Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Gallery bij voertuig: |
Honda MTX-SH super... |
3-9-2006 19:28 uur |
8 afbeeldingen |
Deze gallery gaat alleen over dit voertuig. |
Klik hier om de gallery te openen. |
Meer informatie: |
In de Knowledge Base staat voor veel voertuigen uitgebreide informatie opgeslagen. |
Klik hier om dit voertuig in de Knowledge Base op te zoeken. |
Overzicht
|
Eigenaar voertuig |
MaxMT5 |
Soort voertuig |
Bromfiets |
Merk voertuig |
Honda |
Type voertuig |
MTX-sh |
Kleur |
Rood zwart |
Bouwjaar |
1987 |
Status voertuig |
Momenteel in bezit |
Opgegeven max. vermogen |
Niet opgegeven |
Opgegeven max. snelheid |
70 km/h |
Omschrijving
Nadat ik jaren 70cc heb gereden, ben ik nu terug naar af. Deze MTX-SH is namelijk 50cc luchtgekoeld.
Vooral omdat ik geen zin meer had in constand gezeik met de politie en onverzekerd rond rijden.
Ik heb mijn MTX-SH helemaal Supermotard gemaakt met MBX schijfrem wielen.
Het off-road rijden gaat nu wel wat lastiger, maar op de weg rijd ie heerlijk.
http://www.mt5.nl/ho...deo=hondamt5_130.wmv
hierna ben ik m zwart rood gaan maken. dit is het resultaat
UPDATE:
nou 50cc is ook niet alles, daarom ben ik weer flink gaan opvoeren. Deze keer een 80cc watergekoeld blok van een MTX-WaterCooled erop gelegd. Na veel commentaar heb ik m ook flink opgehoogd. Om 'braaf' te lijken heb ik mooi de oude uitlaat erop gelegd en een 80cc watergekoeld blokje lijkt kleiner dan een 50cc lucht.
Dit rijd in ieder geval geweldig!
|
Specificaties
|
Cilinder |
80 cc |
Cilinder (extra gegevens) |
van 70cc malossi naar origineel 50cc en terug naar 80cc watergekoeld. |
Carburateur / brandstof |
16mm mikuni -> 18mm mikuni |
Tandwiel verhouding |
13 43 |
Uitlaat |
proma -> nu weer origineel |
Uitlaatdemper |
proma -> nu weer origineel |
Luchtfilter |
origineel |
Velgen |
MBX velgen |
Banden |
met schijfrem |
|