Hier had ik em een week en inmiddels het achterlichtkapje kwijtgeraakt. Op de foto heb ik het blok eronder weg ter revisatie, waar ik helaas geen foto's van heb.
Duidelijke foto van de 3handversnellingen voor de aanvraag van het kentekenbewijs. Lichtschakelaar is door zijn leeftijd inmiddels al overleden, iemand nog toevallig 1 liggen? INBOX me!
Nog een foto zonder blok. Wat er nieuw in gegaan is zijn: Nieuwe RITO drijfstang met lagers, nieuwe kruklagers (FAG), nieuwe zuigerveren, nieuwe baklagers (pennetjes schakelwiel omgeperst), nieuwe keerringen uiteraard. Verder alles heel mooi uitgeshimmd, ook de koppeling En hij loopt weer als een Duitserse kwaliteitsklok.
De platen over het frame, waardoor je kan zien dat het de Florett Super TS '1966' is, het overgangsmodel van de eitank met het oude frame, naar het nieuwe frame met de buffeltank.
Onderhoudsbeurt na de eerste tig duizend kilometer, en ik moet zeggen, zuigerbeeld ziet er goed uit. Een speling van 6/100 mm, nog als nieuwe veren en een goede spoeling zo te zien.