Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Meer informatie: |
In de Knowledge Base staat voor veel voertuigen uitgebreide informatie opgeslagen. |
Klik hier om dit voertuig in de Knowledge Base op te zoeken. |
Overzicht
|
Eigenaar voertuig |
Tuning_Centre_Tax |
Soort voertuig |
Bromfiets |
Merk voertuig |
Honda |
Type voertuig |
NSR-II |
Kleur |
Niet opgegeven |
Bouwjaar |
Niet opgegeven |
Status voertuig |
Momenteel in bezit |
Opgegeven max. vermogen |
Niet opgegeven |
Opgegeven max. snelheid |
Niet opgegeven |
Omschrijving
Ik heb mn brommer gekocht in vlaardingen. En de brommer was in een staat waar je niet goed van word. Kappen gebroken, liep slecht en krom... Ik ben gelijk aan het afstellen begonnen en toen ik er een andere cilinder op heb gelegt toen kreeg ik hem veel beter afgesteld... De carburateur was gebroken.. Ik dacht dat het probleem wel opgelost was als ik een andere erop zou zetten.. Nou dat dacht ik niet he. Tussen mn carb en spruitstuk hoort een isolator te zitten en dat was niet het geval vandaar dat er meerdere carb`s gebroken zijn. Ik heb toen vanalles laten gridstralen om de roest weg te krijgen en nu
Ik heb hem nu in elkaar gereden
|
Specificaties
|
Cilinder |
70cc Hebo |
Cilinder (extra gegevens) |
Een malossi membraam en carbonne kleppies |
Carburateur / brandstof |
18mm Keihin |
Sproeier |
120 |
Tandwiel verhouding |
13/43 |
Uitlaat |
Kundo |
Uitlaatdemper |
Kundo |
Luchtfilter |
TnT Racing |
Velgen |
Witte originele |
Banden |
Metzeler en barracuda ofzo |
Overige gegevens
|
Uiterlijk
spuiten
stralen
spuiten
|
Gadgets / bijzonderheden
Digitale teller
Neon
hoop kabaal
|
|