Ik ben voor iemand een ns1 aan het opknappen/restaureren (helaas geen foto's van de aankoop), deze word dus helemaal opgeknapt en gerestaureerd met indien mogelijk is nieuwe en originele onderdelen.
Frame en alle losse onderdelen worden opnieuw gecoat en gespoten.
Heb wat foto's van de nieuwe delen:
Blokje ook gelijk opnieuw opgebouwd met nieuwe lagers erin (allemaal)
Zo staat die er nu bij hier ook gelijk de uitlaat aangepakt.
Vanavond bij de spuiter de kappen opgehaald die worden nog bestickerd en dan pas gaat er een laag blanke lak op, zijnde stickers beschermd. Een paar foto's van de kappen:
http://94.100.118.204/1397500001-1397550000/1397545301-1397545400/1397545340_5_ywfb.jpeg
Tot aan de de volgende update dan zullen er meer foto's verschijnen.
Update 04-09-2011
Plan voor te stickeren is van de baan, alle strepen op de onderkuip zijkappen en bovenkuip worden gespoten Ivm de kosten.
Hebben de delen gematteerd en de ns1 opgebouwd dat is het voordeel van de lijnen spuiten kan je al een beetje resultaat zien.
Op deze foto zie je goed dat alles naar 1punt naar achteren loopt
Weer een update van de ns1 hebben vd week de kappen terug gehad en dus ben ik er vanmorgen aan begonnen met de boel weer terug te bouwen.
Hiervan heb ik en paar foto's gemaakt hoe de ns1 er nu bij staat.
De eerste meters zijn er ook meegemaakt en een paar kleine probleempjes hebben zich aan gemeld.
Achterrem blijft hangen (tewijten aan een schuin afgesleten schijf).
De snelheid is nog iets te hoog +55km p/u maar kan nog met de tandwielen rommelen.
Remlicht van de voorzijde geeft storing werkt soms wel maar vaak niet.
Lang geen aandacht aan geschonken maar bij deze dan maar.
Op 2e paasdag een rondritje gedaan hier in de buurt.
Na afloop op de terugweg naar huis liep de ns-1 stuk weg compressie.
Bij thuiskomst hebbenwe de cilinder geligt en
en de schade bekenen, wat niet zo fijn was.
Nu is deze cilinder opnieuw voorzien van een nieuwe pro-x zuiger (diam.53.25mm) komende van een honda cr125cc bj1985.
Deze word gemonteerd met het originele naaldlager van een cr125 dit ivm pen 14mm.
De uitlaatpoort is ook weer terug gebracht op de originele deckhoogte maar is wel een stukje breder gemaakt.
Op het doosje staat de code van de zuiger misschien handig voor te bestellen.
Nu nog tijd vinden om alles weer terug te monteren aangezien ik thuis aan het verbouwen ben.