Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - Honda CR 500 Opknapper [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 530 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - Honda CR 500 Opknapper [Algemene vr...
Pagina 7 van 12
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 10, 11, 12Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 10848 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

VerteX 31-3-2008 18:59 Print reply

Posts: 1265
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: maxisport
die van mijn klinkt als een brommertje


ja en dan volgas wegboeken

Owja, ik heb besloten de Honda een grote beurt te geven. meer hierover ken je vinden in 'Project Main'

Dit bericht is gewijzigd door derbi senda man op 1-4-2008 om 22:14 uur.
 
4 Takt Krijg De Tering ik Rij Mengsmering !
martijnR1 19-4-2008 23:34 Print reply

Posts: 28
ejjjjj, das goed nieuws jah!!!!!
mooi


als ik hier nu dan tog post dan meteen maar ff van de gelegenheid gebruik maken om mijn nieuwe speelgoed te showen





vandaag opgehaald!!!!
 
maxisport 19-4-2008 23:41 Print reply

Posts: 4206
pff das gelijk de helft minder plezier
 
VerteX 20-4-2008 0:23 Print reply

Posts: 1265
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: maxisport
pff das gelijk de helft minder plezier


hij gaat spijt krijgen

verders wel net ding, ik ga van de mijne ook wat leuks maken
 
4 Takt Krijg De Tering ik Rij Mengsmering !
martijnR1 20-4-2008 0:36 Print reply

Posts: 28
geloof me......
die 500 die kon ik al niet optimaal gebruiken kwa vermogen,
dus jij helemaal niet
je gebruikt het vermogen maar half(deed ik ook)
en daar zijn ze niet voor bedoelt uiteindelijk.....
zo'n 250 kun je als beginneling ook nog niet voluit op gaan,
en over powerwheelies niks te klagen hoor

maar feit is gewoon dat een 250 veeeel soepeler en makkelijker bestuurbaar is en je gooit m zo de bocht in, tegenover de dikke 500
dus al met al ben ik(en jij ook) sneller op een 250

ok ok, een 500 is gewoon het bruutst en heftigst!!!
kan niks tegenop.....

maar das meer iets voor als je op het limiet zit kwa rijden, op een 250
dus niet om op te leren....
maar gewoon voor de fun is en blijft het superrr natuurlijk!!!!!
en het 500 gluid is gewoon dikke porno!!!!!
 
maxisport 20-4-2008 0:42 Print reply

Posts: 4206
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: martijnR1
geloof me......
die 500 die kon ik al niet optimaal gebruiken kwa vermogen,
dus jij helemaal niet
je gebruikt het vermogen maar half(deed ik ook)
en daar zijn ze niet voor bedoelt uiteindelijk.....
zo'n 250 kun je als beginneling ook nog niet voluit op gaan,
en over powerwheelies niks te klagen hoor



op wie doel je?
ik denk niet op mij
alle vermogen moet gebruikt worden, niet voor niks op en top getuned.
maja ik rijd op slicks, kan mn vermogen wel kwijt.
zo niet zet ie wel een stapje opzij
 
VerteX 20-4-2008 0:57 Print reply

Posts: 1265
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: martijnR1
geloof me......
die 500 die kon ik al niet optimaal gebruiken kwa vermogen,
dus jij helemaal niet
je gebruikt het vermogen maar half(deed ik ook)
en daar zijn ze niet voor bedoelt uiteindelijk.....
zo'n 250 kun je als beginneling ook nog niet voluit op gaan,
en over powerwheelies niks te klagen hoor

maar feit is gewoon dat een 250 veeeel soepeler en makkelijker bestuurbaar is en je gooit m zo de bocht in, tegenover de dikke 500
dus al met al ben ik(en jij ook) sneller op een 250

ok ok, een 500 is gewoon het bruutst en heftigst!!!
kan niks tegenop.....

maar das meer iets voor als je op het limiet zit kwa rijden, op een 250
dus niet om op te leren....
maar gewoon voor de fun is en blijft het superrr natuurlijk!!!!!
en het 500 gluid is gewoon dikke porno!!!!!


ik heb echt niks te klagen hoor over de 500. hij mag wel een beetje sloom door de bochten gaan maar qua vermogen en uiterlijk is hij echt te mooi. snap niet waarom je zoiets weg doet ik ga misschien ook in de toekomst kijken voor een 250 erbij, dat schijnt ook niet slecht te zijn

binnenkort een nieuwe voorbocht op de cr5 halen, dan gaan we zeker knallen

Dit bericht is gewijzigd door derbi senda man op 20-4-2008 om 0:58 uur.
 
4 Takt Krijg De Tering ik Rij Mengsmering !
martijnR1 20-4-2008 0:59 Print reply

Posts: 28
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: maxisport
[...]


op wie doel je?
ik denk niet op mij
alle vermogen moet gebruikt worden, niet voor niks op en top getuned.
maja ik rijd op slicks, kan mn vermogen wel kwijt.
zo niet zet ie wel een stapje opzij



als jij jongens bij kan houden die al jaren cross/sm ervaring hebben en na overstap op 500 rijden, jah dan benut je idd al je vermogen.....

maar dan moet je wel van goede huize komen en de nodige jaartjes ervaring hebben

ik ken JOU verders niet, maar weet wel dat derbi niet die ervaring heeft, gezien zijn proefrit

 
martijnR1 20-4-2008 1:04 Print reply

Posts: 28
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: derbi senda man
[...]


ik heb echt niks te klagen hoor over de 500. hij mag wel een beetje sloom door de bochten gaan maar qua vermogen en uiterlijk is hij echt te mooi. snap niet waarom je zoiets weg doet ik ga misschien ook in de toekomst kijken voor een 250 erbij, dat schijnt ook niet slecht te zijn

binnenkort een nieuwe voorbocht op de cr5 halen, dan gaan we zeker knallen

Dit bericht is gewijzigd door derbi senda man op 20-4-2008 om 0:58 uur.



bocht is nog gewoon goed hoor
ok ok...zitten wat deukies in en is aan gelast....
maar je kan er wel om knallen!!!

die mega kabaal is gewoon valse lucht bij uitlaatpoort,
moet ff vloeibare pakking tussen, thats all...

en als je de deukjes eruit wilt hebben dan kun je altijd nog overwegen om de bocht zelf strak te maken dmv lassen(plaatjeswerk) en ff spuiten... bespaar je weer wat knaken
 
maxisport 20-4-2008 8:28 Print reply

Posts: 4206
jah die voorbocht moet je dus echt wel vervangen,
dus moet je even contact opnemen met cees.

www.cmx-racing.nl
naast nieuwe onderdelen voor de cr500 heeft hij ook veel gebruikt,
en ik weet ckr dat je daar kunt slagen
 
VerteX 20-4-2008 10:17 Print reply

Posts: 1265
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: maxisport
jah die voorbocht moet je dus echt wel vervangen,
dus moet je even contact opnemen met cees.

www.cmx-racing.nl
naast nieuwe onderdelen voor de cr500 heeft hij ook veel gebruikt,
en ik weet ckr dat je daar kunt slagen


ik ga voor een FMF gnarly wel een goeie trouwens, ga hem misschien wel even bellen

@martijn : die voorbocht is gewoon op

Dit bericht is gewijzigd door derbi senda man op 20-4-2008 om 10:20 uur.
 
4 Takt Krijg De Tering ik Rij Mengsmering !
martijnR1 20-4-2008 11:10 Print reply

Posts: 28
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: derbi senda man
[...]


ik ga voor een FMF gnarly wel een goeie trouwens, ga hem misschien wel even bellen

@martijn : die voorbocht is gewoon op

Dit bericht is gewijzigd door derbi senda man op 20-4-2008 om 10:20 uur.



voor JOU issie op
omdat je m niet mooi meer vind.....

maar hij is niet AF
omdat ie NIET lek is

maar kan me voorstellen dat je er een deukloze bocht op wilt....
vandaar dak zei van lassen(jij was lasser tog?)

ps: heb je een foto van zo'n FMF gnarly bocht?
ben benieuwd
(allu ist mooist!!)
 
VerteX 21-4-2008 18:44 Print reply

Posts: 1265
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: martijnR1
[...]



voor JOU issie op
omdat je m niet mooi meer vind.....

maar hij is niet AF
omdat ie NIET lek is

maar kan me voorstellen dat je er een deukloze bocht op wilt....
vandaar dak zei van lassen(jij was lasser tog?)

ps: heb je een foto van zo'n FMF gnarly bocht?
ben benieuwd
(allu ist mooist!!)


ik ben ook lasser ja. maar het is niet zo makkelijk als je denkt
wij hebben het hier over plaatstaal van rond de 1mm en geen 3mm. dus dr komt nog wel wat bij kijken de dealer heeft de deuken eruit gekregen door de boel onder druk te zetten, dat is wel aardig gelukt maar het scheurtje zit er nog. ik kijk wel wat ik doe

hier de fmf gnarly


 
4 Takt Krijg De Tering ik Rij Mengsmering !
martijnR1 23-4-2008 13:47 Print reply

Posts: 28
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: derbi senda man
[...]


ik ben ook lasser ja. maar het is niet zo makkelijk als je denkt
wij hebben het hier over plaatstaal van rond de 1mm en geen 3mm. dus dr komt nog wel wat bij kijken de dealer heeft de deuken eruit gekregen door de boel onder druk te zetten, dat is wel aardig gelukt maar het scheurtje zit er nog. ik kijk wel wat ik doe

hier de fmf gnarly

afbeelding


wauwwww!!!!!

wat een geil ding,

ik zeg... KOPEN!!!!! te mooi gewoon.....
(zal ook wel wat knaken kosten)haha...

jah bij lassen springen je de gaten er wel in waarschijnlijk, als plaatstaal zo dun is.....

huhw, scheurtje?
wist niet dat er een scheurtje in zat...
heb m vlak voor dat jij m kocht nog laten lassen en gespoten...
moet daarna gebeurt zijn dan, maar zou niet raar zijn,
scheurende bochten is CR kwaaltje heh
 
Sypie_Honda 23-4-2008 14:52 Print reply

Posts: 13830
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: derbi senda man
[...]


ik ben ook lasser ja. maar het is niet zo makkelijk als je denkt
wij hebben het hier over plaatstaal van rond de 1mm en geen 3mm. dus dr komt nog wel wat bij kijken de dealer heeft de deuken eruit gekregen door de boel onder druk te zetten, dat is wel aardig gelukt maar het scheurtje zit er nog. ik kijk wel wat ik doe

hier de fmf gnarly

afbeelding


is goed te doen hoor, moet je wel ff TIG of mig/mag hebben. heb mijn opmaatje ook uit 0.7mm gemaakt, is ff piele maar wil wel.

waarom zet je er zo'n verchroomde gehydroformde pijp op ? vind je een een uit conussen en gewoon blank niet veel mooier ?

en waarom geen opmaat ?

@ martijnr1
waarom zou scheurende uitlaten een CR kwaal zijn ? meestal scheuren uitlaten omdat ze onder spanning gemonteerd zitten. en dan loop je een grote kans op scheuren. dat is niet merk of type afhankelijk ofzo

Dit bericht is gewijzigd door Sypie_Honda op 23-4-2008 om 14:53 uur.
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.

Dit topic is 10848 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 7 van 12
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 10, 11, 12Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved