Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - brommer cross gilera [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1063 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - brommer cross gilera [Algemene vrag...
Pagina 3 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 4044 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

farmer tuning 16-3-2008 0:12 Print reply

Posts: 703
foto foto update sleutel foto's. en nieuwe dingen aangeschaft.
 
alle foute antwoorden in dit forum sta ik volkomen achter!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Jelmer MX 16-3-2008 0:14 Print reply

Posts: 13514
kom is op msn :P
 
farmer tuning 17-3-2008 9:18 Print reply

Posts: 703
weer een update. nieuwe foto's van beunen en cil.

Dit bericht is gewijzigd door farmer tuning op 17-3-2008 om 9:18 uur.
 
alle foute antwoorden in dit forum sta ik volkomen achter!!!!!!!!!!!!!!!!!1
farmer tuning 20-3-2008 21:15 Print reply

Posts: 703
update, heb nieuwe onderdelen binnen en ff foto's van gemaakt. nou nog wachten op me nieuwe velgen komen als het goed is morgen duimen. stay addictet
 
alle foute antwoorden in dit forum sta ik volkomen achter!!!!!!!!!!!!!!!!!1
farmer tuning 23-3-2008 13:45 Print reply

Posts: 703
foto update blok licht er onder uit en alles eraf. dinsdag komen hopelijk de velgen. meer update's komen natuurlijk
 
alle foute antwoorden in dit forum sta ik volkomen achter!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Mt5_grolsch 23-3-2008 14:57 Print reply

Posts: 2014
wtf warom zon groot tand wiel voor

ik rijd met 13/71 en dat loopt perfect op het gras maar in het zand rijd ik denk ik liever met 12/71


btw. leuk project tjek ook mijn project http://www.brommerfo...ects/detail_main/832
 
PM voor opmaat berekening of complete opmaat uitlaat
harm0ss 23-3-2008 15:21 Print reply

Posts: 1247
waarom zon tnt meuk cilinder? die is nog slomer dan je ori cilinder. die tnt heeft niet een fluitpoorten
 
farmer tuning 24-3-2008 9:24 Print reply

Posts: 703
waarom 15 voor omdat ik nog wel een beetje hard wil gaan loopt dit niet ga ik kleiner. waarom tnt omdat het goedkoop is en meuk is het niet egt hoor. ik vin het best leuk lopen. tis maar voor de cross dus het moet leuk blijven.
 
alle foute antwoorden in dit forum sta ik volkomen achter!!!!!!!!!!!!!!!!!1
flappie 26-3-2008 13:54 Print reply

Posts: 415
Euh van die 15 tands kom je na een halve ronde al terug,dat is echt niks!! enne jij rijdt in Handel ook mee? wij zijn ook van de partij
voor brommercross projecten Kalender etc. kijk op www.drekracers.nl


 
Brommercross team de drekracers www.Drekracers.nl Brommerforum stelletjes beterweters
farmer tuning 27-3-2008 9:41 Print reply

Posts: 703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: flappie
Euh van die 15 tands kom je na een halve ronde al terug,dat is echt niks!! enne jij rijdt in Handel ook mee? wij zijn ook van de partij
voor brommercross projecten Kalender etc. kijk op www.drekracers.nl




weet nie heb nu wat rondjes op het zand gereden en vin dat ie wel lekker rijd. mish nog een tandje kleiner snel wegkomen is beetje lastig aangezien het wiel nogal slipte. bedankt voor de kalender en ja ik ben van de partij in handel eerste cross voor mij. we zullen zien wat er gebeurt ben zelfs vanplan om hem alleen uit te rijde. lukt dat niet heb ik nog een backup. die senda van jou loopt egt mooi op die cross alleen jammer. van die veer. foto's komen er weer aan heb me banden en velgen binnen. dus beun foto's zijn onderweg. dus stay addictet
 
alle foute antwoorden in dit forum sta ik volkomen achter!!!!!!!!!!!!!!!!!1
flappie 27-3-2008 12:42 Print reply

Posts: 415
Ja dat oude frame is nu verkocht, en cvbeterd door Mt5grolsch.

Als je alleen 6 uur rijdt ben je wel de koning, wij rijden meestal om het uur/ anderhalf uur dat is al zwaar zat, maar we zien mekaar in Handel misschien wel....

SUCCEs!
 
Brommercross team de drekracers www.Drekracers.nl Brommerforum stelletjes beterweters
farmer tuning 27-3-2008 13:38 Print reply

Posts: 703
ja denk het wel. ik dacht er meer aan als ik het niet red 3 om 3. maar met de training op het zand rij ik ook hele dagen. is ook wel 6 denk dus moet wel lukken hoop ik. ja had het gezien op je site enz
 
alle foute antwoorden in dit forum sta ik volkomen achter!!!!!!!!!!!!!!!!!1
teamdoko 27-3-2008 15:15 Print reply
Posts: 420
tandwielkes moej gewoon uitproberen

k reed meestal 11 of 12 op 65
een keer 13 op een grasbaan

nu ben ik over gestapt op 13 71 kijke hoe dat loopt in het zand

gras baan wss voor 14 tands
 
farmer tuning 27-3-2008 15:27 Print reply

Posts: 703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: teamdoko
tandwielkes moej gewoon uitproberen

k reed meestal 11 of 12 op 65
een keer 13 op een grasbaan

nu ben ik over gestapt op 13 71 kijke hoe dat loopt in het zand

gras baan wss voor 14 tands


ja wou ik zoiezo al doen. ik wil wel wat snelheid over houden en denk zelf dat 15 71 en erg goed vertanding is. puur op mij eigen ervaring gebasseerd. en hoe hij tot nu toe rijd. nou nog helemaal klaar maken voor de cross in de handel. ik ben egt van plan om hem in me upie uit te rijde. nog een vraag moet je een start nummer op je brom hebben.
 
alle foute antwoorden in dit forum sta ik volkomen achter!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Banaan 27-3-2008 15:30 Print reply

Posts: 5725
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: farmer tuning
[...]


ja wou ik zoiezo al doen. ik wil wel wat snelheid over houden en denk zelf dat 15 71 en erg goed vertanding is. puur op mij eigen ervaring gebasseerd. en hoe hij tot nu toe rijd. nou nog helemaal klaar maken voor de cross in de handel. ik ben egt van plan om hem in me upie uit te rijde. nog een vraag moet je een start nummer op je brom hebben.


startnummer op je brom is verplicht, krijg je van de organisatie toch?

 

Dit topic is 4044 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved