Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - drd pro samen smelten met senda xtreme(soort van) [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 963 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - drd pro samen smelten met senda xtr...
Pagina 4 van 14
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5 ... 12, 13, 14Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 19832 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

oenoehoofd 17-3-2008 11:48 Print reply

Posts: 17851
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Erik 39
Kzou in zo'n alu brugje niet gaan liggen frezen nee


Agree.

Er is vast wel een simpele oplossing voor, geef het wat tijd.
 
Te koop: http://www.mijnalbum.nl/Album=GFCJT4GY
d.m. 17-3-2008 11:49 Print reply
Posts: 1390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Erik 39
Kzou in zo'n alu brugje niet gaan liggen frezen nee


Het is echt maar een klein randje en niet zo dik als de rest van de brug, nogmaals ik maak wel een foto
 
Derbi Senda X-treme Pro
Erik 39 17-3-2008 11:49 Print reply

Posts: 15088
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: d.m.
[...]


Het is echt maar een klein randje en niet zo dik als de rest van de brug, nogmaals ik maak wel een foto

Aan framedelen etc zou ik gewoon niet liggen moeken, das toch wel 1 van de belangrijkste dingen. motor kapot = lopen, frame kapot is een ander verhaal.
 
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl
d.m. 17-3-2008 11:50 Print reply
Posts: 1390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Erik 39
[...]

Aan framedelen etc zou ik gewoon niet liggen moeken, das toch wel 1 van de belangrijkste dingen. motor kapot = lopen, frame kapot is een ander verhaal.


true
 
Derbi Senda X-treme Pro
oenoehoofd 17-3-2008 11:50 Print reply

Posts: 17851
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Erik 39
[...]
motor kapot = lopen, frame kapot = lichamelijke verwondingen tot dood.


Niet zo omheen draaien.

 
Te koop: http://www.mijnalbum.nl/Album=GFCJT4GY
d.m. 17-3-2008 11:53 Print reply
Posts: 1390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: oenoehoofd
[...]


Niet zo omheen draaien.



oenoehoofd ben jij eigenlijk nog steeds met die pro kappen?
 
Derbi Senda X-treme Pro
oenoehoofd 17-3-2008 11:54 Print reply

Posts: 17851
Achter wel ja, voor niet, ivm ik deze dan moet aanpassen, maar vind ik zonde aangezien die van mij nog in nieuwstaat zijn.
 
Te koop: http://www.mijnalbum.nl/Album=GFCJT4GY
Erik 39 17-3-2008 11:54 Print reply

Posts: 15088
Btw, veel werk om proradkappen pas te bouwen? Das wel tof.
 
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl
d.m. 17-3-2008 11:56 Print reply
Posts: 1390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: oenoehoofd
Achter wel ja, voor niet, ivm ik deze dan moet aanpassen, maar vind ik zonde aangezien die van mij nog in nieuwstaat zijn.


Ja dat is idd best zonde. Heb je gewoon dat sub frame er op gelast?
 
Derbi Senda X-treme Pro
oenoehoofd 17-3-2008 11:57 Print reply

Posts: 17851
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: d.m.
[...]


Ja dat is idd best zonde. Heb je gewoon dat sub frame er op gelast?


Nee, ori frame aangepast, is niet zoveel werk, past vrij goed.
En zadel aangepast. Staat allemaal wel in me project.
 
Te koop: http://www.mijnalbum.nl/Album=GFCJT4GY
d.m. 17-3-2008 11:59 Print reply
Posts: 1390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Erik 39
Btw, veel werk om proradkappen pas te bouwen? Das wel tof.


Na ze passen opzich wel alleen bijhet tank-kapje sluit het niet mooi aan dus dat moet ik opvullen. Vind ze wel mooier dan standaard kappen

 
Derbi Senda X-treme Pro
- Han - 17-3-2008 15:36 Print reply

Posts: 9667
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: d.m.
hier MT5-HAN hier een foto van mijn achterbrug je ziet een klein bobbeltje zitten dat is nog een stuk van het pro gebeuren. Deze kan gewoon af alleen is het mij nog niet gelukt zit verdomde strak en heb geen imbus doppen.

zo is dat prolink(achterbrug niet omgedraait) ding omhoog op dat bolletje wat je ziet past precies de veer alleen als de veer naar beneden duwt komt hij tegen de brug aan. Eventueel zo op deze positie vast lassen? wordt denk ik nooit sterk

afbeelding


tweede optie, zo te doen dat ding kan wel bewegen maar niet omlaag. Veer komt ook nooit tegen brug aan. Alleen als de veer in z'n geheel omhoog gaat, dan gaat dat bolletje mee en als hij dan land komt hij weer tegen het de brug aan, is dit erg?

afbeelding

of gewoon het hele pro link ding (dat bolletje) er af halen. Dan is er wel een dikke spleet die ik dan moet opvullen om de veer precies in het midden te krijgen

afbeelding

iemand die weet wat het beste is?

bolletje is trouwens dat ding wat heen en weer kan voor de mensen die dat niet volgen wat ik heel goed begrijp



Dit bericht is gewijzigd door d.m. op 16-3-2008 om 21:20 uur.


ik zou of optie 2 proberen of gewoon er helemaal uit halen. En dan aan de zijkant opvullen

of een limited brug zoeken, kan je de rest er wel zo tussen frotten
 
<10.000 posts
d.m. 17-3-2008 21:47 Print reply
Posts: 1390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT5-HAN
[...]


ik zou of optie 2 proberen of gewoon er helemaal uit halen. En dan aan de zijkant opvullen

of een limited brug zoeken, kan je de rest er wel zo tussen frotten


heb dat ding er nu tussen uit gehaalt. Aleen ik hoop dat die drd pro veer er nu in past, met ori veer staat hij een stuk lager en dat wil ik niet Evevtueel een stukje maken waardoor hij hoger staat
 
Derbi Senda X-treme Pro
Elco 17-3-2008 22:04 Print reply
Posts: 4527
wat voor rood gebruik jij dan, mijn voorremklauw heb ik ook gespoten, zonder blanke lak, glimt al van zichzelf
 
d.m. 17-3-2008 22:05 Print reply
Posts: 1390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi_Elco
wat voor rood gebruik jij dan, mijn voorremklauw heb ik ook gespoten, zonder blanke lak, glimt al van zichzelf


dit is hitte bestendige rood. Vraag niet waarom
 
Derbi Senda X-treme Pro

Dit topic is 19832 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 14
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5 ... 12, 13, 14Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved