Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Gallery bij voertuig: |
Robert's p.i.m.p. ... |
20-11-2006 8:58 uur |
13 afbeeldingen |
Deze gallery gaat alleen over dit voertuig. |
Klik hier om de gallery te openen. |
Meer informatie: |
In de Knowledge Base staat voor veel voertuigen uitgebreide informatie opgeslagen. |
Klik hier om dit voertuig in de Knowledge Base op te zoeken. |
Overzicht
|
Eigenaar voertuig |
robert |
Soort voertuig |
Bromfiets |
Merk voertuig |
Puch |
Type voertuig |
Maxi |
Kleur |
Parelmoer / olie |
Bouwjaar |
2006 |
Status voertuig |
Niet meer in bezit |
Opgegeven max. vermogen |
Niet opgegeven |
Opgegeven max. snelheid |
52 km/h |
Omschrijving
Mijn eigen snorfietsje, helemaal zelf opgebouwd en gerestaureert.
|
Specificaties
|
Cilinder |
Tomos 50cc origineel met membraam inlaat |
Cilinder (extra gegevens) |
met membraam inlaat en lagere timingen dan puch origineel, trekt beter weg. Ook een hoge drukkop van gaystar zit erop. |
Carburateur / brandstof |
12mm bing / mengsmering |
Sproeier |
62 |
Tandwiel verhouding |
12-45 |
Uitlaat |
zundapp fluisterpijp |
Uitlaatdemper |
nvt |
Luchtfilter |
chroom powerfilter met blauwe led verlichting op 3 standen instelbaar |
Velgen |
puch rider radical 14 inch voor en 16 achter |
Banden |
michelin semi slicks |
Overige gegevens
|
Uiterlijk
Parelmoer laten spuiten door een kennis, die is schadehersteller. Superstrak, vooral in de volle zon, dan zie je alle kleuren met heel mooi oranje metallic er door. Doorgaans lijkt het een rijdende olievlek paars/groen etc.
Voorkant is SM stijl, met een mooi polysport spatbord, klein wiel met grote MB remschijf.
Verder veel chroom, dat past mooi bij het blingbling effect.
|
Gadgets / bijzonderheden
er komt een 2 speed automatic blok van puch onder, dit heeft bijna niemand in nederland.
Er komt nog een technigas twinner uitlaat op.
Er zitten led spots in de kap, deze zijn maar 1watt per stuk, dus mooi strak en helder wit licht. Ideaal voor laagspanning bromfietsen die geen accu gebruiken. Kosten 10 euro per stuk op mijn werk.
|
|