Geplaatst: 23-10-2010 14:09
mb 8 blok en andere delen
gereviseerd mb 8 blok gekocht, nu ff kijken wat ik qua carburateur doe, waarschijnlijk gewoon een 18mm. cilinder blijft eerst ff standaard.
ns-1 uitlaat gekocht omdat ik eerst ff geen herrie wil en de originele mb 8 pijp spuuglelijk vind. scheelde maar een 10 in prijs dus dan is het nog te doen.
mt voetsteunen en rempedaal gepast. moet rechts in een buis van het frame een moer lassen om de rechter voetsteun vast te zetten. (zit bij mt dus anders dan bij mb, wist ik niet). voor de linker voetsteun moet ik een klein uitstekend lipje afslijpen en dan moet ie passen.
voor het rempedaal moet ik het originele uitlaatbevestigingspunt op het frame afslijpen en dan past die ook.
ns-1 uitlaat slijp ik de voorbocht af bij de lasnaad, dan ben ik van die rare knik af die er origineel in zit. het eerste stuk voorbocht word dan een stuk van een proma pijp. klein stripje alu van demper ophanging naar voorste bevestigingspunt voor bagagerek en dan zit de uitlaat er op.
beugels voor koplamp aangepast zodat de nieuwe mtx-sh koplamp er tussen past.
rvs remleiding gemonteerd.
nieuwe afstandsbussen en achteras gehaald voor in de mbx achterbrug, jammer maar afstandsbussen zijn de verkeerde :-(
gat voor achterbrug in frame opgeboord naar 14mm. moet nog 2 ringen oplassen voor beetje extra stevigheid.
kleurenschema word mischien ook veranderd. ipv zwart frame, witte tank, blauwe buddy en blauwe stickers word het waarschijnlijk:
zwart frame
zwarte tank
blauwe buddy
blauwe stickers
achterbrug weet ik nog niet. is nu zwart maar twijfel toch of ik em zilver moet maken.
|