- Kevin - |
2-8-2008 21:42 |
Posts: 8086 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
dat lijkt me ook wel tof ja, maar wel weer veel werk ivm ophangpunten enzovoort. dat yz blok kan ik er zo inhangen maar het probleem is dat ik het niet compleet krijg toendertijd stonder er verschillende op mp voor n paar euro. nu moet ik direct een complete motor van 500+ euro gaan kopen. daar heb ik geen zin in
maar ik ben al in onderhandeling met iemand die een cagiva 125cc blok te koop heeft. dat ga ik mischien van hem overnemen
Heb je niks aan een net splinternieuw / gereviseerd MT8 motorblok ?
|
|
|
|
Joel_koningslust |
2-8-2008 22:04 |
Posts: 14514 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Honda MT8
[...]
Heb je niks aan een net splinternieuw / gereviseerd MT8 motorblok ?
helaas, een mt8 blok heeft en het verkeerde koelsysteem en het is veel te groot voor in mijn frame
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
kenny77 |
2-8-2008 22:09 |
|
Joel_koningslust |
2-8-2008 22:22 |
Posts: 14514 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]
Dat is wel minder dan, maar dat cagiva 125cc blok lijkt me ook erg vet.
k hoop dat zon cagiva ook een beetje gaat. het zal wel ongeveer te vergelijken zijn met een cr van dat bouwjaar
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
Derbi-Olaf |
2-8-2008 22:42 |
Posts: 14999 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]
Dat is wel minder dan, maar dat cagiva 125cc blok lijkt me ook erg vet.
ik weet nog wel iemand die cagiva mito-blokjes heeft, 125cc, met een 7-bak...
voor 500 euro, valt nog wel op af te dingen denk ik...
|
|
Heeft een SOHC in z'n broek! |
|
Joel_koningslust |
3-8-2008 11:05 |
Posts: 14514 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Fantic303trial type2
[...]
ik weet nog wel iemand die cagiva mito-blokjes heeft, 125cc, met een 7-bak...
voor 500 euro, valt nog wel op af te dingen denk ik...
die wat ik weet zijn ietsjes anders en ietsjes goedkoper
ik ga dus voor crosblokken, dan rijd het ook wel 100 met een goede vertanding maar dan heeftie ook mega veel koppel onderin. daar staan de cagiva's bekend om
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
Eat My Dust |
3-8-2008 11:50 |
Posts: 2562 |
ik zou je voorpoten wat laten zakken
Sm heeft het vooral van ze voorkant
|
|
Eat My Dust Reply`s altijd +4 |
|
Joel_koningslust |
3-8-2008 12:00 |
Posts: 14514 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: eat my dust
ik zou je voorpoten wat laten zakken
Sm heeft het vooral van ze voorkant
dan ben ik wel mn hoogte kwijt. dus waarschijnlijk blijft hij zo. als je erop gaat zitten dan veert hij ook alweer een stukje in enzo
en daarbij worden de poten nu nog niet ingekort omdat de keeringen enz nog prima zijn. zodra ik de 1e keeringen kapot rijdt dan gaat de vork terug naar wp ofzo om ze supermotard af te veren
Dit bericht is gewijzigd door Joel_koningslust op 3-8-2008 om 12:03 uur.
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
Riejurat |
3-8-2008 13:14 |
Posts: 302 |
Tof maar als je zon sterk blok neemt en ook nog een die middenbalk van je frame heb weggeslepen krijg je dan niet een te slappe construsctie ? Of ga je het nog meer verstevigen? Anyway keep up the good work ziet er egt goed uit(Y)
|
|
|
|
Joel_koningslust |
3-8-2008 13:20 |
Posts: 14514 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Riejurat
Tof maar als je zon sterk blok neemt en ook nog een die middenbalk van je frame heb weggeslepen krijg je dan niet een te slappe construsctie ? Of ga je het nog meer verstevigen? Anyway keep up the good work ziet er egt goed uit(Y)
uiteraard komt er een nieuwe middenbalk tussen, het moet natuurlijk geen zelfmoordproject worden. maar die balk komt er op zodra het nieuwe blok er netjes inzit omdat ik dan het zo kan maken dat ik overal nog goed bijkom. met mn am6 blok moet ik al zo kloten om een bougiesleutel erop te krijgen, dus daar zou hij eigenlijk al ietsjes hoger voor mogen komen
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
Riejurat |
3-8-2008 13:23 |
Posts: 302 |
Jha en misschien kan je versteviging via je kop maken ofzo en voor die bougie in je am6 kop moet je gewoon een steek 21 hebben dat werkt echt hemels Maar ziet er echt bruut uit wat zijn eigenlijk de prestaties van dat blok?
|
|
|
|
Joel_koningslust |
3-8-2008 13:27 |
Posts: 14514 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Riejurat
Jha en misschien kan je versteviging via je kop maken ofzo en voor die bougie in je am6 kop moet je gewoon een steek 21 hebben dat werkt echt hemels Maar ziet er echt bruut uit wat zijn eigenlijk de prestaties van dat blok?
welk blok? dat wat er nu onder hangt of wat er komt?
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
Riejurat |
3-8-2008 13:28 |
Posts: 302 |
Die eronder komt
|
|
|
|
Joel_koningslust |
3-8-2008 13:32 |
Posts: 14514 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Riejurat
Die eronder komt
geen idee eigenlijk.
bij de oudere crosmotoren geven ze nooit specificatie's over pk's en snelheden weg. maar ik hoop dat hij de 100 toch wel gaat halen met de juiste vertanding. en dat hij in pk's het viertaktblok gaat overschrijden ( zou volgens de specificaties 15pk hebben )
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
Riejurat |
3-8-2008 13:40 |
Posts: 302 |
Okee das wel netjes en is gelukkig ook niet egt een zelfmoord geavl dus:P Was er niet paar jaar geleden een of andere engels man omgekomen toen hij een ktm blok in ze senda had gebeunt? Maar Heb je al eens aan 2 tone velgen gedacht dat lijkt me erg vet met zon giga schijf.
|
|
|
|