Brommerforum.nl wordt gehost door: |
 |
|
|
Meer informatie: |
In de Knowledge Base staat voor veel voertuigen uitgebreide informatie opgeslagen. |
Klik hier om dit voertuig in de Knowledge Base op te zoeken. |
Overzicht
|
Eigenaar voertuig |
DiaL-OuT |
Soort voertuig |
Bromfiets  |
Merk voertuig |
Gilera |
Type voertuig |
GSM |
Kleur |
Niet opgegeven |
Bouwjaar |
Niet opgegeven |
Status voertuig |
Momenteel in bezit |
Opgegeven max. vermogen |
Niet opgegeven |
Opgegeven max. snelheid |
Niet opgegeven |
Omschrijving
Moet nog wel wat aangedaan worden. Afgevoerd....
|
Specificaties
|
Cilinder |
Origineel / Gilardoni 50cc |
Cilinder (extra gegevens) |
Nieuw gekocht, ter vervangening van een 74cc Gilardoni.
Zit nog een kop van die 74cc Gilardoni op, werkt niet bevoordelijk, dus binnenkort een originele kop.
(Rij er op het moment niet mee) |
Carburateur / brandstof |
Dell'orto 16mm |
Sproeier |
90 |
Tandwiel verhouding |
12/46 |
Uitlaat |
Metrakit |
Uitlaatdemper |
Metrakit Blauw |
Luchtfilter |
Origineel |
Velgen |
Origineel |
Banden |
Kenda |
Overige gegevens
|
Uiterlijk
- Helemaal geschuurd
- Zitten grote noppenbanden op
- Geen knipperlichten.
- Zwart "carbon" zadelhoes.
Ben bezig met blauw te spuiten.
|
Gadgets / bijzonderheden
Krukas: Top Racing
Gadgets:
- KOSO toerenteller
- Begrenzer
- Blauw TNT stuur
- Lexus achterlicht
Kapot:
- Toeter
- Electro start -> Hele startmotor is weg :S
- Deukje in de velg
Nog te doen:
- Toeter maken
- Fatsoenlijke tandwielen
Omdat die afgevoerd is door een originele cilinder er op te leggen heb ik wat moeite gehad met het afstellen van mijn carburateur. Ik denk dat dat nu verholpen is, eerst kijken wat die dinsdag doet met nieuwe tandwielverhouding.
|
|