Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - remblokken NS1

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1042 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - remblokken NS1
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2265 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

[RRT] Lost-P 4-8-2006 21:23 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gerwin88
[...]


neem aan dat je niet elke week je blokken eraf haaltwat heeft dit voor zin, hij zal uiteindelijk zelf moeten zien of die alles los haalt of niet...



Wat is dit nou voor lompe reactie.

Kijk... stel je maakt veel km'rs in de stad bijv. veel remmen en gekkigheid...
Dan sta je vrij vaak blokken te vervangen... terwijl het in principe niet eens nodig is om 1x per jaar je vloeistof te vervangen...

Daarom dus...
 
Chille Tune shit dan
Frysk 4-8-2006 21:25 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: [RRT] Lost-P
[...]



Wat is dit nou voor lompe reactie.

Kijk... stel je maakt veel km'rs in de stad bijv. veel remmen en gekkigheid...
Dan sta je vrij vaak blokken te vervangen... terwijl het in principe niet eens nodig is om 1x per jaar je vloeistof te vervangen...

Daarom dus...



ik rem eigenlijk alleen met voorrem..


maar de rem die ik nu heb is niet super..
loopt aan en is veroest
blokjes zitten redelijk vast
 
giggitybyte
[RRT] Lost-P 4-8-2006 21:26 Print reply
Posts: 4578
kijk, dan zou het geen kwaad kunnen om het ffies open te halen en gangbaar en goed schoon te maken.
 
Chille Tune shit dan
Johnny B 4-8-2006 21:27 Print reply

Posts: 8381
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]



ik rem eigenlijk alleen met voorrem..


maar de rem die ik nu heb is niet super..
loopt aan en is veroest
blokjes zitten redelijk vast

dan is de kans best groot dat je even je zuiger de uit moet halen en even de boel netjes moet schoonmaken en opschuuren...
 
Raps--> R-acende A-chterhoekers P-romoten S-nelheid Jje moet schieten anders kun je niet scoren
Frysk 4-8-2006 21:28 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Johnny B
[...]

dan is de kans best groot dat je even je zuiger de uit moet halen en even de boel netjes moet schoonmaken en opschuuren...



dat doe ik ook
maar dat was me vraag ook
hoe haal je zo'n idng uit elkaar (trommel gewend..)
 
giggitybyte
Johnny B 4-8-2006 21:30 Print reply

Posts: 8381
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]



dat doe ik ook
maar dat was me vraag ook
hoe haal je zo'n idng uit elkaar (trommel gewend..)

heb je het antwoord al?
of moeten we die nog beandwoorden?
 
Raps--> R-acende A-chterhoekers P-romoten S-nelheid Jje moet schieten anders kun je niet scoren
Frysk 4-8-2006 21:34 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Johnny B
[...]

heb je het antwoord al?
of moeten we die nog beandwoorden?




nee niet meer
maar ik ga ff Feedback :P
 
giggitybyte
[RRT] Lost-P 4-8-2006 21:48 Print reply
Posts: 4578
ff tussendoor, je remzuiger opschuren met fijne waterproof met water of met olie.
 
Chille Tune shit dan
Frysk 4-8-2006 21:49 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: [RRT] Lost-P
ff tussendoor, je remzuiger opschuren met fijne waterproof met water of met olie.



mooi dat je het zegt :P ik had anders gewoon mijn eigen schuurpapier gepakt (P240)
 
giggitybyte
[RRT] Lost-P 4-8-2006 21:57 Print reply
Posts: 4578
hehe,

Kijk, als je hem zo opschuurt, dan gaat het erom dat je het "bovenste" laagje van aanslag weghaalt...
Als je grof papier pakt, dan heb je kans dat je teveel weghaalt/dikke kassen maakt, waardoor of de zuiger vast gaat zitten/kantelen, of hij gaat lekken...

Dus altijd fijne waterproof pakken met water of olie en gewoon netjes rustig schoonschuren en schoonmaken
 
Chille Tune shit dan
Frysk 4-8-2006 21:59 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: [RRT] Lost-P
hehe,

Kijk, als je hem zo opschuurt, dan gaat het erom dat je het "bovenste" laagje van aanslag weghaalt...
Als je grof papier pakt, dan heb je kans dat je teveel weghaalt/dikke kassen maakt, waardoor of de zuiger vast gaat zitten/kantelen, of hij gaat lekken...

Dus altijd fijne waterproof pakken met water of olie en gewoon netjes rustig schoonschuren en schoonmaken



ff de tijd dervoor nemen dus

mooi weet ik dat
 
giggitybyte
[RRT] Lost-P 4-8-2006 22:04 Print reply
Posts: 4578
nouja, het is zo gebeurd hoor in principe
 
Chille Tune shit dan
Frysk 12-11-2006 20:51 Print reply

Posts: 34930
leuk ik haal eindelijk :P (was er nog niet mee begonnen) de klauw uit elkaar..
zit er zo'n schroevendraaierkop in de klauw.. waar de blokken mee vast zitten zo vast als een huis hoe krijg ik die los ? slagschroevendraaier wil niet
 
giggitybyte
Menu2t 12-11-2006 21:19 Print reply

Posts: 2815
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
leuk ik haal eindelijk :P (was er nog niet mee begonnen) de klauw uit elkaar..
zit er zo'n schroevendraaierkop in de klauw.. waar de blokken mee vast zitten zo vast als een huis hoe krijg ik die los ? slagschroevendraaier wil niet



heb ik ook, ik kreeg de tip om der stug een tork in te rossen. nog niet geprobeert. maar t schijnt te werken. gweoon een pakken die net niet past en dan rossen, tork bitje blijft wel heel.
 
NSR Supersprint special!
Frysk 13-11-2006 14:31 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Airsal70ccDt
[...]



heb ik ook, ik kreeg de tip om der stug een tork in te rossen. nog niet geprobeert. maar t schijnt te werken. gweoon een pakken die net niet past en dan rossen, tork bitje blijft wel heel.



het is geen ster aansluiting maar een platte schroevendraaier

btw het is een torx

Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 13-11-2006 om 14:32 uur.
 
giggitybyte

Dit topic is 2265 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved