hallo ik ben allard raats
heb een rieju mrx die ik eerst gebruikte voor school waar ik nu mee ga sprinten.
uiterlijke aanpassingen:
ktm crossplaat
ktm voorspatbord
alle electro er af
ktm orange gespoten
handkappen
proton design stikkerset
plexiglas underseat
racegaas
gepolijste velgen
BLOK 1 ( straatblok)
cilinder: airsal 50cc kalftuned
carberateur: 19mm dell orto
uitlaat: mk prorace bovenwaarts
krukas: orgineel
ontsteking: orgineel mischien binnekort hpi 2003 ofzo
lagers: c3
twv: 13 50
spruitstuk: 19mm
membraam: orgineel carbon kleppen
luchtfilter:twinair
koppelingsplaten: metrakit
versnellingsbak: orgineel
BLOK 2 (sprintblok)
cilinder: hebo revolution 70cc
carberateur: 28mm oko gepolijst
uitlaat: yasuni carerra R3
krukas: metrakit
ontsteking:hpi 2006
lagers:c3 kunststof kooi
twv: 13 50
spruitstuk: kalftuning made
membraam: malossi vl14
luchtfilter: twinair
koppelingsplaten: polini 5plaats verzwaard
versnellingsbak: origineel
foto's
de R3 net uit de verpakking
moment sleutel
vl 14
hebooooo
hebo zuiger
diverse parts
blok montage
blok montage
blok montage
tuned carters
tuned carters
blok na revisi
eerste keer testen
onze groep
sprintblokje
voorkapje
brommer buiten met sprintsetup
nogmaals
rotor
remschijven + klauwen rood
crossmotor veer
sprint setup voor het huis
carterkap met hebo stikker
R3 en doorzichtige koelvloeistof slangen
MHR KILLER
de achterkant
samen met RRX
MHR KILLER
MHR KILLER
schuin van achter met huis op de achtergrond
achter
3 blokken