Frysk |
14-4-2008 20:43 |
Posts: 34930 |
hoe heb je dat blok zo kaal gekregen ?
Inlaat veranderen naar CR80/125/250 inlaat Paddo vorm dus
|
|
giggitybyte |
|
BSTS |
15-4-2008 18:04 |
Posts: 4241 |
verf afbijt en zandstralen.
|
|
sprintjah |
|
ikkejw |
15-4-2008 18:05 |
Posts: 9886 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: BSTS
verf afbijt en zandstralen.
afbeelding
alu moet je toch glasparelstralen?
|
|
Preserve nature - Always wear a helmet |
|
Joel_koningslust |
15-4-2008 18:08 |
Posts: 14514 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
[...]
alu moet je toch glasparelstralen?
moet niet, maar met zandstralen slijt het oppervlakte gewoon meer af. dus als je iets hebt wat zijn maat moet houden zou ik het glasparelen
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
BSTS |
15-4-2008 18:48 |
Posts: 4241 |
Tja, de verf moest ik eraf stralen.
Als ik dat met fijn grid of parels doe dan ben ik een week bezig.
Hij word toch gewoon gespoten het blok, dus mooi ruw oppervlak is goede verf hegting.
De koppelingsdeksel blijft trouwens zoals die nu is.
|
|
sprintjah |
|
honda tim |
18-4-2008 11:33 |
Posts: 92 |
mbx 80 cilinder is een hele goei basis. ik heb hem op mijn honda sprinter zitten opgeboord naar 50mm. 53 mm lukt haast niet op dat je dan in je koelvloeistofkanalen uitkomt. heb er een nicaseal wand in laten zetten opmaat kop en timingen op uitlaat 190 en spoelers 130 blowdonw ronde de 30, dat rijd als een gek heb er al full pro race senda mee uitgereden gaat binnekort op de bank. heb er wel een opmaat uitlaat onder hangen, hpi 2006, echte kihin 28 pwk, boyessen membraam, op een opgelast 50cc nsr carter. moet toch makkelijk 18 pk gaan geven. als je vragen hebt pm me dan maar.
gr tim
|
|
|
|
driver004 |
18-4-2008 12:32 |
Posts: 3418 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: G33RT
[...]
Gelul, want bij die andere staat het er zelfs bij, dat er geen W-poorten in zitten, maar ter zake.
Help die jonge is met zn setup
ooh pardon
van die info was ik nog niet op de hoogte heb je een link/plaatje van deze cillinder lijkt me wel intressant
|
|
2 fast , 2 stroke | [DTB]Mtx --> crosser.. ][ |
|
G33RT |
18-4-2008 16:19 |
Posts: 376 |
http://www.bromfiets...hp&parentid=1263
Dat is dus de gillar zonder W-poort...
http://www.motoimpor...torisch/cilinder.htm
''De 75 cc gilardoni mbx80 mtx80r met W-uitlaatpoort ยค410 dus''
Deze is dus met W-poort, ik weet er het fijne ook nog niet van, zou hem bijna aanschaffen maar ga toch voor een 125cc...
Dit bericht is gewijzigd door G33RT op 18-4-2008 om 16:19 uur.
|
|
|
|
BSTS |
18-4-2008 18:25 |
Posts: 4241 |
ik ga zowieso geen gillardoni kopen, en al helemaal niet voor 410 euro.
ik heb vaker gezien dat een hm80 cilinder wel hard wil gaan, dus dat ga ik ook proberen eerst.
|
|
sprintjah |
|
BSTS |
20-7-2008 14:54 |
Posts: 4241 |
het blok zit er onder en is startklaar nu, binnenkort update dus.
|
|
sprintjah |
|
HONDA MTX-TREME |
20-7-2008 14:56 |
Posts: 1486 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: BSTS
afbeelding
het blok zit er onder en is startklaar nu, binnenkort update dus.
53mm malossi cilinder?
|
|
|
|
linge-tuning |
20-7-2008 15:31 |
Posts: 460 |
Wat is trouwens een 125cc tsubaki ketting?
125cc = steek 520, een bromfiets, ook de jouwe heeft steek 420, dus dan heb je een tsubaki "80cc" ketting.
Nou dat hok een keer aan jengelen
|
|
|
|
Erik 39 |
20-7-2008 15:32 |
Posts: 15088 |
Wordt tijd zeg!
|
|
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl |
|
BSTS |
20-7-2008 16:13 |
Posts: 4241 |
Weinig tijd helaas, veel werken enzo.
Het is al een poosje zo goed als klaar, maar ik update nauwlijks ivm kapotte usb's in de pc. Dus foto's op de pc krijgen is beetje lastig.
|
|
sprintjah |
|
BSTS |
1-8-2008 19:20 |
Posts: 4241 |
Hij is zo goed als klaar nog.
Nog even goed afstellen en een achte rem er op maken.
De 1e twee testritten zijn gemaakt met een brakke afstellen.
En hij maakt al dikke wheelies met een beetje gas in de 1e twee versnellings.
|
|
sprintjah |
|