Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Meer informatie: |
In de Knowledge Base staat voor veel voertuigen uitgebreide informatie opgeslagen. |
Klik hier om dit voertuig in de Knowledge Base op te zoeken. |
Overzicht
|
Eigenaar voertuig |
Mol! |
Soort voertuig |
Bromfiets |
Merk voertuig |
Honda |
Type voertuig |
MB |
Kleur |
Niet opgegeven |
Bouwjaar |
Niet opgegeven |
Status voertuig |
Niet meer in bezit |
Opgegeven max. vermogen |
Niet opgegeven |
Opgegeven max. snelheid |
Niet opgegeven |
Omschrijving
Heb ik toendertijd van mijn collega gekcoht. Mijn allereerste MB was dat, blok was aan alle kanten vastgenaaid, heb toen een nieuwe blok ervoor gekocht, en ben hem gaan opbouwen. Kleurcombinatie werd zwart/gifgroen (ongeveer als foto)...
Motto: geld speelt geen rol, onder dat motto strijd ik altijd, maar ik kom er altijd achter dat je dat beter niet kan doen.... Ik leer het ook nooit.
Ben begonnen met mijn nog steeds trouwe spuitverf, resultaat was verbluffend. Alles moest tiptop in orde zijn en nergens mocht iets lelijk worden. Aantal kleine druipers leidde tot ergernissen en werd steeds maar opnieuw gespoten tot een strak resultaat. Uiteindelijk is het dus een MB die in nieuwstaat verkeerde. Ik heb er toen iets van 1400 gulden in gestoken, met bedoeling ermee over de weg te gaan. Toen was ik 13, en heb hem uiteindelijk verkocht voor 975 gulden....
|
Specificaties
|
Cilinder |
50cc snel |
Cilinder (extra gegevens) |
(Belgisch) |
Carburateur / brandstof |
Origineel Keihinn |
Tandwiel verhouding |
(onbekend) |
Uitlaat |
PROMA Grand Prix |
Uitlaatdemper |
(Idem) |
Luchtfilter |
Origineel (dikkere slangen) |
Velgen |
MB velgen |
Banden |
(onbekend) |
Overige gegevens
|
Uiterlijk
Gif-Groen/Metallic Zwart
Zag er uitermate piekfijn uit, veel spuitkunsten van geleerd... en daar pluk ik nu nog steeds de vruchten van (!)
|
Gadgets / bijzonderheden
11-standen Begrenzer
|
|