hallo iedereen.
ik ben vanplan om een geheel blok om te bouwen en vooral een ander cilinder op dat blokje pas te maken.
en om een andere inlaat erop te bouwen
het blokje ga ik dan gebruiken om aan de mensen te laten zien wat ik allemaal kan en mogelijk is.
en ik wil ermee gaan sprinten.
maar omdat ik de inlaat ga veranderen mag ik helaas niet meer medoen in de 50cc klasse dus moet ik in de pro-stock rijden tot 90cc.
het blokje wil ik in een omgelast frame van een DT50mx hangen.
het blokje
carters van een dt50mx met tapeinden M7 maken.
versnelingsbak van een yz50 5bak close ratio
koppeling van een yz80 4plaats
koppelingdeksel van een yz80
krukas van een dt50mx met betere drijfstang (mischien zelf een krukas maken met prox dijfstang)
ontsteking HPI binnenrotor.
de inlaat komt aan de koppelingskant van het blokje met een membraam op de spoelpoort omdat derbi cilinders geen inlaat op de cilinder hebben.
carberateur een 21mm PWK carberateur. (wordt later vervangen door een dellortho of keihin!!)
luchtfilter is geen filter
![](img/post/s/e.gif)
.
cilinder 50cc nikaseal wand orgineel derbi max getuned oude tipe blok.
uitlaat: yasuni C21 omgelast!!
zo nu is het eens duidelijk wat nu dus mijn plannen zijn
voorbeeldje van het idee om een membraam inlaat aan de zijkant van het blok te maken ik maak het ook zo maar dan aan de andere kant:
hier ook nog een filmpje van dat ding het is een 85cc met droge 4plaats koppeling enz.
meer info over deze setup van dit ding weet ik helaas niet als iemand erachter komt meld het dan graag ff.
http://www.youtube.c...&feature=related
binnenkort ga ik mijn sprintframe ophalen maar daar zeg ik liever nog niks over want het blijft een leuke grappige verassing voor iedereen wat het gaat worden.
voor vragen moet je maar even een replie plaatsen of natuurlijk inboxen.