Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Gallery bij voertuig: |
Gejatte Honda MT5 |
3-9-2006 21:54 uur |
4 afbeeldingen |
Deze gallery gaat alleen over dit voertuig. |
Klik hier om de gallery te openen. |
Meer informatie: |
In de Knowledge Base staat voor veel voertuigen uitgebreide informatie opgeslagen. |
Klik hier om dit voertuig in de Knowledge Base op te zoeken. |
Overzicht
|
Eigenaar voertuig |
MaxMT5 |
Soort voertuig |
Bromfiets |
Merk voertuig |
Honda |
Type voertuig |
MT |
Kleur |
Zwart geel |
Bouwjaar |
Niet opgegeven |
Status voertuig |
Niet meer in bezit |
Opgegeven max. vermogen |
Niet opgegeven |
Opgegeven max. snelheid |
110 km/h |
Omschrijving
Deze brommer was mijn grote trots.
Hier heb ik echt heel veel aan veranderd.
Verschillende cilinders onder gehad.
zeta; niet goed ingereden dus vastloper gehad (80 km/u)
polini; reed echt perfect. maar op een warme dag iets te lang 120km/u gereden en toen stond ik stil (vastloper II)
Mallossi; kwalitatief een echt goede cilinder reed alleen niet zo hard (85 km/u)
Setup Mei 2000
Cilinder: 70cc(Polini)
Carburateur: 20mm (mikuni)
Hoogste snelheid: 110 km/h
Vering: Standaard
Uitlaat: Standaard
Setup September 2001
Cilinder: 70cc(mallosi)
Carburateur: 20mm (mikuni)
Hoogste snelheid: 90 km/h
Vering: voor en achter Opgehoogd
Uitlaat: Proma
Op 11 september 2001 werd mijn MT5 gejat.
In Januari 2004 werden de daders gepakt. volgens de rechter moeten ze nog steeds 900 euro betalen.
in 2005 eindelijk mijn geld ontvangen.
|
Specificaties
|
Cilinder |
zeta polini malossi |
Cilinder (extra gegevens) |
ze hebben dr alledrie onder gelegen. |
Carburateur / brandstof |
20mm mikuni |
Sproeier |
te veel om op te noemen |
Tandwiel verhouding |
heb geloof ik elke verhouding geprobeerd |
Uitlaat |
Origineel |
Uitlaatdemper |
Origineel |
Luchtfilter |
Origineel |
Velgen |
Origineel |
Banden |
Origineel |
Overige gegevens
|
Uiterlijk
is jammergenoeg gejat.
|
|