hallo ik ben allard raats
heb een rieju mrx die ik eerst gebruikte voor school waar ik nu mee ga sprinten.
uiterlijke aanpassingen:
ktm crossplaat
ktm voorspatbord
alle electro er af
ktm orange gespoten
handkappen
proton design stikkerset
plexiglas underseat
racegaas
gepolijste velgen
BLOK 1 ( straatblok)
cilinder: airsal 50cc kalftuned
carberateur: 19mm dell orto
uitlaat: mk prorace bovenwaarts
krukas: orgineel
ontsteking: orgineel mischien binnekort hpi 2003 ofzo
lagers: c3
twv: 13 50
spruitstuk: 19mm
membraam: orgineel carbon kleppen
luchtfilter:twinair
koppelingsplaten: metrakit
versnellingsbak: orgineel
BLOK 2 (sprintblok)
cilinder: hebo revolution 70cc
carberateur: 28mm oko gepolijst
uitlaat: yasuni carerra R3
krukas: metrakit
ontsteking:hpi 2006
lagers:c3 kunststof kooi
twv: 13 50
spruitstuk: kalftuning made
membraam: malossi vl14
luchtfilter: twinair
koppelingsplaten: polini 5plaats verzwaard
versnellingsbak: origineel
foto's

de R3 net uit de verpakking

moment sleutel

vl 14

hebooooo

hebo zuiger

diverse parts

blok montage

blok montage

blok montage

tuned carters

tuned carters

blok na revisi

eerste keer testen

onze groep

sprintblokje

voorkapje

brommer buiten met sprintsetup

nogmaals

rotor

remschijven + klauwen rood

crossmotor veer

sprint setup voor het huis

carterkap met hebo stikker

R3 en doorzichtige koelvloeistof slangen

MHR KILLER

de achterkant

samen met RRX

MHR KILLER

MHR KILLER

schuin van achter met huis op de achtergrond
achter

3 blokken