Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - MG MGB GT 1973 [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1094 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - MG MGB GT 1973 [Algemene vragen]
Pagina 4 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina
Dit topic is 3402 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

corradovr6 4-6-2008 15:43 Print reply
Posts: 828
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mcdronkz
[...]


Je hebt duidelijk geen idee waar je over praat. In Nederland en Engeland is vertinnen (lead loading) ook erg geliefd omdat het niet krimpt, je straalt het niet weg en het is supersterk. Beste oplossing om je lasnaden strak te krijgen.


Alleen als je er veel van moet gebruiken wordt het zo zwaar
 
mcdronkz 4-6-2008 15:44 Print reply

Posts: 32777
Als dat aan de orde is mag je sowieso geen plaatwerker genoemd worden.
 
Neluhz 4-6-2008 15:44 Print reply

Posts: 4032
ow, foto's :P
Kijk hier maar even..
Heb de assen er onderuit gehaald en in de primer, morgen even spuiten als ik niet naar school hoef..ook even een lading onderdelen bestellen vandaag of morgen..
Hoop dat ik hem in 30 jaar wel afkrijg, maar de tijd zal het leren :P
 
Skeez 4-6-2008 15:46 Print reply

Posts: 1339
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Neluhz
ow, foto's :P
Kijk hier maar even..
Heb de assen er onderuit gehaald en in de primer, morgen even spuiten als ik niet naar school hoef..ook even een lading onderdelen bestellen vandaag of morgen..
Hoop dat ik hem in 30 jaar wel afkrijg, maar de tijd zal het leren :P


Schrijf wel alles goed op als je het uit elkaar haalt; scheelt later zoveel tijd (vooral als er 30 jaar over heen gaat )
 
mcdronkz 4-6-2008 15:47 Print reply

Posts: 32777
Wat zie ik nou, dikke korsten plamuur :P ? Hehehe.

Nee, komt goud zo te zien.
 
Skeez 4-6-2008 15:51 Print reply

Posts: 1339
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mcdronkz
Wat zie ik nou, dikke korsten plamuur :P ? Hehehe.

Nee, komt goud zo te zien.


Goud?!

Rood zal je bedoelen :-P

Tartan Red btw?
 
crossgek - Forum en Sales Moderator 4-6-2008 17:21 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mcdronkz
[...]


Je hebt duidelijk geen idee waar je over praat. In Nederland en Engeland is vertinnen (lead loading) ook erg geliefd omdat het niet krimpt, je straalt het niet weg en het is supersterk. Beste oplossing om je lasnaden strak te krijgen.


en niet te breken, het buigt gewoon.
dus zal er niet afknappen.
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
mcdronkz 4-6-2008 17:23 Print reply

Posts: 32777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]


en niet te breken, het buigt gewoon.
dus zal er niet afknappen.


Buigen ? Ik dacht altijd dat het loodrecht was.
 
crossgek - Forum en Sales Moderator 4-6-2008 17:32 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mcdronkz
[...]


Buigen ? Ik dacht altijd dat het loodrecht was.



het vervormt iig mee met het materiaal waar het opzit.
en blijft niet in de vorm waarin het is opgebracht.


owjah , jammer van die wielen , de duurdere uitvoering had chrome wielen. deze zijn volgens mij gewoon zilvergrijs kleurig. dat is maar half zo vet natuurlijk.


Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 4-6-2008 om 17:36 uur.
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
Derbi-Olaf 4-6-2008 17:38 Print reply

Posts: 14999
Netjes !
Het zichtbaar plaatwekr laat je spuiten of wat moet ik me erbij voorstellen ?
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
Neluhz 4-6-2008 18:02 Print reply

Posts: 4032
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]



het vervormt iig mee met het materiaal waar het opzit.
en blijft niet in de vorm waarin het is opgebracht.


owjah , jammer van die wielen , de duurdere uitvoering had chrome wielen. deze zijn volgens mij gewoon zilvergrijs kleurig. dat is maar half zo vet natuurlijk.


Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 4-6-2008 om 17:36 uur.

Booiend, standaard zaten er stalen rostyle velgen onder, das ook niks
spaakwielen waren een optie en chromen spaakwielen was nog een stapje luxer..Maar vind grijze spaakwielen op zich wel goed..

De kleur is Flame Red, Tartan red is net wat donkerder.
de binnenkant heb ik zelf gespoten in de schuur, de buitenkant laat ik door men vader doen in de spuitkabine op men werk..Vind ik een beetje te riskant om in de schuur te doen
Pa is spuiter geweest 30 jaar geleden ofzo, en hij is nog net effe wat beter als mij
 
Derbi-Olaf 4-6-2008 18:20 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Neluhz
[...]

Booiend, standaard zaten er stalen rostyle velgen onder, das ook niks
spaakwielen waren een optie en chromen spaakwielen was nog een stapje luxer..Maar vind grijze spaakwielen op zich wel goed..

De kleur is Flame Red, Tartan red is net wat donkerder.
de binnenkant heb ik zelf gespoten in de schuur, de buitenkant laat ik door men vader doen in de spuitkabine op men werk..Vind ik een beetje te riskant om in de schuur te doen
Pa is spuiter geweest 30 jaar geleden ofzo, en hij is nog net effe wat beter als mij

Tof tof,.
Weet je trouwens ook wat het kost om een kabine te huren? en wat dat ongeveer kost?
Ik ben zelf alvast wat aan het rond kijken voor de spit te spuiten Ö
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
Neluhz 5-6-2008 22:11 Print reply

Posts: 4032
Ik zou het niet weten, ik was niet van plan er voor te betalen
 
Neluhz 5-6-2008 22:21 Print reply

Posts: 4032
Vandaag blokje even los getrokken, kop eraf gehaald.
Ziet er best netjes uit, zit een loodvrije kop op en kleppen zien er goed uit.
Wel flinke stootranden in het de wand, dus is wel een hoonbeurtje nodig.
Zo staat het hok er nou bij trouwens, ter illustratie:

Meer foto's op picasaweb.google.com/neluhz

Dit bericht is gewijzigd door Neluhz op 5-6-2008 om 22:21 uur.
 

Dit topic is 3402 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved