|
Geplande datum - 24-10-2006
Geplande tijd - 1 uur en 30 minuten
Afgerond - Ja
Kaal maken
Alle troep die d'r niet op terug komt er af halen.
|
Geplande datum - 4-11-2006
Geplande tijd - 3 uur
Afgerond - Ja
Kroonplaat, voorpoten, voorwiel en stuur monteren
Alles weer een beetje in elkaar bouwen.
|
Geplande datum - 7-11-2006
Geplande tijd - 4 uur
Afgerond - Ja
Contactslot losslijpen en overzetten
Contactslot overzetten naar nieuwe kroonplaat.
|
Geplande datum - 27-2-2007
Geplande tijd - 4 uur
Afgerond - Ja
Bedrading wegwerken
Aansluiten, werken maken, goed degelijk verbergen en vastmaken.
|
Geplande datum - 2-4-2007
Geplande tijd - 2 uur en 30 minuten
Afgerond - Ja
Onderkuip aanpassen
Onderkuipje wat inkorten. Is inmiddels gedaan, maar ben er nog niet over uit of ie zo gaat blijven, maar voorlopig in ieder geval even wel omdat ik hier niet teveel tijd meer aan wil besteden.
|
Geplande datum - 3-4-2007
Geplande tijd - 40 minuten
Afgerond - Ja
Voorspatbord inkorten
Voorspatbord wat compacter maken. Honda heeft standaard nogal lellen van spatborden en deze wil ik net als bij m'n CBR600 wat compacter maken.
|
Geplande datum - 4-4-2007
Geplande tijd - 45 minuten
Afgerond - Ja
Handels inkorten
Rem- en koppelingshendel ingekort. Bolletje d'r af en mooi rondvijlen, is een beetje m'n handelsmerk geloof ik
|
Geplande datum - 28-4-2007
Geplande tijd - 3 uur
Afgerond - Ja
Rijdend maken
Koplamp monteren, bedrading aansluiten, aanleggen en wegwerken en kentekenplaat monteren.
|
Geplande datum - 7-5-2007
Geplande tijd - 5 uur
Afgerond - Ja
Laatste dingetjes
Na er een paar weekjes weer op rondgereden te hebben is ie nu toch weer uit elkaar. Het is toch een week bagger weer, dus meteen maar van de gelegenheid gebruik maken om 'm weer helemaal uit elkaar te slopen
Waarom ie zo ver uit elkaar ligt is omdat ik werkelijk waar overal bij moet voor m'n laatste items in de planning;
-lichter vertanden (middels momenteel alleen groter achtertandwiel)
-bedrading helemaal netjes maken, 50 meter kabel inkorten ofzo, maar moet gebeuren
-kontje aanpassen, zie schets
-voorbandje wisselen
-voorvork reviseren en proberen terug te bouwen naar SC33 buitenpoten (toch voor de looks)
-balhoofd helemaal vlak maken, had ik al gevlakt om m'n verlichting passend te krijgen
-voorspatbord nog ietwat minimaliseren
|
Geplande datum - Nog niet bekend
Geplande tijd - 2 uur
Afgerond - Ja
Demper aanpassen
M'n carbon dempertje licht alweer enige tijd niks te doen, maar moet toch echt gauw onder m'n motor. Nu klinkt ie echt naar peop namelijk.
Bedoeling is om 'm in te korten, geperforeerde buis er in. Dempingswol en klaar; een mooi kort open dempertje, goeie sound, betere looks. Coming SOON!
|
|
|
Geplaatst: 11-10-2006 19:01
Kaal maken
Kappen verwijderen, tellers, kuipsteun, kuipframe verwijderen.
|
Geplaatst: 4-11-2006 17:29
Kroonplaat, voorpoten, voorwiel en stuur monteren
Schijvies overgezet op m'n nieuwe wiel, nieuwe kroonplaat er op. Nog wat OVERBODIGE kuipbeugeltjes d'r af getiefd. Nieuwe vorkpoten er in, nieuw wiel d'r in, remleidingen losgehaald, klauwen gemonteerd, stuur gemonteerd, spullen van m'n clipons gedemonteerd. Kortom, staat nu weer op z'n wielen.
|
Geplaatst: 7-11-2006 22:28
Contactslot overzetten
Duurde ff, bouten zaten dichtgelast vast op de ori kroonplaat. Losboren en slijpen nam nogal wat tijd in beslag.
|
Geplaatst: 7-4-2007 20:22
Bedrading wegwerken
Grootste deel nu gedaan, moet alleen nog 24 kabels wat korter maken
|
Geplaatst: 7-4-2007 20:23
Onderkuip aanpassen
Is nu eigenlijk volledig gedaan, ook volledig naar wens. Wel een beetje mini, maar niet verkeerd!
|
Geplaatst: 7-4-2007 20:25
Voorspatbord inkorten
Is aardig goed gelukt, een beetje de snijlijnen aanhouden die ze helaas bij Honda niet gebruikt hebben.
|
Geplaatst: 7-4-2007 20:27
Handels inkorten
Op een wat kalere fiets (crosser, naked, SF) vind ik het zelf altijd wat mooier om wat agressieve, klein, spitse rem- en koppelingshandels te hebben. 't Is maar een klein detail, maar oogt best prima.
Kwestie van bolletje d'r afslijpen, wat afronden op de slijpmachine en vervolgens met fijn schuurpapier het geheel netjes slijpen.
|
Geplaatst: 1-5-2007 17:06
Rijdend maken
Vooral de bedrading is een behoorlijke klus, met zo'n tyfuskuip d'r op heb je zo'n 2 meter extra kabel. Alleen die kabel bestaat weer uit zo'n 25 losse draden, dus heb je 50 meter extra draad. Dat opzich zou nog wel te doen zijn, maar binnen die 2 meter zitten de draden ook onderling weer vertakt. In ieder geval zit het er voorlopig goed op, het werkt en ga dat binnenkort wel verder wegwerken, als ik nog eens 25 polige stekkers tegenkom ofzo
Verder waren het wat laatste dingetjes, motor weer beetje in elkaar bouwen en wat boutjes nog even checken en wat gekloot met het vacuĆ¼m systeem van m'n tank. Tot slot heb ik nog de kuipbeugel van m'n balhoofd afgeslepen om m'n verlichting goed passend te krijgen...
|
Geplaatst: 8-5-2007 1:09
Laatste dingetjes
Om te beginnen m'n blade maar weer eens helemaal uit elkaar gesloopt.
Inmiddels ook bandje gewisseld, tandwiel vervangen en voorvork van nieuwe keerringen voorzien. Het terug bouwen naar SC33 vork heb ik niet gedaan omdat de binnenpoten toch marginaal verschillen.
Ook m'n balhoofd heb ik nog verder afgewerkt, velgstriping aangebracht (zie foto) en m'n voorspatbord nog iets aangepast.
|
Geplaatst: 13-2-2008 12:39
Demper afbouwen
Ook dit is inmiddels gedaan, de demper is ingekort tot ongeveer 27cm. Dit is erg kort, maar staat wel erg tof. Binnenkort alles weer even in elkaar bouwen en kijken hoe dat nu klinkt!
|
Geplaatst: 5-2-2009 2:19
Project afgerond
Dit project is afgerond.
Je kunt nog reageren op topics in het forum.
Klik hier om naar het forum te gaan.
|
|