Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - Kawa MT8 [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 939 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - Kawa MT8 [Algemene vragen]
Pagina 8 van 23
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 21, 22, 23Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 15425 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Markjo 10-6-2008 19:04 Print reply

Posts: 1061
Weer ff verder gegaan. Ik kwam tijdens een crossweekend achter dat je toch wat mensen moet vervoeren.

Heb dus van farmer tuning een par oude steppies gehad en heb deze er ff opgebakken

boutje d'r doorheen


ff lassen


en we hebben een steppie


inklappen kan ie ook


beeld van achter



volgend probleem... met 2 man zit de schokdemper op z'n end. op zoek naar een ander veertje dus

iemand nog wat in de aanbieding?
hoeft niet direct te passen, ik krijg een hoop passend

 
iemand wat te draaien/frezen/stralen? -->PM! groeten Mark. check m'n projecten
fox-power 10-6-2008 19:52 Print reply

Posts: 834
ik heb nog wel een voorveer van een tsx xD
 
ikkejw 10-6-2008 19:56 Print reply

Posts: 9886
mijn ervaring met boutjes als voetsteunen is dat ze binnen de kortste keren krom zijn.. en na een paar keer recht buigen breken ze zo af
 
Preserve nature - Always wear a helmet
Markjo 10-6-2008 22:37 Print reply

Posts: 1061
M10 bouten met een verschrikkelijke bult laswerk ook?

kon op 1 steppie met m'n volle gewicht op en neer springen, dus de sterkte test hebbie wel doorstaan
 
iemand wat te draaien/frezen/stralen? -->PM! groeten Mark. check m'n projecten
brabantcrosser 10-6-2008 22:41 Print reply
Posts: 93
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
mijn ervaring met boutjes als voetsteunen is dat ze binnen de kortste keren krom zijn.. en na een paar keer recht buigen breken ze zo af


ach man das onzin, ik rijd ook met schroefdraad op mijn maxi :P

en ja ik heb wel is 2 meter hoog gesprongen en de originele kicksteunen gingen wel krom en de schroefdraad niet


dus schroefdraad is toch nog wel best sterk :P

Dit bericht is gewijzigd door puchmaxiralf op 10-6-2008 om 22:42 uur.
 
Djeep 10-6-2008 22:42 Print reply

Posts: 8621
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Markjo
M10 bouten met een verschrikkelijke bult laswerk ook?

kon op 1 steppie met m'n volle gewicht op en neer springen, dus de sterkte test hebbie wel doorstaan


Komt nog wel, geloof er ook niet zo in...

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: puchmaxiralf
[...]


ach man das onzin, ik rijd ook met schroefdraad op mijn maxi :P



Ja maar een maxi is geen MT8 waarmee je crost.
 
Zeg kerel, zo'n powerband, Is dat nou duur?
RowdyCross 10-6-2008 22:54 Print reply

Posts: 3211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Markjo
M10 bouten met een verschrikkelijke bult laswerk ook?

kon op 1 steppie met m'n volle gewicht op en neer springen, dus de sterkte test hebbie wel doorstaan


Te dikke las is ook niet goed.

Wel mooi ding iig, echt vet.
 
sloms heub ick lest ven eun bietje typityvus
Markjo 10-6-2008 23:06 Print reply

Posts: 1061
Als je een M10 bout aan 1 kant inspant krijg je 'm enkel door je eigen gewicht echt niet door, ook al zou je het willen.

de enige plek waar ie kan doorbreken is, dat hij rondom de las afscheurd en het stuk frame meeneemt. En dat zie ik niet gebeuren


*edit*

ben eigenlijk ook nog op zoek naar een athena 125 cilindertje. Dat komt net wat beter uit met de 34mm carb

Dit bericht is gewijzigd door Markjo op 10-6-2008 om 23:13 uur.
 
iemand wat te draaien/frezen/stralen? -->PM! groeten Mark. check m'n projecten
farmer tuning 11-6-2008 12:34 Print reply

Posts: 703
eey markie zag je smsje vette shitoes owe en er werkt nu een leipo uit het gein bij gijs en mij. egt balen dat je broer die rm niet weg dee en geweldig ding natuurlijk en die las en bout houd het egt wel.
 
alle foute antwoorden in dit forum sta ik volkomen achter!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Markjo 23-6-2008 19:30 Print reply

Posts: 1061
jaja weer ff aan 't hobbyen
de schokdempert was toch echt niks meer... heb wel mooie steppies erop, maar met z'n 2en zat ie toch echt ruim op z'n end. (m'n vader met z'n 105 kilo ook trouwens )

dus maar ff een ander veertje aangeschaft van Bart hier op 't forum, 't is er 1 van een KX125

ff naast elkaar gelegd

't is toch wel een groot verschil... maar ik gok 't er maar op.


past ook niet echt...


maar weer slijpen dus



ennnn...... passen!

't is wel krap maar gaat net
steekt ook een beetje uit onder.


beugeltje maken.
Eerst oude oortjes eraf



Nu verloopje maken



vanavond maar weer verder

Dit bericht is gewijzigd door Markjo op 23-6-2008 om 19:35 uur.
 
iemand wat te draaien/frezen/stralen? -->PM! groeten Mark. check m'n projecten
Markjo 24-6-2008 0:18 Print reply

Posts: 1061
en hij staat!

beugeltje eronder



past precies

nog ff met de oude veer


het gaat allemaal net, hij had niet veel groter moeten zijn. en de veerkracht valt ook mee, had verwacht aan de grote dat ie te stug zou zijn.

Nu komt er alleen wat meer kracht op de scharnierpunten en die zijn niet zo lekker. binnenkort maar ff uit elkaar halen en nakijken

Dit bericht is gewijzigd door Markjo op 24-6-2008 om 0:22 uur.
 
iemand wat te draaien/frezen/stralen? -->PM! groeten Mark. check m'n projecten
Intenso 24-6-2008 0:42 Print reply

Posts: 2922
vind dit echt zo vet he :p
overal in om flexxen slijpen en lassen
en alles voor elkaar krijgen

vraag me af wat er nog origineel is van de kawa :p




 
---Suzuki stuk voor stuk een sensatie---
Markjo 24-6-2008 0:46 Print reply

Posts: 1061
fenks!!!

denk dat er uiteindelijk weinig ori meer aan zit ja
Maar deze is voor het moment goed, ga me nu weer ff bezig houden met m'n MT en Runner
 
iemand wat te draaien/frezen/stralen? -->PM! groeten Mark. check m'n projecten
Intenso 24-6-2008 1:39 Print reply

Posts: 2922
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Markjo
fenks!!!

denk dat er uiteindelijk weinig ori meer aan zit ja
Maar deze is voor het moment goed, ga me nu weer ff bezig houden met m'n MT en Runner


heb jij toevallig ook ervaring met een crossmotor uitlaat op een 125cc mt blok.
en dan onder een mt frame het liefst? moet even weten welke uitlaat het makkelijkst pas is te maken.
en of het wat goed loopt

heb hier nu een rm125 uitlaat liggen maar de expansie is te dik dus past niet over de cilinder heen en tussen frame door

 
---Suzuki stuk voor stuk een sensatie---
Markjo 24-6-2008 19:22 Print reply

Posts: 1061
Ik denk dat je dat wel gaat houden, met een 125 uitlaat. Ik heb bij de Kawa netjes met een dun slijschijfje de lasnaden doorgeslepen, en toen de uitlaat weer vastgelast op de positie waar hij het best past, Dan kom je al een heel eind.

Lassen is dan ook niet zo moeilijk
 
iemand wat te draaien/frezen/stralen? -->PM! groeten Mark. check m'n projecten

Dit topic is 15425 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 8 van 23
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 21, 22, 23Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved