Geplande datum - 12-7-2010 Geplande tijd - 3 uur Afgerond - Ja
Honda mt bovenste kroonplaat pas maken
Aangezien ik mijn voorvork wil laten zakken en dit met het mb stuur niet kan ga ik de bovenste kroonplaat van een honda mt pas maken.
Ik heb thuis alleen de bovenste liggen, anders zou ik gewoon een hele set gewoon kunnen gebruiken.
Hier komen ook zelf gemaakt clip-ons op.
Geplande datum - 21-7-2010 Geplande tijd - 2 uur Afgerond - Ja
Clip-ons maken
Bestaan uit 22mm buis, 2 stukken buis met 27mm binnendiameter en 2x M8 bout en moer.
Geplande datum - 24-7-2010 Geplande tijd - 2 uur Afgerond - Ja
Dashboard maken
Bestaat uit een metalen plaat met volgende instrumenten:
Contactslot
Neutraalschakelaar lampje
Noodstopschakelaar
Geplande datum - 24-7-2010 Geplande tijd - 1 uur Afgerond - Ja
Killswitch monteren
Is een killswitch die bevestigd wordt aan het stuur.
Geplande datum - 12-8-2010 Geplande tijd - 2 uur Afgerond - Ja
Hpi binnenrotor ontsteking + bedieningspaneel aanpassen
hpi model 2008
Geplande datum - 2-9-2010 Geplande tijd - 2 uur Afgerond - Ja
Cilinderkop aanpassen
2 aanpassingen:
Cilinderkop in de cilinder laten vallen
O-ring groef draaien.
Geplande datum - Nog niet bekend Geplande tijd - 1 uur en 40 minuten Afgerond - Ja
Remklauwen zoeken en adaptorplaten maken voor voorste schijfremmen
Heb remklauwen binnen (Derbi GPR voorste remklauw '04-'09), moet nu alleen een adapterplaten maken.
Geplande datum - Nog niet bekend Geplande tijd - 1 uur en 40 minuten Afgerond - Ja
Achterste schijfrem maken
Bestaande uit:
- afgedraaide remtrommel
- tussen bussen (tussen wiel en plaat ijzer)
- plaat ijzer om de schijf op te monteren
- draadstangen (die het tandwiel vast houden) er uit halen en lange bouten door steken om de schijf mee te monteren op de plaat ijzer
- adaptorplaaat (tevens ook deels centreering van het achterwiel) maken om remklauw vast te houden
- remstang maken/aanpassen van een motor om de remklauw langs boven vast te houden
Geplande datum - Nog niet bekend Geplande tijd - 30 minuten Afgerond - Ja
Uitlaat demper omlassen
Uitlaat demper aanpassen zodat hij beter ligt t.o.v het frame.
Ook wordt hij kleiner in lengte.
Geplande datum - Nog niet bekend Geplande tijd - 1 uur Afgerond - Ja
voetsteunen van motor zoeken en aanpassen
Voetsteunen gevonden van een Yamaha TZR 50
Geplande datum - Nog niet bekend Geplande tijd - 2 uur Afgerond - Ja
Kuipen zoeken
De bedoeling is om de benzine tank, kuipen, zijkappen,kontje en de monozit van een Aprilia AF1 Futura aan te passen en te monteren op mijn honda mb
Geplande datum - Nog niet bekend Geplande tijd - 30 minuten Afgerond - Ja
Andere tellers zoeken voor in de cockpit te plaatsen
Staan geen tellers meer op.
Geplande datum - Nog niet bekend Geplande tijd - 3 uur en 20 minuten Afgerond - Nee
kader versteviging en achterbrug versteviging
Aan het kader worden driehoekige vormen gemaakt om het torsen te vermijden.
Achterbrug worden 3 latten ijzer op gelasd om te achterbrug te verstevigen.
Geplande datum - Nog niet bekend Geplande tijd - 2 uur Afgerond - Nee
Achterbrug van een motor zoeken en aanpassen
Dikkere achterbrug zoeken omdat orginele mb achterbrug te zwak zal zijn voor op het circuit.
Waarschijnlijk van een oude (1980) 500cc motor.
Geplande datum - Nog niet bekend Geplande tijd - 2 uur Afgerond - Ja
Benzinetank dichtlassen
moest een stuk uit gehaald worden om hem te doen passen op het honda mb frame.
Gelast met 1mm plaat staal via de mag
Eindelijk die kut tank dicht gekregen door polyester plamuur.
Geplande datum - Nog niet bekend Geplande tijd - 2 uur Afgerond - Ja
kappenset polyesteren
de kont + de voorkuip moet wat aan ge polyesterd worden.
Als ook hier en daar een paar gaten opvullen.
Geplande datum - Nog niet bekend Geplande tijd - 2 uur Afgerond - Nee
brommer verfen
Ofterwel:
Honda HRC kleuren + wielen in het goud
Honde Rothmans kleuren
Honda repsol kleuren
Of gewoon iets wat ik ook mooi vindt.
Geplande datum - Nog niet bekend Geplande tijd - 5 uur Afgerond - Deels
Cagiva mito 125cc of 160cc blok pasmaken
De bedoeling is om in de eerst plaats het blok lopend te maken, 125 of 160cc.
Dit blok wordt dan pasgemaakt aan het honda mb frame.
Zodoende ga ik dit als hoofdblok gebruiken en het mb blok als 2de keus.
Kan ik de cagiva mito verkopen wordt dit blok ook verkocht als de mogelijkheid zich aanbiedt.