Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Meer informatie: |
In de Knowledge Base staat voor veel voertuigen uitgebreide informatie opgeslagen. |
Klik hier om dit voertuig in de Knowledge Base op te zoeken. |
Overzicht
|
Eigenaar voertuig |
Rv51 |
Soort voertuig |
Bromfiets |
Merk voertuig |
Jincheng |
Type voertuig |
JC50 |
Kleur |
Zwart chrome etc, |
Bouwjaar |
2000 |
Status voertuig |
Momenteel in bezit |
Opgegeven max. vermogen |
Niet opgegeven |
Opgegeven max. snelheid |
65 km/h |
Omschrijving
|
Specificaties
|
Cilinder |
50cc quickfoot, |
Carburateur / brandstof |
15mm keihin |
Tandwiel verhouding |
14 voor 33 achter. |
Uitlaat |
Nhrc |
Uitlaatdemper |
Carbon |
Luchtfilter |
R&B powerfilter |
Velgen |
8inch alu. |
Banden |
Sawa witte flappen banden |
Overige gegevens
|
Gadgets / bijzonderheden
Foto's! Van het begin tot waar ik nu ben!.
het begon allemaal toen ik Zo snel mogelijk voor zo goedkoop mogelijk wou rijden op een monkey, dus kocht ik als begin dit rollend frame
na in een week snel alle noodzakelijke onderdelen bij elkaar te hebben gekocht, 110cc blok, gaskabel , koppelingskabel, Remkabel(echt alleen de noodzakelijke dingen)
kon ik eindelijk Rijden..
Ik vond de monkey ZO ontzettend lelijk. dat ik besloot om hem volledig te veranderen (na heel veel denken). het idee was/is om de monkey klaar te maken voor als ik over een jaartje of 2 jaartjes HBO ga doen in amsterdam.
dus in het begin was het voornamelijk veel marktplaats, onderdelen afhalen. zoeken naar inspiratie etc.
eerst wat basis Onderdelen verzamelen kopen/verzamelen
hier hetzelfde verhaal, begon al steeds meer binnen te krijgen
had ook een ander Kader/frame gekocht. omdat het frame op de vorige singa niet de mogelijkheid had om op kenteken gezet te worden
Nadat ik een setje balhoofdlagers had gekocht bij leertouwer, kon ik eindelijk klein beginnen
omdat de oude banden verschillend van elkaar waren En ook niet heel mooi waren, had ik witte flappen banden Van SAWA gekocht bij www.fredsbike.be . en ben er toch wel tevreden over!
en omdat ik er dus over 2 jaar legaal door amsterdam mee wil gaan rijden, heb ik besloten om er een 50cc 4 versn. handkoppeling blokje te kopen. ben benieuwd hoe dit presteerd..
Nadat de voornaaf klaar was (ik had hem zwart gespoten)
kon ik eindelijk het voorwiel erop doen & ook het blok!
Tegelijkertijd met de voornaaf had ik ook de achternaaf Zwart gespoten, dus toen kon ik het achterwiel ook gelijk monteren
Ik vind dat monkeys altijd heel ''druk'' ogen Kwa kabels en opgeproptheid. daarom heb ik besloten om de kabels van de richting aanwijzer etc. allemaal Binnen het stuur te laten lopen, en dit is best goed gelukt of niet?
na nog wat basis dingentjes erop gezet te hebben zoals remstang, ketting, ontstekingskapje. Staat die er zo bij.
Nadat ik nog wat kabels, electrisiteit heb aangesloten & niet te vergeten de standaard. Kon ik eindelijk de uitlaat erop zetten
(NHRC carbon)
andere kant:
na lang gewacht te hebben op de laatste onderdelen is die af.
|
|