topic is bedoeld voor algemene vragen over dit project. Je kunt vragen eventueel ook via de inbox stellen.
 

Vehikel 14-4-2008 18:08 Print reply

Posts: 2903
Leuk project, altijd leuk om te zien hoe een oldtimer weer herboren word.
 
Gaat het niet zoals het moet? Dan moet het zoals het gaat!!...
Niek de Wildt 14-4-2008 18:23 Print reply
Posts: 7168
HOT
 
Banaan 14-4-2008 18:35 Print reply

Posts: 5725
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Niek de Wildt
HOT


t is geen gallerij hoor

succes met opknappen he, bouw er wat moois van, mischien dat ik dan van gedachten verander over dit model, vind t nu namelijk maar lelijk!
 
helly 14-4-2008 18:39 Print reply

Posts: 2424
tof!
 
veel Aprilia RS 50 OM onderdelen te koop! PM me
Zundapp448 4-5-2008 10:03 Print reply
Posts: 1161
zundapp --- zie u niet dat alles pricies past.

alleen de imitatie onderdelen passen slecht. Kwalitatief Uitermatig Tegen.

maar veel suces met jou project!
 
No Blood, No Bodies, We hit Nothing!!
-wokkel- 7-5-2008 0:29 Print reply

Posts: 1129
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Zundapp448
zundapp --- zie u niet dat alles pricies past.

alleen de imitatie onderdelen passen slecht. Kwalitatief Uitermatig Tegen.

maar veel suces met jou project!


klopt indd, maar het scheeld ook wel heel erg in de kosten. als je alleen orgi onderdelen koopt kost het wel 10 x zo veel en sommige dingen zijn gewoon niet meer orgi te krijgen. dus als je het leuk wilt houden zul je toch immi onderdellen moeten nemen.

maar cker een mooi project kep zelf ook een zundapp gerestaureerd en ik denk dak um nooit meer weg doe

suc6
 
ricardo 7-5-2008 3:01 Print reply
Posts: 605
jah ik heb ook een zundap gehad alleen nooit afgebouwd en in onderdelen verkocht , er was zelfs een gek die me 85 euro voor de kettingkast gegeven heeft

leuk om op te knappen alleen wel duur, suc6 er verder mee hé!
 
bleehhhh 150 cc tuinploeg blok op je brommer
-wokkel- 13-5-2008 18:19 Print reply

Posts: 1129
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ricardo
jah ik heb ook een zundap gehad alleen nooit afgebouwd en in onderdelen verkocht , er was zelfs een gek die me 85 euro voor de kettingkast gegeven heeft

leuk om op te knappen alleen wel duur, suc6 er verder mee hé!



haha jah die orgi kettingkasten zijn duur en ik vind zon chrome ding eik net zo mooi.


owjah en je vraagt om tips
zorg dat je die 2 bouten van je achter spadbord niet kwijt raakt of breekt want das m7 niet erg makkelijk om aan te komen
 
Joel_koningslust 13-5-2008 18:20 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ricardo
jah ik heb ook een zundap gehad alleen nooit afgebouwd en in onderdelen verkocht , er was zelfs een gek die me 85 euro voor de kettingkast gegeven heeft

leuk om op te knappen alleen wel duur, suc6 er verder mee hé!


ik had een zundapp in onderdelen verkocht en kreeg voor die halvemaankapjes 110euro en voor de voorvork 200
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
paultros 18-5-2008 15:22 Print reply

Posts: 288
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wokkel mtx
[...]



haha jah die orgi kettingkasten zijn duur en ik vind zon chrome ding eik net zo mooi.


owjah en je vraagt om tips
zorg dat je die 2 bouten van je achter spadbord niet kwijt raakt of breekt want das m7 niet erg makkelijk om aan te komen

oww tjah die zij al gebroken.. maar ik heb op marktplaats nog compleet nieuwe bouten set voor alle modellen zundapps gevonden incl. m7
 
Mopar 18-5-2008 15:23 Print reply

Posts: 4772
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Vehikel
Leuk project, altijd leuk om te zien hoe een oldtimer weer herboren word.


Amen.


 
Kerry King 11-3-2009 17:38 Print reply

Posts: 5037
ga je hier werkelijk een ks80 watergekoeld 5bak onderhangen en wat voor uitlaat ga je er dan onderhangen
 
ik weet niet wat jouw probleem is ? maar de mijne is het niet
paultros 11-3-2009 17:42 Print reply

Posts: 288
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kerry King
ga je hier werkelijk een ks80 watergekoeld 5bak onderhangen en wat voor uitlaat ga je er dan onderhangen


waarschijnlijk ook een ks80, als het kan een sigaar maar dat lukt niet (waarschijnlijk)
 
RR89 9-6-2009 11:53 Print reply

Posts: 327
Sigaar moet wel lukken toch?
Ks80 bocht, en ks100 sigaardemper

Leuk dat je hem opknapt, zelf zou hem alleen in een orginele kleurencombinatie doen(ks50sl of supercombinette). ook denk ik dat een luchtgekoelde cilinder hem beter staat

veel suc6
 
licht het; o -en elektromagnetisch golfverschijnsel waarvoor het oog gevoelig is
paultros 16-6-2009 23:10 Print reply

Posts: 288
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RR89
Sigaar moet wel lukken toch?
Ks80 bocht, en ks100 sigaardemper

Leuk dat je hem opknapt, zelf zou hem alleen in een orginele kleurencombinatie doen(ks50sl of supercombinette). ook denk ik dat een luchtgekoelde cilinder hem beter staat

veel suc6



ja ik was eerst opzoek naar zo'n ronde 5bak met 100 of 50 cc maar die vond ik nu nog beetje duur (rond de 900 kompleet met cilinder etc.) dus maar voor ks80 5 bak gegaan lc kan later altijd nog op ronde 5 bak over gaan maar dan laat ik hem denk gelijk over zetten naar motor kenteken
 

Dit topic is 2124 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved