Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Voertuig - Rieju RR

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 840 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Meer informatie:
In de Knowledge Base staat voor veel voertuigen uitgebreide informatie opgeslagen.
Klik hier om dit voertuig in de Knowledge Base op te zoeken.
  Overzicht
Eigenaar voertuig MotoriniNicky
Soort voertuig Bromfiets
Merk voertuig Rieju
Type voertuig RR
Kleur Zwart/oranje
Bouwjaar 2002
Status voertuig Momenteel in bezit
Opgegeven max. vermogen 9 pk / 7 kW
Opgegeven max. snelheid 110 km/h
Omschrijving
sobw racer clinder moet nog getuned worde vandaar die kleine 9pk


  Specificaties
Cilinder Athena Racing 50cc
Cilinder (extra gegevens) Cilinder word binne kort getuned
Carburateur / brandstof 12mm/euro 98 gemixt met agip racing
Sproeier 130
Tandwiel verhouding verschild tussen de 11/50 en 13/50
Uitlaat Metrakit SP word een aangemeten
Uitlaatdemper metrakit
Luchtfilter Luchtbak word een rioolbuis ;)
Velgen SM
Banden Maxxis persa Mnogwat

  Overige gegevens
Uiterlijk
Het begon allemaal toen ik bijna 16 was ik was helemaal wel van scooters vooral een buxy:S
toen ik 1 keer op een rieju had gereden wouw ik nie meer anders (hoewel ik nu wel beter weet Derbi )
Ik dus toen bij Motorini een rieju gekocht 2de hands
ik moest nog een maand wachten tot ik er op mocht rijden
ik wist al snel hoe ik et ding op de 80 km p/h kreeg 8-)
na een tijdje daar mee rond hebben gerden kwam er een 17,5mm carb op en nog wat grotere tandwielen en toen reed hij 100 8-)

zo was hij dus na dat hij al een half jaartje oud was behoorlijk verbouwd8-)



Dus na een tijdje moest ik stage lopen en zo kwam ik bij Motorini weer terecht.
Ze waren geloof ik wel tevreden over me en mocht toen op zaterdag komen werken dat was erg relaxt :7
En ook in de zomer vakantie.
ik prate natuurlijk veel over et brommer racen met kees en peer toen kwam ik al een beetje in de verleiding om et ook tegaan doen.

na een tijdje kwam er een telefoontje op de zaak romeo ging race in de sport klasse 50cc dus en geen 70cc zoals kees en peer
ik dacht das wel betaalbaar dus ikke nog een beetje twijfelen en toen men brommer uitelkaar getrokken.
FOTO'S


eerste fase


hier al weer wat verder wat een geroeste zooiO-)


hier staat er frame tewachten op de powdercoater
(heb et alleen niet meer gedaan wegends tijd en geld gebrek)


toen dus maar gespoten in de meest opvallende kleur oranje :9~ 8-) I LOVE IT


op bouwen die shit want de zomerstop was bijna afgelopen dus ik moest opschieten 6 aug begon de eerste wedstrijd


een avondje verder dus dat schiet op ondertussen ook met men blok bezig maar daar heb ik maar 1 foto van omdat dat allemaal op de zaak gebeurt.


bijna klaar et blokje nog erin en nog wat details


de detail zijn ook een beetje aangebracht zoals kill switch

ondertussen ook nog een nieuw pak gekocht
8-)

erg relaxt pakje


toen kwam er nog een leuk pakje binnen wat zou et zijn


owjeej et is een mooie tjt remschijf :9~

en remme dat ie doet :7

na een vast gelopen cilinder (de orginele alleen et zuigertje kapot) toen ma is een nieuwe athena cilinder gekocht en een MK SP pijpje gekocht wat misschien toch niet de slimste zet is geweest maja je bent jong en je wilt wat 8-)


het zooitje er onder gezet op de zaak hier had ik dus vakantie dus elkedag sleutelen je ziet ook nog dat er een 18 inch achter wiel inzit dat is omdat men 17inch achterwiel nog overgespaakt moest worden


en toen was ie weer thuis bijna klaar voor de eerste race


het blokje met de athena cilinder


het uitlaatje8-) O-)


hier helemaal klaar alleen de nummers er nog op ook het 17inch wieletje zit er in 8-)


het schijf remmetje wat een ding :9~


ik nog is een keer in men sexy outfit:9~ :9~ :9~

Dit was dus nog et seizoen 2005 men brommer ligt nu weer uitlkaar om nog wat meer te veranderen wan echt tevreden ben ik nog niet

de set up is:

Athena vlinder 50cc
MK SP uitlaat (niet de beste keus maja komt nog wel wat voor)
12mm carb
powerbox van tnt

andere dingen die veranderd zijn
banden van maxxis
voorvork verlaagd en verhard
achter vering moet nog veranderd worden


ff een foto van men cilinder zo als ie nu is standaard dus :P




toen ook nog ff voor dat ie weer uit elkaar ging tegen een scootertje gesprint en gewonnen hij had een 70cc top getunend


nog een leuke actie foto maar gemaakt

voor dat ie weer uitelkaar ging



een afsluitende foto van et seizoen 2005

[nog een foto van et cilindertje,carb en powerbox


nog een leuk iets gekregen van motorini
team naam en eigen naam op men pak


wat mooi8-)


Verdere plannen voor 2006 is:

Achterkant lager maken want hij sstaat teveel op de neus
cilinder late tunen
andere uitlaat
lucht inlaat veranderen
veel testen op de testbank(daar zijn we nog meer bezig om em te maken)

en vast nog meer dingen
dat was et weer tot zo ver


Heb men MK SP pijpje verkocht 8-)
komt straks een aangemeten pijp aan O-)



NOG WAT FOTO'S VAN 2005





dit allemaal is op Valkens waard was men eerste wedstrijd


als je goed kijkt kan je me net achter die lantaarn paal zien rijde
was op venlo


dit was in berghem na de tijds training
ik samen met romeo


Al weer een update:

Ik ben aan et slijpen en lassen geweeest aan men frame ik heb de ophanging van mijn achterveer verplaatst zodat de achterkant zo een 10cm naar beneden gaat
en nog wat onzinige troep er af gehaald nou moet ie nog gestraald en gespoten worden
zal binnekort nog ff een foto maken van de status van men frame

Er is tegenwoordig ook al een website van ons Raceteam
http://racingteam.hubertmeeuwsen.nl/
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved