Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - MG MGB GT 1973 [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1107 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - MG MGB GT 1973 [Algemene vragen]
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3403 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Neluhz 1-3-2008 17:12 Print reply

Posts: 4032

hier een plaatje, niet echt duidelijk want met telefoon gemaakt, vandaag trouwens dit stuk eruit geslepen en gedeeltelijk nieuw ingezet, was niet echt nodig maar ik doe het liever meteen netjes in plaats van weer een bult plamuur erop kwakken..
 
crossgek - Forum en Sales Moderator 1-3-2008 18:51 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Neluhz
afbeelding
hier een plaatje, niet echt duidelijk want met telefoon gemaakt, vandaag trouwens dit stuk eruit geslepen en gedeeltelijk nieuw ingezet, was niet echt nodig maar ik doe het liever meteen netjes in plaats van weer een bult plamuur erop kwakken..


vertinnen die hap

 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
allbrezz 5-3-2008 16:21 Print reply

Posts: 493
hey kerel ik weet niet of je hier veel ervaring mee hebt
maar als je seriues lastige vragen hebt waar je niet aan uit komt..

wij thuis hebben een huurder en die doet eigelijk alleen maar dat type mg
en dit doet hij voor de kost

ik hoor het wel
 
als jeje brommer ondercontrole hebt, rijd je gewoon niet hard genoeg
Neluhz 7-3-2008 10:41 Print reply

Posts: 4032
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: allbrezz
hey kerel ik weet niet of je hier veel ervaring mee hebt
maar als je seriues lastige vragen hebt waar je niet aan uit komt..

wij thuis hebben een huurder en die doet eigelijk alleen maar dat type mg
en dit doet hij voor de kost

ik hoor het wel


Mijn vader heeft er 3, dus ik ga er van uit dat hij genoeg ervaring heeft, als ik er niet uit kom kan ik op hem wel terug vallen.
maar zo moeilijk is zit zo'n auto niet in elkaar, dus dat zal wel meevallen


Update: Ik heb het dak, de motorruimte grotendeelsen de achterschermen kaal, nou bezig met de motorruimte schoonmaken interieur , nieuwe bodemplaten inlassen en moet nog in het rechterachterscherm een stuk inlassen, als dat gebeurd is kan de body in de primer, en kan ik beginnen met de deuren, motorkap en voorschermen.

Heb trouwens voor een kratje bier een spuitcabine geregeld, dus pa kan daar de auto spuiten..
 
User 927 7-3-2008 11:16 Print reply

Posts: 6405
Leuk project. Zit wel flink wat werk in zo te zien.

En die manier van "uitdeuken" is Europees, Amerikanen maken de gaten en naden dicht met lood (Omdat hun auto's nog niet zwaar genoeg zijn ofzo)
 
Neluhz 7-3-2008 17:57 Print reply

Posts: 4032
nouja, oost europees misschien, maar het is in amerika gebeurd, dat is zeker :P

 
Neluhz 27-3-2008 11:06 Print reply

Posts: 4032
Update,Tig lasapparaatje geregeld, dus vanavond nieuw stuk plaatwerk erin drukken Tevens een optie op een volledig getunde cilinderkop, 1.675" kleppen, high ratio roller rockers en volledig geflowed, even afwachten wat dat word
 
crossgek - Forum en Sales Moderator 27-3-2008 17:12 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Neluhz
Update,Tig lasapparaatje geregeld, dus vanavond nieuw stuk plaatwerk erin drukken Tevens een optie op een volledig getunde cilinderkop, 1.675" kleppen, high ratio roller rockers en volledig geflowed, even afwachten wat dat word


ding wordt ook nog vet voor een engels ding..
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
Neluhz 3-5-2008 18:07 Print reply

Posts: 4032
Update, koetswerk is zo goed als strak, dus deze week of volgende week kan hij in de epoxy en het interieur, motorruimte en dergelijke in de kleur, schiet lekker op dus.
Als de epoxy erop zit kan ik de motor aanpakken, kopje tunen, en afhankelijk de staat reviseren, denk dat als ik toch nieuwe zuigers moet hebben ik ook de boor er effe doorheen laat halen, 1950cc komt er dan uit. leuke nokkenas is ieder geval binnen, kon ik overnemen voor een kratje bier, heeft ongeveer een uur gedraaid..
wel erg scherp, maar ik zie wel in hoeverre die geschikt is voor straatgebruik..
auto moet wel snel klaar btw, want mijn vader is serieus op zoek naar een prewar racer, en die wil graag de schuur weer terug Zal waarschijnlijk iets van een oude MG of Riley Brooklands worden, helaas staat marktplaats daar niet vol mee...
Tevens twijfel ik nog of ik deze spaakwielen zou houden of er minilites onder gooi, als ik deze houd heb ik 2 nieuwe wielen nodig, 1 wiel is slecht en ik heb geen reservewiel.
anders worden het 14/15" 6/7J minilites, maar die vind je niet voor weinig(spaakwielen ook niet, zijn ongeveer even duur)
Dus, graag jullie mening.
 
Vuile Beunkoe 3-5-2008 18:15 Print reply

Posts: 6114
foto's dood?
 
[*] Let op uw kinderen, denk om mijn snelheid [*]
Mike-MTX 3-5-2008 18:25 Print reply

Posts: 943
Kruisjes
 
Neluhz 3-5-2008 19:11 Print reply

Posts: 4032
Ow idd, had niet gezien.. Zal ze even opnieuw erop gooien
 
Neluhz 3-5-2008 19:21 Print reply

Posts: 4032
Nah zal eerst wel effe neue foto's maken, gaai ze er van de week wel op..
 
Skeez 4-6-2008 15:39 Print reply

Posts: 1339
Leuk man! Wist helemaal niet dat je een MG had gekocht. Jammer dat de foto's het niet doen, maar het klint allemaal erg goed!

Mijn vader is bijna 30 jaar 'bezig' geweest met de restauratie van een AH Sprite & heeft deze vorig jaar in onafgeronde toestand verkocht... Hopelijk gaat het bij jou beter & sneller
 
mcdronkz 4-6-2008 15:41 Print reply

Posts: 32777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Razadull AKA Roald
Leuk project. Zit wel flink wat werk in zo te zien.

En die manier van "uitdeuken" is Europees, Amerikanen maken de gaten en naden dicht met lood (Omdat hun auto's nog niet zwaar genoeg zijn ofzo)


Je hebt duidelijk geen idee waar je over praat. In Nederland en Engeland is vertinnen (lead loading) ook erg geliefd omdat het niet krimpt, je straalt het niet weg en het is supersterk. Beste oplossing om je lasnaden strak te krijgen.
 

Dit topic is 3403 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved