Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - Motorisch Honda NS-1 Frysk

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1074 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - Motorisch Honda NS-1 Frysk
Pagina 5 van 27
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 25, 26, 27Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 18694 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Djeep 24-3-2008 23:20 Print reply

Posts: 8621
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]


zou wel übertof zijn


gooi je de Ming vaas van je ouders kapot, voor wat hoort wat.

(niet mijn idee), in feite wel, maar je hebt het niet van mij

Dit bericht is gewijzigd door Djeep op 24-3-2008 om 23:20 uur.
 
Zeg kerel, zo'n powerband, Is dat nou duur?
Frysk 24-3-2008 23:20 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Djeep
[...]


gooi je de Ming vaas van je ouders kapot, voor wat hoort wat.

(niet mijn idee), in feite wel, maar je hebt het niet van mij

Dit bericht is gewijzigd door Djeep op 24-3-2008 om 23:20 uur.



hmm eerst ff een ming vaas kopen
 
giggitybyte
Joel_koningslust 24-3-2008 23:20 Print reply

Posts: 14514
als je die 35mm carb compleet wilt maken zal het je nog aardig wat geld gaan kosten

beter vraag je gewoon ff aan je ma wat ze met dat spul heeft gedaan
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Djeep 24-3-2008 23:21 Print reply

Posts: 8621
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]



hmm eerst ff een ming vaas kopen


en verzekeren, en dan geld opeisen en dan carb compleet maken
 
Zeg kerel, zo'n powerband, Is dat nou duur?
Frysk 24-3-2008 23:28 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
als je die 35mm carb compleet wilt maken zal het je nog aardig wat geld gaan kosten

beter vraag je gewoon ff aan je ma wat ze met dat spul heeft gedaan



ze weet niet wat ze met het spul gedaan heeft.. *zucht*
al de hele tijd zitten zeuren.. nu is ze sjago omdat ik steeds doordram.

mja.. word wel weer opgelost, mischien onderdelen carb zoeken.

Opmaat uitlaat is berekend, JW en ik zullen hem v/d week ff uittekenen en dan printen, plaatstaal kopen, en dan uiteindelijk de uitlaat in elkaar timmeren
 
giggitybyte
Joel_koningslust 24-3-2008 23:31 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]



ze weet niet wat ze met het spul gedaan heeft.. *zucht*
al de hele tijd zitten zeuren.. nu is ze sjago omdat ik steeds doordram.

mja.. word wel weer opgelost, mischien onderdelen carb zoeken.

Opmaat uitlaat is berekend, JW en ik zullen hem v/d week ff uittekenen en dan printen, plaatstaal kopen, en dan uiteindelijk de uitlaat in elkaar timmeren


sla dr totdat ze weer weet wat ze ermee gedaan heeft

en hoe ga je die uitlaat in elkaar lassen? co2 ala ikkejw?
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Frysk 24-3-2008 23:34 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]


sla dr totdat ze weer weet wat ze ermee gedaan heeft

en hoe ga je die uitlaat in elkaar lassen? co2 ala ikkejw?



Ik denk dat we hem bij hem in elkaar pikken, en dan wil ik hem verder hardsolderen



Vind het namelijk erg mooi eruit zien + dat de binnenkant ook mooi glad vloeit wat prestaties ten goede komt,
 
giggitybyte
ikkejw 26-3-2008 2:52 Print reply

Posts: 9886
volgens die nepfaq hier is de beste carb voor jouw cilinder ongeveer 24 tot 28mm

en je inlaatpoort oppervlakte is ongeveer 315mm2 (nog niet precies nagerekend), dus een grotere carb dan 28mm heeft weinig nut.

je prestaties kunnen er misschien zelfs nog op achteruit gaan


je membraamstops moeten op ongeveer 8.5mm trouwens

Dit bericht is gewijzigd door ikkejw op 26-3-2008 om 2:52 uur.
 
Preserve nature - Always wear a helmet
Henk-88 26-3-2008 2:57 Print reply

Posts: 26703
Denk om een goede flow hea
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
Frysk 26-3-2008 18:35 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
volgens die nepfaq hier is de beste carb voor jouw cilinder ongeveer 24 tot 28mm

en je inlaatpoort oppervlakte is ongeveer 315mm2 (nog niet precies nagerekend), dus een grotere carb dan 28mm heeft weinig nut.

je prestaties kunnen er misschien zelfs nog op achteruit gaan


je membraamstops moeten op ongeveer 8.5mm trouwens

Dit bericht is gewijzigd door ikkejw op 26-3-2008 om 2:52 uur.


hmm

dus een 28 zal toch het beste zijn ?

moet maar ff de flex in de inlaat zetten

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Henk-88
Denk om een goede flow hea



I know :P daarom hardsolderen, vloeit erg mooi uit
 
giggitybyte
mtlover 27-3-2008 19:30 Print reply

Posts: 2372
Zeker met Overmars berekend?
 
Frysk 27-3-2008 19:38 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtlover
Zeker met Overmars berekend?



Zeker JWT berekend

(jan willem = Ikkejw = beunhaas = slim )
 
giggitybyte
Frysk 27-3-2008 19:42 Print reply

Posts: 34930

 
giggitybyte
Royal Club 27-3-2008 19:44 Print reply

Posts: 60390
dikke joint
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Frysk 27-3-2008 19:45 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
dikke joint



wahahah, laatste stuk zou ik nog rond maken en plakbanderen... *zucht*
heb ik dat deel niet goed uitgeknipt, maakt ook niet uit is toch een proef
 
giggitybyte

Dit topic is 18694 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 5 van 27
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 25, 26, 27Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved