hallo,
ik zal me even voorstellen ik ben kees-jan uit chaam licht in de buurt van Breda.
Ik ben nu al een geruime tijd aan puch maxi's bezig. Allerlei puchjes inelkaar gezet of gekocht. schoolpuchje tot racer met honda mb achterbrug en mb voorvork. ragpuchje orginele pearly noem het allemaal maar op
D Wilde nu echt eens een brommer opknappen met kenteken uiteraard om zo eens een meeting af te gaan en om rond te toeren. Maar wel met een lekker snel setupje (ho_ly)
heb al veel cilindertjes gehad eigenlijk:
50cc om en nm
50cc tccd
70cc tccd
50cc airsal
60cc malossi
65cc polini
70cc k-star tuned
met de laatste rijd ik nu inmiddels rond en dat bevalt me heel goed
D
deze week ga ik ook nog even kijken hoe een homoet p6 rijd op die k-star in vergelijking met m'n simo ben wel benieuwd
D
Dit is mijn setup:
[color=#0000BF]70cc k-star A.S.T. tuned ( door arjan) was van guadian =-))
afgedraaide kop
18mm dell spaco
schuimfilter
polini powerbox
krukas opgevuld met kurk
koppeling verlicht
carters getuned
simonini uitlaat
14-40[/color]
Het frame met kenteken wat ik gekocht had =-))
deze krukas met kurk kwam in het blokje wat is voorzien van nieuwe lagers en keringen:
wat weggehaald op de carters om een 18mm dell passend te maken:
bestelling van
http://www.jmpb.nl/shop D :
frame helemaal kaalgeschuurt en in de grondverf:
motip geel (g_ek) :
frame al wat op wielen gezet:
spatborden enz gemonteerd begint al ergens op te lijken
D
hier al rijdend alleen mist deze hier de zwarte puch stikkers:
Hier met het blokje met een 50cc tccd erg fijn cilindertje mijn reserve cilinder nu =-)) :
Omdat ik heb besloten de puch nog wat harder te laten rijden heb ik de 70cc k-star van guardian gekocht. De uitlaatpoort is flink aangepakt ( arjan van het forum ) en had bij hem 9.5 pk op de testbank:
hier een foto van de uitlaatpoort:
wheeltransformers (g_ek) :P ( sterwielkapjes (i_luf_joe) )
nieuwe uitlaat homoet p8
met een andere voorbocht zodat die op een rechte uitlaatflens past eigenlijk P6 dus maar van oorsprong een p8 (g_ek)
rijd nu met 15-40 rijd heerlijk erg hoogtoerig allemaal
D rijd over de 80
hier een foto met de 60cc malossi:
hier een foto met de 24mm pwk stage 6 en een huge schuimfilter van malossi
D
je ziet dat de carb niet recht staat dus het spruitstuk word wat aangepast zodat die voor langs het vliegwiel komt en niet er boven want dat gaat niet werken zoals u ziet (dry)
To do:
- de zuiger van de 60cc malossi inrijden
D
- inlaat (laten) aanpassen van de k-star ast
- spruitstuk verlassen zodat die carb wat beter komt te hangen.
[color=#FF0000]
laat uw reacties maar achter :mrgreen:[/color]