Geplaatst: 25-9-2007 21:52
bijna klaar
hele dag gekloot met die rotuitlaat...
geen tailpipe, lange tailpipe, korte tailpipe
langere voorbocht, kortere bocht
kortere achterconus, langere achterconus,
80 demper, 50 demper
center section langer, korter, geen..
-nu eindelijk weer rijdbaar bij lage toeren zonder dat er veel verlies is aan vermogen in de powerband.
-bij overschakelen blijft ie nu ook mooi in de powerband en valt niet meer dood.
-wéér wat meer maximale toeren. bleeft eerst bij 11.000 hangen, draait nu door naar 13.500
ontsteking is nog steeds een blokkade bij hoge toerentallen, heb het gevoel dat de standaard cdi niet verder wil en boven 11.000 een beetje de weg kwijt raakt
met huidige aanpassing van de uitlaat is het verstelbereik van de gasnaald ook weer maximaal bruikbaar. eerst had 1 stapje hoger of lager al meteen een mega effect en was ie meteen slecht rijdbaar. naald kon nu met 170 sproeier maximaal omhoog.
sproeier zou nog groter kunnen heb ik het idee, alhoewel de bougie mooi chocomel bruin is.
toerenbereik is lekker nu, gasreactie ook bijna top (voor zover dat gaat zonder binnenrotor en bijna geen compressie)
we blijven op Aspen benzine rijden, cilinder, zuigerkop en cilinder kop blijven perfect schoon, en ondanks dat het maar 1:50 smering is blijkt dat toch afdoende te zijn.
uitlaat blijft van binnen ook prima, niet plakkerig of olieachtig, gewoon een heel dun poederlaagje roet. perfect als je het mij vraagt.
bougiekleur is ook veel beter af te lezen dan met gewone peut.
mischien eind van de week een keer een run op een testbank, kijken wat ie doet.
alhoewel een betere ontsteking die wel hoog in toeren goed stabiel blijft, en verhogen van de compressie zou eerst moeten
|