Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Meer informatie: |
In de Knowledge Base staat voor veel voertuigen uitgebreide informatie opgeslagen. |
Klik hier om dit voertuig in de Knowledge Base op te zoeken. |
Overzicht
|
Eigenaar voertuig |
dennisbots |
Soort voertuig |
Bromfiets |
Merk voertuig |
Piaggio |
Type voertuig |
NRG |
Kleur |
Frame racer |
Bouwjaar |
Niet opgegeven |
Status voertuig |
Momenteel in bezit |
Opgegeven max. vermogen |
21 pk / 15 kW |
Opgegeven max. snelheid |
140 km/h |
Omschrijving
|
Specificaties
|
Cilinder |
polini evo 70cc |
Cilinder (extra gegevens) |
twins max tuned |
Carburateur / brandstof |
24 mikuni vlakschuif |
Sproeier |
230 |
Tandwiel verhouding |
primaire 13/44 secundaire orgineel |
Uitlaat |
mhr team 2004 |
Uitlaatdemper |
mhr team 2004 |
Luchtfilter |
twins air sprint filter met open structuur |
Velgen |
orgineel nrg mc2 |
Banden |
avon viper stryke. |
Overige gegevens
|
Uiterlijk
Het is nu nog een frame racer.
Maar als ik mijn kappen klaar heb word hij rood met goud gespoten.
Aim toeren/temp.
Killswitch.
|
Gadgets / bijzonderheden
Krukas: Power one.
Vario: Mhr2000.
Poelie's: Malossi overrange.
Koppeling: Malossi delta clutch.
Membraam: Polini evo afgewerkt
Carters: Nieuw model twins tuned @ evo.
Vertandingsdeksel: Nieuw model piaggio.
Koppelingshuis: testend.
V-snaar: Malossi overrange.
Spruitstuk: Malossi recht afgewerkt.
Ontsteking: Pvl digitaal.
Lagers: Malossi c3 met kunstof kooi.
Bougie: Ngk R 105.
Variorollen: Malossi 3.3gr.
Drukveer: Malossi blauw.
Trekveren: Malossi zwart.
Halfpoelie: stage 6.
Ebr voorvering.
Grotere metrakit remschijf.
Malossi remblokjes.
Draait +-14000 toeren constant.
Er zit een nieuw model primaire vertanding, nieuw model kickstarter kap en nieuw model malossi overrange set op.
Daarvoor heb ik ook enkele tandwielen moeten aanpassen en uitvullen.
|
|