Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Project - Topic - MG MGB GT 1973 [Algemene vragen]
|
Pagina 3 van 4
|
Dit topic is 3403 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Neluhz |
1-3-2008 17:12 |
Posts: 4032 |
hier een plaatje, niet echt duidelijk want met telefoon gemaakt, vandaag trouwens dit stuk eruit geslepen en gedeeltelijk nieuw ingezet, was niet echt nodig maar ik doe het liever meteen netjes in plaats van weer een bult plamuur erop kwakken..
|
|
|
|
crossgek - Forum en Sales Moderator |
1-3-2008 18:51 |
Posts: 10560 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Neluhz
afbeelding
hier een plaatje, niet echt duidelijk want met telefoon gemaakt, vandaag trouwens dit stuk eruit geslepen en gedeeltelijk nieuw ingezet, was niet echt nodig maar ik doe het liever meteen netjes in plaats van weer een bult plamuur erop kwakken..
vertinnen die hap
|
|
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning |
|
allbrezz |
5-3-2008 16:21 |
Posts: 493 |
hey kerel ik weet niet of je hier veel ervaring mee hebt
maar als je seriues lastige vragen hebt waar je niet aan uit komt..
wij thuis hebben een huurder en die doet eigelijk alleen maar dat type mg
en dit doet hij voor de kost
ik hoor het wel
|
|
als jeje brommer ondercontrole hebt, rijd je gewoon niet hard genoeg |
|
Neluhz |
7-3-2008 10:41 |
Posts: 4032 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: allbrezz
hey kerel ik weet niet of je hier veel ervaring mee hebt
maar als je seriues lastige vragen hebt waar je niet aan uit komt..
wij thuis hebben een huurder en die doet eigelijk alleen maar dat type mg
en dit doet hij voor de kost
ik hoor het wel
Mijn vader heeft er 3, dus ik ga er van uit dat hij genoeg ervaring heeft, als ik er niet uit kom kan ik op hem wel terug vallen.
maar zo moeilijk is zit zo'n auto niet in elkaar, dus dat zal wel meevallen
Update: Ik heb het dak, de motorruimte grotendeelsen de achterschermen kaal, nou bezig met de motorruimte schoonmaken interieur , nieuwe bodemplaten inlassen en moet nog in het rechterachterscherm een stuk inlassen, als dat gebeurd is kan de body in de primer, en kan ik beginnen met de deuren, motorkap en voorschermen.
Heb trouwens voor een kratje bier een spuitcabine geregeld, dus pa kan daar de auto spuiten..
|
|
|
|
User 927 |
7-3-2008 11:16 |
Posts: 6405 |
Leuk project. Zit wel flink wat werk in zo te zien.
En die manier van "uitdeuken" is Europees, Amerikanen maken de gaten en naden dicht met lood (Omdat hun auto's nog niet zwaar genoeg zijn ofzo)
|
|
|
|
Neluhz |
7-3-2008 17:57 |
Posts: 4032 |
nouja, oost europees misschien, maar het is in amerika gebeurd, dat is zeker :P
|
|
|
|
Neluhz |
27-3-2008 11:06 |
Posts: 4032 |
Update,Tig lasapparaatje geregeld, dus vanavond nieuw stuk plaatwerk erin drukken Tevens een optie op een volledig getunde cilinderkop, 1.675" kleppen, high ratio roller rockers en volledig geflowed, even afwachten wat dat word
|
|
|
|
crossgek - Forum en Sales Moderator |
27-3-2008 17:12 |
|
Neluhz |
3-5-2008 18:07 |
Posts: 4032 |
Update, koetswerk is zo goed als strak, dus deze week of volgende week kan hij in de epoxy en het interieur, motorruimte en dergelijke in de kleur, schiet lekker op dus.
Als de epoxy erop zit kan ik de motor aanpakken, kopje tunen, en afhankelijk de staat reviseren, denk dat als ik toch nieuwe zuigers moet hebben ik ook de boor er effe doorheen laat halen, 1950cc komt er dan uit. leuke nokkenas is ieder geval binnen, kon ik overnemen voor een kratje bier, heeft ongeveer een uur gedraaid..
wel erg scherp, maar ik zie wel in hoeverre die geschikt is voor straatgebruik..
auto moet wel snel klaar btw, want mijn vader is serieus op zoek naar een prewar racer, en die wil graag de schuur weer terug Zal waarschijnlijk iets van een oude MG of Riley Brooklands worden, helaas staat marktplaats daar niet vol mee...
Tevens twijfel ik nog of ik deze spaakwielen zou houden of er minilites onder gooi, als ik deze houd heb ik 2 nieuwe wielen nodig, 1 wiel is slecht en ik heb geen reservewiel.
anders worden het 14/15" 6/7J minilites, maar die vind je niet voor weinig(spaakwielen ook niet, zijn ongeveer even duur)
Dus, graag jullie mening.
|
|
|
|
Vuile Beunkoe |
3-5-2008 18:15 |
Posts: 6114 |
foto's dood?
|
|
[*] Let op uw kinderen, denk om mijn snelheid [*] |
|
Mike-MTX |
3-5-2008 18:25 |
Posts: 943 |
Kruisjes
|
|
|
|
Neluhz |
3-5-2008 19:11 |
Posts: 4032 |
Ow idd, had niet gezien.. Zal ze even opnieuw erop gooien
|
|
|
|
Neluhz |
3-5-2008 19:21 |
Posts: 4032 |
Nah zal eerst wel effe neue foto's maken, gaai ze er van de week wel op..
|
|
|
|
Skeez |
4-6-2008 15:39 |
Posts: 1339 |
Leuk man! Wist helemaal niet dat je een MG had gekocht. Jammer dat de foto's het niet doen, maar het klint allemaal erg goed!
Mijn vader is bijna 30 jaar 'bezig' geweest met de restauratie van een AH Sprite & heeft deze vorig jaar in onafgeronde toestand verkocht... Hopelijk gaat het bij jou beter & sneller
|
|
|
|
mcdronkz |
4-6-2008 15:41 |
Posts: 32777 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Razadull AKA Roald
Leuk project. Zit wel flink wat werk in zo te zien.
En die manier van "uitdeuken" is Europees, Amerikanen maken de gaten en naden dicht met lood (Omdat hun auto's nog niet zwaar genoeg zijn ofzo)
Je hebt duidelijk geen idee waar je over praat. In Nederland en Engeland is vertinnen (lead loading) ook erg geliefd omdat het niet krimpt, je straalt het niet weg en het is supersterk. Beste oplossing om je lasnaden strak te krijgen.
|
|
|
|
Dit topic is 3403 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 3 van 4
|
|